طراحی سایت انتشارات
نوشته شده توسط : cyrus

بازار کتاب دنیای شلوغ و پُر چالشی است و در این شلوغ بازار هر ناشری با طراحی سایت انتشارات مختص خود می تواند به بخشی از این نابسامانی ها خاتمه دهد.برایتان ممکن است اتفاق افتاده باشد که به دنبال یک کتابی بگردید و پس از صرف زمان و هزینه های زیاد آنرا بدست آورید و شاید گاهی هم از یافتن آن نا امید گردید. مژده ما به کتابدوستان، مولفان و پژوهشگران، دانشجویان و دانش پژوهان اینست که طراحی وب سایت انتشارات اغلب مشکلات مربوط در حوزه کتاب و نشر را از میان می برد.

چرا طراحی وب سایت انتشارات ؟

از آنجایی که امروزه بکارگیری گوشی های اندروید و هوشمند در بین آحاد جامعه رواج و محبوبیت یافته و دسترسی بی وقفه و راحت  به اینترنت  برای عموم از این طریق میسر شده است لذا رغبت مردم برای مطالعه نسخه های الکترونیکی کُتب و مطالعه آنها بر روی گوشی، لب تاپ یا تبلت بیشتر شده است؛ هر چند که کتاب های چاپی کاغذی نیز همچنان مشتریان خاص خود را دارند.

با توجه به آنچه ذکر شد طراحی وب سایت انتشارات برای تحت پوشش قرار دادن طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان که هر کدام سلیقه مختص خود را دارند برای رونق بخشیدن به کسب و کار ناشران و همینگونه ارایه خدمات بصورت آسان و سریع به مشتریان راهگشا می باشد.

طراحی سایت انشتارات میتواند به رشد فروش انتشاراتیها کمک کندسودمندی و فواید طراحی وب سایت انتشارات

مهمترین اصل برای یک ناشر شناساندن و اطلاع رسانی در مورد کتاب های تازه منتشر شده، کُتب در دست انتشار و کتاب های پُر فروش می باشد. ارایه این خیل عظیم اطلاعات برای جذب وسیع مخاطبان، فضا و عرصه ی بیشتر و نامحدودی را می طلبد که فضای اینترنت این امکان را در اختیار ناشران قرار می دهد. بدین سبب داشتن یک وب سایت انتشارات مهمترین اولویت برای ناشران می باشد.

 

طراحی سایت انتشارات موجب می گردد که مخاطبان براحتی کتاب مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن یافته و نسبت به خرید آنلاین آن اقدام نمایند و رونق فعالیت ناشران و مولفان نیز فراهم گردد؛ بدین منوال بدلیل اینکه اینترنت براحتی در دسترس همگان می باشد، طراحی وب سایت انتشاراتی موجب ترغیب و گرایش آحاد جامعه به فرهنگ کتابخوانی شده و کار نویسندگان و ناشران به تعالی می گراید.

بخش های مختلف طراحی سایت انتشارات

از مهمترین قسمت های مختلف طراحی وب سایت انتشارات بطور کلی سرویس های زیر را بیان می کنیم :

۱ – طراحی صفحه رزومه برای معرفی سوابق کاری و فعالیتی ناشر

۲ – طراحی قسمت تماس با ما

۲- طراحی صفحه عضویت کاربران

۳ – طراحی صفحه فروش اینترنتی که کاربر بعد از عضو شدن در سایت و سفارش کتاب مورد نظر خود و پرداخت مبلغ آن، کتاب از طریق پست به آدرس وی ارسال می گردد.

۴ – طراحی صفحه فروش آنلاین کُتب، کاربر پس از انتخاب و واریز مبلغ از طریق درگاه اینترنتی موجود بر روی سایت و یا پرداخت حق اشتراک بصورت ماهیانه، سالانه و … لینک دانلود کتاب بصورت فایل پی دی اف برای وی فعال می شود.

۵ – طراحی صفحه اخبار مربوط به بازار کتاب

۶- طراحی صفحه مقالات مربوط به حوزه کتاب

۷ – طراحی بخش دسته بندی کتاب های منتشره توسط انتشارات در قالب های : درسی و کمک آموزشی، رمان و داستان، علمی، مذهبی و … با توجه به زمینه کاری ناشر. و معرفی هر کدام از کتاب ها که مشخصات شناسنامه ای کتاب از جمله پدید آورنده اثر یا مترجم، سال نشر، قطع و تعداد صفحات به همراه تصویر روی جلد کتاب ذکر می گردد. همچنین در این قسمت شرح های دیگری نیز می توان ارایه داد مثلا خلاصه ای از کتاب، یا نکات بارز و قابل توجه کتاب.

۸- طراحی قسمت جستجو که مراجعان سایت از این سرویس جهت یافتن کتاب مورد نظر خود بر اساس موضوع، نویسنده یا … می توانند اقدام نمایند.

۹- طراحی سایت صفحه بیوگرافی برای ارایه زندگینامه نویسندگان و مولفان

۱۰- طراحی صفحه کتاب های پُر فروش

 ۱۱- طراحی صفحه کُتب نایاب

۱۲- طراحی بخش نظرات مخاطبان

۱۳- طراحی صفحه همکاری که در این بخش شرایط و نحوه همکاری نویسندگان و مترجمان با انتشارات شرح داده می شود.

برتری های پیام آوا برای طراحی سایت انتشارات

برخی از برتری های شرکت پیام آوا در زمینه طراحی سایت انتشارات را می توان چنین برشمرد:

گرافیک و دیزاین خاص مطابق با فضای حوزه کتاب، سرعت لود سریع صفحات، پیاده سازی سیستم جامع فروش اینترنتی و آنلاین کُتب، پیاده سازی سیستم های جستجوی پیشرفته در وب سایت های انتشاراتی، اجرا و پیاده سازی وب سایت برمبنای اصول بهینه سازی سایت.

طراحی وب سایت انتشارات علمی و فرهنگی، طراحی سایت انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله پروژه های طراحی سایت انتشارات توسط شرکت پیام آوا می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 29 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: