سوالات متداول
نوشته شده توسط : cyrus

- مواردی که ما را به داشتن وب سایت ملزم میکند؟
با گذشت بیش از ۱۵ سال در میام تمام قشرها معرفی کالا و خدمات و سرویس ها و حتی افزادها امری طبیعی شده است که  نسبت به جنبه سنتی تلویزیوت روزنامه ها و مجلات متقاضیه زیادی دارد. امروز در دنیای آنلاین میتوانید با صرف کمترین هزینه نسبت به بازارهای سنتی گذشته کسب و کار خود را راه اندازی کنید و با پشتکار و مدیریت کامل به کسب و کار خود رونق بخشید.شرکت پیام آوا از آغاز این فرایند تا انتهای آن در کنار شما خواهد بود تا با مشاوره رایگان تصمیمی بزرگ و سرنوشت ساز را در اختیا شما قرار دهد.

۲- آیا میشود بهترین وب سایت را  داشته باشیم؟

متخصصین پیام آوا با برخورداری از آخرین متدهای طراحی سایت ، با مشاوره و رهنمودهای خود چالش های پیش رو را به فرصت تبدیل و راه و روش دنیای آنلاین را بصورت تلفنی و ملاقات های حضوری در محل شرکت خواهند گفت. کارشناسان ما با در اختیار گذاشتن تجارب و پکیج های مناسب با کسب و کار ،  آرزو های شما را برآورده خواهند کرد. به یاد داشته باشید تمام وب سایت های طراحی شده در آینده جزو نمونه کارهای ما خواهد بود بنابراین تمام تلاش خود را برای ایجاد طراحی وب سایت ایده آل و کاربر پسند خواهیم کرد. نمونه کارهای ما از همین صفحه نمونه کار طراحی سایت قابل مشاهده میباشد.

۳- چه عواملی تعیین کننده قیمت طراحی وب سایت هستند؟

این مورد بستگی به عواملی دارد که شما تعیین میکنید. گاهی سناریو کاربران به قدری پیچیده است که نمیتوان با توجه به تعرفه های تعیین شده قیمت را مشخص کرد. اما صد در صد پروژه ها بستگی به سناریو کاربران دارد. در زیر مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت را با توجه به سابقه فعالیت ما برای شما دسته بندی نموده ایم که عبارتند از :

۱- امکان سنجی پروژه با توجه به حد بودجه

۲- نوع و سبک پروژه (تخصصی – استاندارد ) که نیاز به بررسی دقیق توسط کارشناسان ما میباشد.

۳- تعداد زبان های وب سایت

۴- آینده نگری در پروژه که قابلیت ارتقا داشته باشد.

۵- شیوه کدنویسی و استفاده از framework های خاص

۶- تعیین مدت زمان انجام پروژه توسط شما

۴- آیا داشتن سایت میتواند به کسب و کار من رونق دهد؟

مطمئنا برای شما پیش آمده که در یک کارتی یا تبلیغ خاصی بدنبال آدرس وب سایت آن بگردید که چناچه اطلاعات بیشتری بخواید از وب سایت آن بدست آورید، چرا که در بسیاری ازین نوع تبلیغات ادرس سایت داده شده که متوجه اهمیت وب سایت خواهید شد. یا بسیاری از کسب و کار های بزرگ  فقط از طریق خدمات آنلاین انجام مپذیرد و با داشتن وب سایت از این به بعد به جای ایمیل های جیمیل – یاهو  ایمیل به سادگی ایمیل از طریق ساخت سایت ایمیل خود را داشته باشید بطور مثال : info@payamava.net

بنابراین تمام دلایلی که در بالا ذکر شد میتواند دلایل تاثیر گذاری بر راه اندازی یک وب سایت حرفه ای برای رونق کسب و کارتان باشد.شما میتوانید بعد از مطالعه کامل سوالات با تماس با کارشناسان ما از مشاوره طراحی سایت ما بهرمند شوید.

۵- پروژه های طراحی از چه تکنولوژی استفاده میشود؟

اکثر پروژهای طراحی سایت شرکت پیام آوا با توجه به سناریو کاربران مشخص میشود، چرا که ما اعتقاد داریم میتوان با آنالیز کامل پروژه هزینه پروژها را به حداقل برسانیم. اما تکنولوژی های که اکثرا در پروژها استفاده میشود framework های PHP است که میتوان به LARAVEL اشاره کرد.

تکنولوژی HTML 5- CSS

استفاده از زبان های  JQuery Java Script برای طراحی و افکت ها

استفده از بانک اطلاعاتی MYSQL برای ذخیره بانک اطلاعاتی سریع تر

و استفاده از نرم افزارهای گرافیکی Photoshop – Indesign – CorelDraw برای زیبایی و تاثیر گذاری بیشتر

۶- کارکنان فعال در شرکت پیام آوا چه تعداد هستند؟

شرکت پیام آوا با تعدادی از متخصصین که با مدارک اکادمیک در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد از برترین داشنگاههای دنیا  اخذ کرده اند تاسیس گردید. با گسترس فعالیت ها تعداد پرسنل خود را به ۱۰ افزایش داد که هرکدام در بخش های برنامه نویسی – گرافیک – تیم پشتیبانی فعالیت دارد . با توجه به حیته اصلی شرکت که دانش بنیاد میباشد بخشی از کارکنان دیگر شرکت در خارج از کشور وجود دارد که پروژهای تخصصی شرکت را طبق آخرین متدهای روز دنیا انجام میدهند.

۷- امکان مشاوره رایگان وجود دارد؟

متخصصین شرکت همه روز بجز ایام تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات شما از طریق تماس تلفنی – چت آنلاین و تیکت خواهند بود. ضمن اینکه امکان ملاقات های حضوری جهت مشاوره خدمات تحت وب وجود دارد.

۸- ساعت های کاری و نحوه ملاقات های حضوری به چه صورتی است؟

ساعت کاری شرکت شنبه تا پنج شنبه از ۸ صبح تا ۸ شب میباشد. جهت ملاقات های حضوری در تمام ایام هفته “با هماهنگی” در شرکت  پذیرای شما خواهیم بود..

۹- بعد از پروسه طراحی سایت چیکار کنم سایتم پربازدید بشه ؟

کارشناسان ما با توجه به تجربهای که در زمینه طراحی سایت بدست آورده اند به این نیاز کاربران  پی برده اند که داشت وب سایت بدون بازدید هیچ بازدهی عملی نخواهد داشت.به همین دلیل از بخش ” توسعه و بازاریابی ” پکیج هایی را برای مسائد تر شدن حال وب سایت  شما عزیزان در نظر گرفته ایم که صد در صد میتواند به رشد سریع وب سایت شما کمک کند.

۱۰- طول پروسه طراحی سایت و زمانبندی آن به چه صورت است؟

قطعا این سوال به سناریو پیش روی کاربران مرتبط است. اما با توجه به تجربه های ما :

۱- طراحی سایت استاندارد و بدون پیچیدگی : ۳۰ تا ۴۰ روز

۲- طراحی سایت تخصصی : ۵۰ تا ۶۰ روز میباشد.

۱۱- در صورتی که پشتیبانی طراحی سایت اولیه به پایان رسیده است. پشتیبانی بعد از آن به چه صورت است

در ۹۹ درصد از قرارداد های شرکت زمان قرارداد درج میشود که بعد از به پایان رسیدن زمان پشتیبانی همواره کاربران با مشکلاتی روبه رو هستند که ما تصمیم گرفته ایم پکیج هایی را برای سهولت حال کاربران به شما معرفی کیم که از بعد از مطالعه ادامه این سوالات از طری لینک ” پکیج های پشتیبانی ” میتوانید پکیج خود را انتخاب نمایید.

۱۲- مزیت پیام آوا نسبت به دیگر همکاران طراح سایت چه میباشد ؟

در تمامی شرکت های بزرگ بعد از بدو تاسیس باگ ها و مشکلاتی در دستورالعمل و استراتژی های شرکت وجود دارد که با مرور زمان اعضای اصلی شرکت ها اقدام به رفع این مشکلات خواهند کرد. و شرکت پیام آوا هم با گذشت بیش از ۷ سال از تاسیس خود در تمام بخش های شرکت استراتژی محکم خود را دارد و کلیه کارکنان خود را موظف به رعایت آن کرده است. همچنین با مراجعه به صفحه نمونه کار میتوانید نظرات مدیران سایت ها را در رابطه با پیام آوا مطالعه فرمایید.

۱۳- طریقه ملاقات های حضوری و اومدن به دفتر ؟

دفتر مرکزی شرکت در مرکز استان  تهران قرار دارد. کاربران محترم میتواند با تماس با شرکت هماهنگی های لازم را جهت ملاقات های حضوری بعمل آورند.آدرس دفتر در خیابان انفلاب میباشد که از نظر دسترسی به تمام سیستم های حمل نقل ( مترو – بی ار تی ) در مکان  مناسبی قرار دارد. چرا که کاربران از شمال تا جنوب و شرق و غرب به سادگی میتواند مهمان شرکت پیام آوا باشند. همچنین کاربرانی که قصد دارد از طریق خودرو شخصی خود به شرکت مراجعه نماییند. شرکت در خط مرزی طرح زوج و فرد قرار دارد که مهمانان میتوانند در ظلع جنوبی خیابان کارگر جنوبی خودرو خود را پارک نماییند. برای دستیبانی به نقشه شرکت به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.

۱۴- آیا امکان این وجود دارد شماتیک اولیه پروژه توسط خودم طراحی شود ؟

طرحی گرافیکی وب سایت ها نیاز به دانش طراحی گرافیکی تحت وب است که یک سری مسائل ریسپانسیو و کادر بندی های گرافیکی که به مسائل برنامه نویسی میبایست رعایت شود. در صورتی که در شماتیک شما این اصول و قواعد رعایت شده باشد این امکان وجود دارد. همچنین با توجه به تعداد بسیار زیاد نمونه کارهای انجام شده توسط شده احتما این وجود دارد از نمونه هایی از وب سایت شما در صفحه نمونه کار وجود داشته باشد که چنانچه از سایتی احساس زضایت کردید در زمان عقد قرارداد ذکیر کنید.البته ما موظف هستیم وب سایت شما را با طرح گرافیکی کاملا متفاوت و بهتر پیاده سازی کنیم.

۱۵- آیا طراحان شرکت شما از بهترین تکنیکها و روش های طراحی روز دنیا آگاهی دارند و چگونه این معلومات را کسب مینمایند؟

شعار ما انجام پروژهای تخصصی در بین رقبای ما است چرا که کلیه کارکنان شرکت ما در بالاترین دانشگاههای برتر دنیا و ایران تحصیل کرده اند و با دانش فنی و علمی خود از پس پیچیده ترین پروژهای علمی تخیلی برآمده اند.همچنین سه عضو اصلی شرکت  با سال ها فعالیت در زمینه خدمات آنلاین و موسسات آموزشی را در کارنامه خود دارند.

۱۶- آیا به سادگی میتوانم در کسب و کارهای مورد علاقم به کسب درآمد برسم؟

در هیچ کسب و کاری بدون زحمت و تلاش شبانه روزی امکان بازدهی وجود ندارد. اما با امید و پشتکار و استراتژی و برنامه بلند مدت میتوان به تک تک اهدف خود رسید.همچنین با کسب تجربه بیشتر  و دانش میتوان این راه را سریع تر پیمود.

۱۷- پشتیبان گیری و هاست شرکت به چه صورت است ؟

پشتیبانی گیری یا به عبارتی بک آپ گیری از شرکت های شرکت هر هفته یک شنبه انجام میشود.اما مسئولیت بک آپ گیری روزانه بر عهده کاربران میباشد.

۱۸- دسترسی ایمیل ما :

یکی از خدمات متمایز شرکت پیام آوا دسترسی مشتریان به کلیه اطلاعات هاست و ایمیل های خود است که به سادگی میتواند ایمیل های که با نام دامنه ایجاد ، حذف یا مدیریت کنید.. برای دسترسی به ایمیل های خود میتوانید وارد هاست خود شوید و اقدام به ساخت آن نمایید.

۱۹- هاست و دامنه  :

یکی دیگر از خدمات شرکت پیام آوا ارائه سرویس های هاستینگ و دامنه است که با سفارش طراحی سایت کاربران  بعنوان هدیه یک سال هاست و دامنه دریافت خواهند شد.

۲۰- انتقال هاست و دامنه

گاهی اوقات کاربران  از سرویس های هاست و دامنه دیگر شرکت ها احساس نارضایی میکنند بهمین دلیل شرکت پیام آوا با مشاوره رایگان میتواند راههایی را برای انتقال هاست و دامنه به شرکت به شما پیشنهاد دهد. انتقال بک آپ کاملا رایگان است اما هزینه سرویس بر عهده شما میباشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: