university site
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت دانشگاهی و همچنین طراحی سایت موسسات آموزش عالی، طراحی پورتال دانشگاه، طراحی سایت آموزشگاهی و طراحی سایت دانشگاه های غیرانتفاعی و … از حیطه های مهم کاری شرکت طراحی سایت پیام آوا می باشد.

انگیزه های طراحی سایت دانشگاهی

مقوله آموزش که در مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزشی جریان دارد، فرایندی در خور توجه و تعمق است که تمامی موارد مربوط به این مقوله و اطلاع رسانی و معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های موجود دانشگاه یا آموزشگاه بایستی مد نظر مدیران و دست اندرکاران موسسات آموزشی و دانشگاه ها قرار گیرد. که امروزه این امر به راحتی با طراحی سایت دانشگاهی یا طراحی وب سایت آموزشگاهی مهیا شده است.

برای ارتباط منسجم بین فعالان دانشگاهی در سطح وسیع ، اطلاع رسانی در مورد فعالیت ها، دروس، اساتید و هیات علمی، ارایه آموزش های آنلاین، ثبت نام و … طراحی سایت داشگاه ابزاری کارآمد است.

در نگاه کلی، قابلیت ارایه دروس بصورت آنلاین، قابلیت برگزاری امتحانات آنلاین، ارتباط موثر بین دانشجویان و اساتید، در دسترس بودن اساتید در هر جای دنیا و در نتیجه بالاتر رفتن سطح علمی دانشجویان و فراگیران،  انجام فعالیت های اداری و آموزشی در هر زمان از شبانه روز، تحلیل روند آموزشی با بهره گیری از انواع گزارشات و نمودارها، قابلیت پذیرش دانشجو بدون محدودیت از هر جای دنیا از مزایا و فواید طراحی سایت دانشگاهی یا طراحی پورتال دانشگاه می باشد.

طراحی سایت دانشگاهی سرویس های و خدمات بارز طراحی سایت دانشگاه

۱ – طراحی صفحه معرفی

این صفحه به منظور بیان سابقه تاسیس و پیشینه فرهنگی، علمی و آموزشی دانشگاه، معرفی مدیریت و هیات موسس دانشگاه، دانشکده ها معرفی بخش های مختلف دانشگاه یا موسسه و دپارتمان های آن، گروه های آموزشی و … ایجاد می شود.

۲ – طراحی سایت دانشگاهی :  چارت سازمانی

این صفحه که از طریق منو قابل دسترس است به بخش های مختلف همچون مدیریت دانشگاه، معاونت دانشجویی، مدیرآموزش، اداره امتحانات، امور فارغ اتحتصیلان، خوابگاه … تقسیم بندی شده و شرح وظایف و اطلاعات مربوط به هرکدام اعلام شده است.

۳- طراحی بخش ارتباط با دانشگاه

در این صفحه اطلاعات تماس با هر کدام از بخش های دانشگاه همچون مدیریت، روابط عمومی و معاونان قرار می گیرد.

۴- طراحی صفحه اعلانات

تابلوی اعلانات که بصورت آنلاین پیاده سازی شده است برای انعکاس اطلاعیه ها، و جلسات و موارد مهم از قبیل زمان و ساعت کلاسی های فو ق برنامه، تغییر زمان امتحانات، اعلام کنفرانس ها و سخنرانی و همایش ها به دانشجویان و اساتید راه اندازی می گردد.

۵ – طراحی سایت دانشگاهی : صفحه تقویم آموزشی

ساعات و روزهای برگزاری کلاس دروس رشته های مختلف و حتی نام ساختمان، شماره کلاس و نام اساتید در هر نیمسال تحصیلی می تواند در بخش تقویم آموزشی جایگزاری گردد.

۶ – طراحی سایت دانشگاه : صفحه انتخاب رشته

در این قسمت دانشجویان می توانند به انتخاب واحد های هر ترم اقدام نمایند.

۷- طراحی سایت دانشگاهی :  بخش ثبت نام

کلیه دانشجویان برای استفاده از خدمات سایت دانشگاه از این طریق می توانند در وب سایت ثبت نام نمایند و جزو اعضا باشند و همچنین دانشجویان جدیدالورود با وارد شده به این قسمت می توانند نسبت به ثبت نام و همچنین ارسال مدارک خود به پیوست اقدام کنند.

۸ – طراحی سایت دانشگاهی :  پنل کاربری

پنل کاربری یا قسمت ورود اعضا برای دانشجویانی است که در سایت دانشگاه ثبت نام نموده اند. اعضا با داشتن نام کاربری و پسورد می توانند به پنل خود وارد شده و به نمرات و انتخاب واحد ها و صورتحساب های خود دسترسی پیدا کنند.

۹ – طراحی سایت دانشگاه : سیستم پرداخت آنلاین

پس از انتخاب واحدهای درسی توسط دانشجو، بصورت آنلاین از طریق درگاه های بانکی موجود بر روی سایت جمع کل شهریه قابل پرداخت است.

۱۰ – پیاده سازی سیستم اتوماسیون اداری

جهت سهولت ثبت و گردش مکاتبات اداری درون واحدهای مختلف دانشگاه همچون رئیس دانشگاه، معاونت دانشجویی، رؤسای گروه های آموزشی، دبیرخانه و … و همچنین مکاتبات اداری برون سازمانی این سیستم در وب سایت قابل پیاده سازی می باشد.

۱۱- طراحی صفحه قوانین

برای اطلاع رسانی و آگاهی دانشجویان از قوانین و مقررات حاکم بر دانشگاه و همچنین آئین نامه ها این صفحه در نظر گرفته شده است.

۱۲- طراحی سایت دانشگاهی : صفحه اخبار

به منظور انعکاس رویداهای و اخبار دانشگاه از جمله رویدادهای فرهنگی و ورزشی، سمینارها و کنفرانس های علمی و همایش های برگزار شده در دانشگاه این صفحه در طراحی پورتال دانشگاهی پیاده سازی می گردد.

۱۳ – طراحی صفحه مقالات

این بخش برای ایجاد یک بانک غنی از مقالات علمی اساتید و دانشجویان در نظر گرفته شده است.

۱۴ – طراحی سایت دانشگاهی : گالری

به منظور نمایش امکانات و توانمندی های دانشگاه و نمایش بخش های مختلف دانشگاه مانند آزمایشگاه، سالن های ورزشی، خوابگاه، تجهیزات کمک آموزشی و زیرمجموعه های وابسته به دانشگاه با زبان تصویر این بخش در طراحی وب سایت دانشگاه راه اندازی می گردد.

۱۵- طراحی آرشیو پایان نامه

پایان نامه های برتر در این آرشیو بصورت طبقه بندی شده قرار گرفته و برای استفاده داشجویان قابل دسترسی است.

وب سایت شیکاکو پیام آوا، طراح و مجری پورتال های دانشگاهی

پیام آوا با چندین سال سابقه در زمینه طراحی و راه اندازی وب سایت دانشگاه و پورتال دانشگاه و طراحی سایت موسسات آموزشی از آنجایی که به نیازهای مراکز آموزشی آگاهی کامل دارد با طراحی وب سایت حرفه ای دانشگاه اغلب خواسته ها و نیازهای اینگونه مراکز را مرتفع نموده و با پیاده سازی یک ساختار منسجم در راستای اهداف علمی و آموزشی آموزشگاه ها و دانشگاه ها گام بر می دارد.





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: