make up
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت آرایشی یا طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی از این نگاه که حرفه های مربوط به سالن های زیبایی، آرایشگاه ها، عرضه کنندگان لوازم بهداشتی و آرایشی از گذشته تاکنون وجود داشته اند و در آینده نیز وجود خواهند داشت قابل تامل است.

اهمیت مقوله زیبایی و طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

توجه و گرایش به زیبایی در فطرت انسان وجود دارد. چرا که آفریننده آدمی خود زیباست و از اینرو در نهاد مخلوقش این گرایش به زیبایی را به ودیعه گذاشته است.از دیرباز تاکنون در جوامع و ملل مختلف، روش های گوناگون و لوازم آرایشی به شکل های متنوع ابداع شده و مورد استفاده قرار گرفته است. انسان ها همیشه دوست دارند که در نگاه دیگران و خود زیبا و دلنشین جلوه نمایند. هر چند که تعریف زیبایی در اعصار مختلف دگرگون شده است؛ ولی اصل زیبایی همیشه پا برجاست.

در دنیای کنونی با توجه به ازدیاد محصولات بهداشتی و آرایشی و تنوع در این عرصه و همچنین وجود برندهای مختلف که روز به روز نیز بر تعداد آنها افزوده می شود، موجب شده است که تولید کنندگان و فروشندگان لوازم آرایشی – بهداشتی با شیوه های نوینی نسبت به بازاریابی و معرفی محصولات خود اقدام نمایند که یکی از مهمترین و بهترین این روش ها طراحی سایت آرایشی است. تا از این طریق اطلاع رسانی و نیز معرفی محصولات بصورت جامع به مصرف کنندگان صورت گیرد.

طراحی سایت سالن زیبایی و یا طراحی سایت مُد و لباس علاوه بر نمایش و اطلاع رسانی در زمینه محصولات بهداشتی و آرایشی، مدل های مو، مدل های لباس و … می تواند در مورد مسایل مربوط به آرایش و زیبایی آقایان و خانم ها به ارایه مشاوره آنلاین بپردازد.

جایگاه برند در طراحی سایت آرایشی

مانور و زوم کردن بر روی برندهای محصولات آرایشی در طراحی سایت لوازم آرایشی بسیار مهم است چرا که مردم اغلب به دنبال مارک های معتبر و شناخته شده هستند زیرا لوازم آرایشی مستقیما با سلامتی پوست و مو ارتباط داشته و استفاده از محصولات آرایشی نامرغوب صدمات جبران ناپذیری را به سلامتی مصرف کننده وارد می سازند. در این میان محصولات جدید با کیفیت خیلی عالی به بازار عرضه می گردد ولی به دلیل ناشناخته بودن توسط مردم مورد استقبال قرار نمی گیرند، از اینرو طراحی وب سایت آرایشی در اعتلای اینگونه محصولات و به اصطلاح جا انداختن آنها در بین مردم نقشی راهگشا دارد.

سرویس ها و خدمات طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی

  • طراحی صفحه معرفی ما

در این قسمت اگر شما بعنوان تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی هستید ، سوابق فعالیت و همچنین در مورد اهم محصولات تولیدی و ویژگی های کلی و مزایای تولیدات شما نسبت به رقبا بیان می شود.

۲ – طراحی صفحه محصولات

محصولات در این بخش بصورت طبقه بندی شده از جمله : رنگ مو، کرم، لوسیون، رژ، صابون، شامپو، پنکیک و …  قرار می گیرند. که کاربر با انتخاب هرکدام از دسته ها به محصولات متنوع موجود در آن دسته دستیابی پیدا می کند.

در توضیحات محصول نیز بطور مبسوط نام کالا، کد، برند یا سازنده محصول، حجم، تاریخ مصرف، ویژگی ها و مشخصات بارز دیگر ذکر می گردد. همچنین عکس باکیفیت محصول در کنار توضیحات قرار می گیرد.

  • طراحی صفحه راهنما

در این صفحه نحوه صحیح استفاده هر کدام از محصولات و همچنین نکاتی در مورد نگهداری آنها ذکر می گردد.

  • طراحی سیستم فروش آنلاین

این سیستم برای فروش آنلاین محصولات بصورت عمده یا تکی پیاده سازی شده است که مشتری با انتخاب هر کدام از محصولات و افزوده شدن آن به سبد خرید ، با پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی موجود بر روی سایت کالای مورد نظر را از طریق پست در آدرس خود دریافت می کند.

۵ – طراحی صفحه نمایندگان فروش

در طراحی وب سایت تولیدکنندگان لوازم آرایشی بهداشتی و همچنین طراحی سایت فروشندگان عمده محصولات آرایشی و یا طراحی وب سایت شرکت های پخش، این قسمت تعبیه شده تا آنها بتوانند لیست نمایندگان مجاز فروش خود در نقاط مختلف را به کاربران ارایه دهند. همچنین شرایط و اعطای نمایندگی بصورت آنلاین به متقاضیان در این بخش در نظر گرفته شده است.

۶ – گالری تصاویر

نمایش محصولات متنوع آرایشی و بهداشتی همراه با نمونه های مختلف در گالری ارایه می شود.

۷- طراحی صفحه اخبار و دانستنی ها

بسیاری از افراد علاقمند هستند تا اخبار و مطالب عرصه زیبایی و دنیای مُد را دنبال نمایند، به همین جهت درج خبرهای جدید و مطالب علمی و دانستنی ها در مورد مُد، پوست و مو و سلامتی موجب می گردد تا مخاطبان از سایت شما لذت ببرند.

۸ – طراحی بخش مشاوره

بخش مشاوره، گفتگوی آنلاین بین کاربران و فروشندگان و یا تولیدکنندگان اقلام آرایشی و بهداشتی را فراهم می سازد تا کاربران بتوانند سوالاتشان را در مورد لوازم آرایشی مصرفی خود مطرح نمایند.

۹ – طراحی صفحه نظرسنجی

برای ارزیابی دیدگاه مشتریان در باب محصولات مورد عرضه و همچنین بازتاب انتقادات آنها این صفحه در طراحی سایت لوازم آرایشی جایگزاری می گردد.

پیام آوا ارمغان آور زیبایی در طراحی وب سایت آرایشی

شرکت پیام آوا طراحی سایت آرایشی و بهداشتی و وب سایت های مدلینگ و طراحی وب سایت سالن زیبایی را با گرافیک حرفه ای و کاربرپسند ساخته و اجرا می نماید و مطالب و عکس های جذاب و مناسب را به نمایش می گذارد تا موجب گیرایی سایت و جذب مخاطبان بیشتر را برای سایت شما به ارمغان بیاورد.

پیام آوا با پیاده سازی تمهیدات تکنیکی ، سرعت لود و بالا آمدن صفحات وب سایت شما را سرعت بخشیده تا کاربران زمان زیادی را برای بالا آمدن مطالب آن هدر ندهند. همچنین با در نظر گیری فضای اینترنتی کافی این امکان را در اختیار مدیر سایت قرار می دهد که بتواند حجم انبوه اطلاعات و تصاویر محصولات خود را در وب سایت بدون هیچ مشکلی در معرض دید عموم قرار دهد.

بهینه سازی اولیه مناسب و ایجاد سئوی قوی برای وب سایت شما از دیگر امتیازات پیام آوا می باشد.

 

طراحی سایت لوازم آرایشی مک ، سایت پوست و مو ماهرخ، شرکت بازرگانی داروپخش، سایت درمان کالا و … از جمله نمونه های متعدد طراحی و اجرای وب سایت در زمینه زیبایی، آرایشی و سلامتی توسط تیم مجرب پیام آوا می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: