وب سایت ارزان
نوشته شده توسط : cyrus

در طراحی سایت ارزان قیمت، بایستی به این نکته توجه داشت که قیمت پایین، دلیل بر عدم کیفیت وب سایت و یا کمبود خدمات آن نیست. شرکت طراحی سایت پیام اوا با این نگرش، یکی از محورهای رویکردی خود را برای طراحی سایت ارزان قیمت بنا نهاده است. تا از این طریق بتواند طراحی سایت برای واحدهای صنفی و بنگاه های کوچک و کم درآمد را نیز با هزینه پایین و در عین حال با کیفیت قابل قبولی به انجام برساند.

طراحی سایت ارزان قیمت ، چرا و چگونه؟

از آنجایی که شرکت ها و فروشگاه ها جهت معرفی محصولات و یا خدمات خود در عرصه  اینترنت نیاز به داشتن یک وب سایت دارند حتی اشخاصی که می خواهند از یک سایت شخصی برخوردار باشند ولی توانایی هزینه کردن برای ساخت و طراحی سایت های حرفه ای و پیشرفته اختصاصی را ندارند لذا طراحی سایت ارزان قیمت بصورت پکیج ها یا بسته های آماده ارایه می گردد. از اینرو نصب وب سایت های آماده فارسی همچون: جوملا، وردپرس و وب سایت های مختلف اپن سورس برای این دسته از شرکت ها و افراد فراهم شده شده و مشتریان می توانند با پرداخت هزینه ناچیزی، صاحب یک وب سایت خوب شوند و خدمات یا محصولات خود را در دنیای مجازی ارایه دهند.

وب سایت وردپرس جوملاامکانات و ویژگی های طراحی وب سایت ارزان       

  • قیمت مناسب

هزینه راه اندازی وب سایت ارزان با توجه به هزینه های رایج سایت های حرفه ای و گرانقیمت، بسیار مقرون به صرفه بوده و به شما این امکان را می دهد تا در زمان اندکی وب سایت خود را راه اندازی کنید. بر روی همه بسته ها هاست با حجم محدود و دامنه با پسوند .ir بصورت یکساله رایگان ارایه می گردد. دامنه به نام صاحب وب سایت ثبت شده و اطلاعلات ورود به کنترل پانل دامنه و هاست در اختیار وی قرار می گیرد.

– ورود اطلاعات صفحات سایت

ورود محتوای اولیه تا چندین مورد بر روی سایت به صورت رایگان انجام می شود. پس از تحویل سایت و پنل مدیریت، امکان ایجاد و مدیریت صفحات سایت توسط مدیر سایت با استفاده از پانل کاربری سایت به راحتی قابل انجام خواهد بود.

  • قالب های متنوع و زیبا

صاحب سایت این امکان را دارد که با توجه به سلیقه خود قالب ظاهری وب سایت را از بین قالب های متنوع موجود انتخاب کند. همه قالب ها بر روی اکثر مرورگرها بهینه شده و در حالت مناسب و سریع ترین زمان ممکن لود می شوند.

  • آموزش های ویدئویی به زبان فارسی

آموزش های کامل و جامع به زبان فارسی به مدیر سایت این امکان را می دهد تا  بدون نیاز به داشتن اطلاعات تخصصی در مورد طراحی سایت، با ورود به بخش مدیریت سایت از طریق هر کامپیوتر متصل به اینترنت نسبت به افزودن محتوای جدید و یا ایجاد تغییرات و ویرایش در اطلاعات قبلی در سایت خود اقدام نماید.

  • پشتیبانی آنلاین

این امکان فراهم شده تا در صورت مواجه با هرگونه مشکلی در حین کار با بخش مدیریت سایت و یا کنترل پانل هاست، از طریق بخش پشتیبانی سایت مشکلات خود را مطرح نموده تا نسبت به رفع آنها اقدام گردد.

  • آماده سازی سریع وب سایت

دامنه و هاست وب سایت یکروز پس از سفارش بسته فعال شده و ایمیل های وب سایت نیز قابل استفاده خواهند بود. برای نصب قالب و ایجاد صفحات و ورود محتوا بر اساس اطلاعات ارسالی کارفرما در اسرع وقت انجام می گیرد.

  • آرشیو عکس طبقه بندی شده

با دسترسی به گالری تصاویر با کیفیت، شما می توانید عکس های مد نظر و لازم خود را انتخاب نموده و حتی در صورت نیاز آنها را در نرم افزارهایی مانند فتوشاپ تغییر داده و در وب سایت خود قرار داده و استفاده نمایید.

webdesign wordpress joomlaشرکت پیام آوا ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ارزان

همانگونه که در ابتدا ذکر گردید شرکت پیام آوا در رده های مختلف قیمتی طراحی وب سایت را تنظیم نموده تا هر شرکت و قشری بتواند با توجه به بودجه خود از خدمات طراحی سایت توسط پیام آوا بهره مند شده و برای خود صاحب وب سایتی گردد. از اینرو بسته ها و قالب های آماده ای جهت طراحی سایت ارزان قیمت مهیا شده است تا شرکت ها یا افرادی که تمایل به استفاده از آنها را دارند نیز بتوانند با دارا بودن وب سایتی برای خود در دنیای اینترنت حضور بیابند و برخی از این بسته های آماده نیز بنا به نیاز و درخواست مشتری قابلیت توسعه و ایجاد تغییرات را دارند.

 

ارائه و اجرای طراحی سایت های شکیل و زیبا و کاربرپسند و با کمترین هزینه که دارای امکانات کارآمد مناسبی بوده یکی از تخصص های شرکت طراحی سایت پیام آوا می باشد و از این طریق حضور کسب و کارهای کوچک را در دنیای اینترنت همانند بنگاه های تجاری و صنعتی بزرگ فراهم می آورد.

 





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: