TV site
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت تلویزیون برای یک شبکه خاص تی وی یا برای مجموعه ای از شبکه های مختلف تلویزیونی اجرا و پیاده سازی می گردد.

جایگاه  طراحی سایت تلویزیون

هر چند که بالغ بر ۲۰۰ سال از اختراع و پیدایش تلویزیون می گذرد ولی همچنان این جعبه جادویی بعنوان ابزاری قدرتمند و رسانه ای فراگیر و عمومی در صدر رسانه های دیگر است.

از زمان پیدایش تلویزیون تا کنون شاهد تغییرات شگرفی در این دستگاه جادویی بوده ایم. از تلویزیون های اولیه که به شکل ابتدایی فقط یک صفحه بنام “نیپکو” بودند و سپس تلویزیون های سیاه سفید، رنگی و بعدها تلویزیون های مسطح، ال سی دی و … و امروزه نوبت تلویزیون های اینترنتی فرا رسیده است.

انواع طراحی سایت تلویزیونی و امکانات آنها

در طراحی وب سایت یک شبکه تلویزیونی قسمت های گوناگونی برای پخش زنده فیلم، سریال ها و برنامه های مختلف، و نیز امکان دانلود وجود داشته و تقسیم بندی بر اساس موضوعاتی هچون فیلم، سریال، مستند، برنامه کودک، ورزشی، خبر و … انجام می گیرد.

در طراحی سایت تلویزیون برای مجموعه ی شبکه ها در قسمت منو، شبکه ها به قسمت های مختلف مانند شبکه یک، دو، سه، شبکه نسیم، شبکه ورزش، شبکه آموزش، طبقه بندی می شود. و نیز در منو قسمتی را نیز می توان برای شبکه های مختلف رادیویی مثل: رادیو ایران، رادیو آوا، رادیو معارف و … در نظر گرفت.

همچنین سیمای برون مرزی، سیمای استان ها، صدای برون مرزی از دیگر قسمت های وب سایت تلویزیون اینترنتی می باشد.

معرفی شبکه ها برای درج تاریخچه تاسیس، اهم فعالیت های صورت گرفته، معرفی مدیران و دست اندرکاران در نظر گرفته شده است.

در قسمت آرشیو که امکان جستجو نیز وجود دارد فیلم ها و برنامه ها بر اساس سال تولید و نمایش طبقه بندی شده و کاربر می تواند بر اساس نام اثر، موضوع و … برنامه مورد نظر خود را پیدا کرده و دانلود نماید.

صفحه اخبار وب سایت به انعکاس برنامه های جدید و یا فیلم ها و سریال های در دست تولید و معرفی عوامل تولید آنها به همراه تصویر نماهایی از صحنه فیلمبرداری آنها اختصاص دارد.

امکان اشتراک گذاری فیلم ها و مطالب وب سایت در شبکه های اجتماعی نظیر گوگل پلاس، فیسبوک، توئیتر، لینکدین و .. توسط کاربران وجود دارد.

پخش زنده و دانلود فیلم و سریال ها و برنامه های متنوع شبکه های مختلف از جمله فواید و امکانات مهم طراحی وب سایت تلویزیونی می باشد که کاربران در هر جای دنیا که باشند می توانند از طریق وب سایت، فیلم و سریال های در حال پخش را مشاهده نمایند و یا فیلم های محبوب خود را که در گذشته پخش شده و زمان آنها به اتمام رسیده را از آرشیو دانلود و مشاهده کنند.

طراحی تلویزیون لذت وصف ناپذیری را برای دوستداران شبکه های مختلف به ارمغان می آورد که این لذت را شرکت طراحی سایت پیام آوا با اجرا و طراحی وب سایت های تلویزونی به شما هدیه می دهد.

 

ایجاد وب سایتی حرفه ای بر پایه اصول طراحی سایت و در نظر گیری تمامی جوانب مربوط به طراحی وب سایت تی وی، اختصاص فضای مناسب و کافی برای بارگزاری حجم انبوه برنامه و فیلم ها بر روی سایت، بهینه سازی سایت و استفاده از فناوری ای جکس و رعایت موازین فنی دیگر برای افزایش سرعت لود صفحات و پخش سریع فیلم ها از جمله تمهیدات و مزایای پیام آوا در طراحی و پیاده سازی اینگونه وب سایت ها محسوب می گردد.





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: