Website Design in Tehran
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت در تهران این شهر را با همه بزرگی و پُر جمعیت بودن خود، وجود مراکز صنعتی متعدد، وزارتخانه ها، سازمان ها و مشاغل متنوع، مراکز تجاری و فنی و علمی لازمه ای دوصد چندان است.

ضرورت و انگیزه های طراحی وب سایت در تهران

طراحی سایت در تهران برای اشخاص، سازمان ها، مراکز تجاری و صنعتی، شرکت ها و …. شاید اهمیت وافری نسبت به سایر شهرهای دیگر داشته باشد چرا که تهران پایتخت ایران بعنوان کلانشهری که ساختارهای اداری و وزارتخانه ها را در بر گرفته و با وجود پالایشگاه نفت تهران  و همچنین کارخانجاتی در زمینه تولید و پخش : قطعات یدکی و تجهیزات خودرو، برق و الکترونیک، منسوجات، صنایع غذایی، مصالح ساختمانی و مواد شیمیایی و … ، تهران همچنین بازار بزرگ فرش، محصولات مبلمان، وسایل الکترونیکی  در سراسر ایران بشمار می رود.

لذا هر کدام از این شرکت ها، مراکز، سازمان ها و وزارتخانه ها، فروشگاه ها و حتی اشخاص برای گسترش و توسعه مروادات و مبادلات تجاری خود، یا معرفی کالاها و خدماتشان، یا اطلاع رسانی در مورد عملکردهای مجموعه خودشان نیاز به داشتن وب سایتی جامع و حرفه ای دارند تا بتوانند بدون محدودیت مکانی و زمانی در سطح داخلی و خارجی به تعامل و ارتباط با دیگر مجموعه ها و مراکز بنشینند.

فواید طراحی سایت در تهران برای کاهش معضلات شهری

رسانه ها هر روز از افزایش آلودگی در کلانشهرها می گویند و امروزه شاهد آنیم که تهران در دود خفته است!

بخش اعظمی از این آلودگی ناشی از وسایط نقلیه است. بسیاری از ترددهایی که با خودرو جهت انجام اموری انجام می گیرد می تواند از طریق راهکارهایی به شدت کاهش یابد که از جمله اینها، طراحی وب سایت در تهران می باشد. بطور مثال اغلب مردم برای مرتفع نمودن نیازهای خود یا تهیه مایحتاج و کالای مورد نظر مانند گوشی موبایل، لپ تاپ، کتاب و … به فروشگاه ها مراجعه می نمایند و یا برای ثبت نام در یک کلاس ، دانشگاه یا دوره آموزشی فنی بصورت حضوری به محل آموزشگاه می روند و یا برای پُر نمودن فرم استخدام در اداره یا شرکتی و ارایه مدارک خود بطور حضوری رجوع می کنند و یا برای تهیه بلیط هواپیما یا قطار به آژانس مسافرتی مراجعه می نمایند یا برای یافتن خانه یا ملک مورد نظر خود جهت اجاره یا خرید بصورت پی در پی مراجعات حضوری دارند در حالی که این موارد و صدها نمونه دیگر که می توان مثال زد از طریق طراحی وب سایت می تواند از بین برود و در نتیجه تردد در خیابان و معابر کاهش یافته و در نهایت میزان آلودگی نیز به شدت افت نماید.

ویژگی های طراحی سایت در تهران

از همین گونه است طراحی وب سایت فروشگاهی در تهران، طراحی سایت شرکتی در تهران، طراحی پورتال سازمانی در تهران، طراحی سایت آموزشگاهی در تهران، طراحی وب سایت املاک در تهران، طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران و هزاران موضوع و فعالیت دیگر که می توان با اجرا و پیاده سازی وب سایت برای هر کدام علاوه بر منتفع شدن از مزایا و فواید بیشمار آنها به مهمترین فواید مفید دست یافت از جمله :

۱ – کاهش ترافیک

۲-  افت شدید آلودگی

۳- افزایش عمر و سلامتی

۴ – کم شدن حجم ترافیک

۵- صرفه جویی در وقت و زمان و هزینه ها

۶- صرفه جویی در انرژی و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های ملی

۷- در دسترس بودن محصولات و خدمات شما برای مشتریان و مخاطبان بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی و بصورت ۲۴ ساعته

شرکت های طراحی وب سایت در تهران

شرکت های مختلفی در تهران به امر طراحی و اجرای سایت می پردازند. ولی شما باید هوشیار باشید و ساخت سایت خود را به هر شرکتی نسپارید. چرا که اگر شرکت طراحی سایت غیر حرفه ای ، سایت شما را راه اندازی نماید احتمال زیاد اینکه وب سایت شما در طی فعالیت خود دچار مشکلات عدیده ای شده و اعتماد مشتریانتان به مرور زمان از بین رفته و در نتیجه به حیثیت کاری شما لطمه وارد سازد بسیار است.

تخصص، دانش و تجربه کافی در عرصه طراحی سایت و داشتن مجوزهای مربوطه از مراجع ذیصلاح شرط های مهم و اولیه برای یک شرکت طراحی سایت معتبر می باشد. متاسفانه در تهران و دیگر شهرهای کشورمان برخی افراد از سر سودجویی و یا دلایل دیگر اقدام به طراحی سایت می نمایند.

بطور کلی عملکرد و کیفیت خدمات و یا محصولات هر شرکتی بهترین معرّف آنهاست. در مورد شرکت های طراحی سایت در تهران نیز روند به همین منوال است و شما از طریق پرس و جو از مشتریان قبلی به عملکرد و کیفیت خدمات شرکت طراحی سایت می توانید پی ببرید. لذا جهت اطمینان خاطر، شرکت طراحی سایت پیام آوا را از مشتریانش بپرسید.

طراحی سایت تهران

امکانات و سرویس های طراحی سایت در تهران

هر سایتی با توجه به نوع کاربرد آن و همچنین اهدافی که مدیر یا مدیران آن دنبال می نمایند می تواند امکانات و بخش های مختلفی داشته باشد. بطور کلی امکانات عمومی در طراحی سایت های تهران می توان به قسمت های زیر اشاره کرد:

صفحه درباره ما – تماس با ما – رزومه- نمونه کارها- محصولات و توضیح و عکس محصولات- گالری- نظرسجی- ثبت نام – باشگاه مشتریان – جستجو – اخبار و مقالات – فروش آنلاین و …

ارجحیت ها و ویژگی های پیام آوا برای طراحی سایت در تهران

پیام آوا با توجه به نوع حرفه و فعالیت شما و با نیازسنجی و خواسته های شما سایت های کارآمد و حرفه ای را در تهران با گرافیک بالا و ظاهری شکیل اجرا و پیاده سازی می کند . سایت های ساخته شده توسط پیام آوا دارای امنیت بالا، سرعت مناسب بارگزاری سایت و لود سریع صفحات، مدیریت پویا و داینامیک و آسان جهت بروز رسانی وب سایت بوده و همچنین قابلیت طراحی ریسپانسیو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو از اولویت های مهم طراحی سایت حرفه ای در تهران توسط پیام آوا می باشد.

 

شرکت پیام آوا در تهران واقع شده است که همه روز از ۸ صبح تا ۸ شب آماده پاسخگویی به کاربران خود میباشد.

شماره تماس : ۰۲۱۶۶۹۷۶۲۴۲ ۰۲۱۶۶۹۷۹۷۶۳





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: