وب سایت رستوران
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت رستوران یا طراحی سایت تالار پذیرایی و طراحی وب سایت کافی شاپ و فست فود از منظر اینکه آنرا در اندک زمانی به شهرت برساند و یا به اصطلاح سر زبان ها بیندازد مهم است . در حالت پیشرفته طراحی سایت رستوران به منظور سفارش آنلاین غذا صورت می گیرد.

 وب سایت رستوران و کافی شاپ

امکانات طراحی سایت رستوران :

سرویس ها و خدمات مختلفی را در طراحی سایت رستوران و یا طراحی سایت تالار پذیرایی می توان در نظر گرفت از جمله :

  • درباره ما

معرفی تاریخچه رستوران یا تالار پذیرایی به همراه درجه و گواهینامه ها و استانداردهای کسب شده ، امکانات سالن از نظر سیستم های صوتی و تصویری، لوازم گرمایشی و سرمایشی، ظرفیت سالن، همچنین معرفی سرآشپز و کارکنان تالار یا رستوران و نیز ویژگی ها و امتیازات رستوران و یا تالار پذیرایی نسبت به سایر همصنفان در این بخش قرار می گیرد.

  • منو

لیست انواع غذاها ، پیش غذا و دسر و نوشیدنی های موجود و قابل سرو در رستوران همراه با عکس آنها و نیز در صورت لزوم قیمت آنها نیز در این قسمت قرار می گیرد . منو می تواند بصورت کاتالوگ دیجیتالی در این بخش به نمایش در بیاید . همچنین “منوی ویژه” برای نمایش غذاهای خاص و اختصاصی رستوران شما تعبیه می گردد.

  • سیستم رزروآسیون

طراحی صفحه رزرو تالار پذیرایی یا رستوران برای رزرو آنلاین مراسم  و برنامه های مختلف صورت گرفته است . به گونه ای که کاربر با عضو شدن در سایت و با در اختیار گیری نام کاربری و رمز ورود، در صفحه رزرو روز و ساعت مراسم و تعداد میهمانان و صورت غذاها و خوراکی ها را تعیین و انتخاب می نماید و بصورت آنلاین روز و ساعت رزرو شده به تایید مدیر تالار یا رستوران می رسد.در این صفحه، قوانین رزرو از جمله حداقل و حداکثر ظرفیت سالن، زمان های رزرو، ساعات پذیرایی و نیز مبالغ مربوطه توضیح داده می شود.

  • گالری تصاویر

عکس های جذاب و با کیفیت از امکانات و همچنین از نما و جلوه های ویژه تالار و یا رستوران در این بخش قرار می گیرد که این تصاویر برای جلب نظر مراجعان سایت کارایی فوق العاده ای دارند. همچنین در صورت وجود، می توان تصاویر میهمانی های ویژه و برنامه های شرکت ها و ادارات و سازمان ها که در سالن تالار یا رستوران برگزار شده است را در گالری قرار داد که این امر در اعتبار بخشی به وجهه ی سالن پذیرایی یا رستوران شما کارساز خواهد بود.

  • بهترین ها

این بخش را می توان با توجه به سلیقه مدیر تالار یا رستوران به موارد مختلفی اختصاص داد. بطور مثال به بهترین غذاها از دیدگاه مشتریان که تصاویر آن غذاها به همراه توضیحی مختصر گنجانده می شود.

  • شعبات

در صورتی که رستوران یا کافی شاپ شما دارای نمایندگی و یا شعبه های دیگری می باشد در این قسمت به معرفی آنها پرداخته شده و همچنین آدرس و اطلاعات تماس آنها ذکر می گردد.

  • انتقادات و پیشنهادات

مشتریان می توانند با وارد شدن به این قسمت نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد کیفیت خدمات ارایه شده در تالار یا رستوران به گوش مدیریت برسانند.

resturan web designپیام آوا ، سایت رستوران شما را چگونه می درخشاند؟

همانگونه که چیدمان میز و صندلی ها و ظروف غذا، دکوراسیون، نورپردازی و ارایه سرویس و خدمات مطلوب در یک رستوران و یا تالار پذیرایی برای جذب مشتری بیشتر و نیز جلب رضایتمندی آنها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است به همین منوال در طراحی وب سایت رستوران یا تالار پذیرایی نیز گرافیک و ظاهر سایت از شاخصه های اصلی محسوب می گردد. پیام آوا با طراحی اختصاصی گرافیکی وب سایت شما به گونه ای عمل می نماید که کاربر با وارد شدن به محیط سایت ، در وجودش همان حس هایی که هنگام وارد شدن به محیط فیزیکی رستوران در وی ایجاد می شود را برانگیخته نماید؛ حس هایی همچون احساس آرامش، گرمی و اشتها آوری. استفاده از ترکیب رنگ های قرمز و مشکی و نارنجی برای ترغیب و بوجود آوردن حس هایی گرمی و صمیمیت و راحتی و نیز اشتها آوری در طراحی سایت رستوران لحاظ می گردد . همچنین در کنار این موارد ، جایگزاری عکس های باکیفیت از غذاهای موجود در رستوران بصورت تکی و یا دسته جمعی و قرار گیری آنها بصورت اسلایدشوهای مختلف در طراحی سایت جلوه ویژه ای به ظاهر و نمای کلی سایت می بخشد.

 

همچنین پیام آوا با در نظر گیری سرویس های مختلف در طراحی سایت تالار پذیرایی و یا طراحی وب سایت رستوران امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا آنها بتوانند اقلام غذایی خود را بدون مراجعه حضوری بصورت آنلاین سفارش دهند و یا به رزرو آنلاین سالن برای مراسم های خود بپردازند.

ما با بکارگیری معجزه سئو که بر پایه اصول و تکنیک های به روز بهینه سازی سایت استوار است وب سایت شما را از میان هزار سایت رستوران و یا سایت های تالار پذیرایی بصورت جهشی به صفحات اولیه گوگل رهنمون می سازد به گونه ای که کاربر با سرچ کردن کلماتی همچون بهترین رستوران، سرآشپز حرفه ای، رستوران خوب، بهترین تالار پذیرایی و کلماتی از این قبیل به سایت شما هدایت گردند. این مورد بویژه برای رستوران ها و تالارهایی که کار خود را به تازگی شروع نموده اند بسیار مهم است چرا که با اجرای بهینه سازی سایت در کمترین زمان ممکن، کاربران و بازدیدکنندگان آن افزایش یافته و در نتیجه به شهرت سریع آن رستوران یا تالار پذیرایی می انجامد. هرچقدر تعداد کاربران سایت شما و افرادی که به وب سایت شما هدایت می گردند بیشتر باشد به همان نسبت میزان موفقیت شما نیز افزایش می یابد چرا که هر کدام از مراجعان بالقوه وب سایت شما، در نهایت می توانند به مشتربان بالفعلتان تبدیل گردند.از نمونه های بارز طراحی سایت تالار پذیرایی و یا طراحی سایت رستوان که توسط پیام آوا پی ریزی و اجرا شده است را میتوانید از قسمت بالای پست بررسی بفرمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: