طلا و جواهر
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت طلا و جواهر درخشش مصنوعات تولیدی جواهرکاران و طلاسازان را دو صد چندان می کند.طراحی سایت زیورآلات و طراحی سایت صنایع دستی ارمغان آور بازارهای جدید برای مصنوعات جواهر و طلا و بدلیجات است. فروشندگان و سازندگان برای نمایش نمونه کارها و عرضه کالاهای گرانقیمت و هنری دیگر نگرانی نخواهند داشت چرا که طراحی سایت طلا و جواهر بعنوان پایگاه اینترنتی آنها بصورت ۲۴ ساعته همیشه در معرض دید مشتریان است.

اهمیت طراحی سایت طلا و جواهر

جواهرات رنگارنگ و قیمتی به دلیل ظاهر اغواگر و جادویی و همچنین بخاطر خواص درمانی و انرژی بخشی سنگ های قیمتی و همینگونه طلاجات از گذشته تاکنون بخاطر کمیاب بودن و جلای چشم نواز، انعطاف پذیری زیاد و مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون مورد توجه بشر بوده است. حرفه طلا کاری و جواهرسازی و فروش اینگونه اقلام از قدیم الایام تا کنون بوده و همچنان به حیات خود ادامه خواهد داد.

آنچه در این میان بدیهی بنظر می رسد اینست که روش های سنتی و قدیمی برای عرضه، فروش و بازریابی جواهرات و طلاجات امروزه دیگر کارآمد نبوده و راهکارهای نوینی را می طلبد که همانا فعالیت این گروه از مشاغل در عرصه فضای اینترنت است و این فعالیت با شکل گیری و ساخت وب سایت طلا و جواهرات امکانپذیر می باشد.

سرویس های طراحی سایت طلا و جواهر

امکانات و سرویس های طراحی سایت طلا و جواهر

شرکت طراحی سایت پیام آوا با توجه به نیازهای مشتریان و نوع فعالیت همچون فروش یا تولید زیورآلات ، جواهرات و صنایع دستی بخش های متنوعی را در طراحی  سایت طلا و جوهر مد نظر قرار داده و پیاده سازی می نماید؛ بطور اعم این امکانات عبارتد از :

  • طراحی صفحه درباره ما :

سوابق فعالیت و تجارب کاری، مجوزها و مهارت های کسب شده و ویژگی های منحصر بفرد و خصوصیات محصولات شما در این قسمت برای کاربران شرح داده می شود.

  • طراحی صفحه ارتباط با ما :

آدرس و تلفن های تماس با فروشگاه یا واحد تولیدی در این صفحه مندرج می گردد.

  • طراحی صفحه محصولات :

قبل از هر چیز در این قسمت محصولات به قسمت های مختلف مانند گردنبند، دستنبد، مدال، النگو، سنگ های قیمتی، سفارشی و … تقسیم بندی گردیده و در هر دسته، عکس های جذاب مدل های مربوط به هرکدام همراه با اطلاعاتی همچون عیار، گرماژ، مواد بکار رفته، وزن و… جایگزاری شده و برای کاربران قابل مشاهده  است.

  • پیاده سازی جداول نرخ طلا و سکه :

جدول ها و یا نمودارهای لحظه ای و آنلاین قیمت سکه و طلا جهت اطلاع کاربران در وب سایت پیاده سازی می گردد.

  • طراحی صفحه خدمات :

خدمات قبل و از  پس از فروش در این قسمت بیان می گردد. خدماتی مثل: تعمیر طلاجات، جواهرات و نقره جات، انواع آبکاری و نقره کاری، سایز کردن انگشتر، کارشناسی سنگ های قیمتی و …

  • طراحی بخش گالری :

تصاویر نمونه هایی از مدل های مختلف دستنبد، گردنبد ، انگشتر و … همچنین عکس طرح های جدید جواهرات و مصنوعات طلا بصورت پُر زرق و برق در گالری به نمایش در می آید.

۷ – طراحی صفحه اخبار

درج جدیدترین اخبار مربوط به موضوعات طلا، سنگ های قیمتی و تزئینی و جواهرات، اخبار مربوط به بازار و قیمت سکه و طلا در این صفحه برای مخاطبان بسیار جذاب خواهد بود.

۸ – طراحی صفحه مقالات

مطالب آموزشی در مورد نحوه انتخاب مصنوعات طلا، نقره، جوهرات و روش های تمیز کردن و راه های نگهداری و مراقبت از آنها، مقالات تحلیلی بررسی قیمت جواهر و طلاجات در بازار، ارایه اطلاعات در مورد موزه های مهم جواهرات جهان، معرفی طراحان بزرگ و صاحب سبک، پیش بینی وضعیت خرید و فروش سکه، زیورآلات و سنگ های قیمتی در روزهای آینده موجب افزایش بازدید سایت و جذب مخاطبان بیشتر خواهد شد.

۹- طراحی صفحه ضمانتنامه

این صفحه به شرایط و تاریخ صدور و اتمام گارانتی و ضمانتنامه های صادره در مورد مصنوعات طلا و جواهرات فروخته شده و نیز صدور شناسنامه معتبر برای جواهرات و سنگ های قیمتی اختصاص دارد.

۱۰ – امکانات دیگر

طراحی بخش مُدلینگ، اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی، معرفی محصولات جدید، قسمت محصولات محبوب و پُرفروش، بخش نظرسنجی، پنل ارسال پیامک، بخش تبلیغات، امکان مقایسه محصولات مشابه می تواند از بخش های دیگر ساخت وب سایت طلاجات و جواهرات باشد.

طراحی سایت موفق طلا و جواهر

پیام آوا طراح و سازنده وب سایت های پُر زرق و برق طلا و جواهرات

چشم نوازی و پُرزرق بودن طراحی سایت طلا و جواهر همانند ویترین فیزیکی مغازه و فروشگاه های عرضه کننده زیورآلات اصل مهم و اول شرکت پیام آوا در طراحی اینگونه وب سایت ها می باشد.

 

اصل دوم شرکت پیام آوا در پیاده سازی وب سایت زیورآلات و طراحی سایت صنایع دستی سرعت مناسب لود و بالا آمدن صفحات می باشد تا مخاطبان بتوانند براحتی به مشاهده مدل ها و مقایسه آنها با یکدیگر بپردازند.

رعایت استانداردها در ساخت سایت و اجرای اصول و تکنیک های سئو جهت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از اصول مهم دیگر پیام آوا در پیاده سازی وب سایت های طلا و جواهر می باشد.
جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات طراحی وب سایت بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: