وب سایت پزشکان
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی سایت پزشکان برای ایجاد ارتباط دو سویه بین بیمار و پزشک و انجام نوب دهی سریع و جلوگیری از اتلاف وقت بیماران، و نیز طراحی سایت کلینیک برای مجموعه های پزشکی، طراحی سایت بیمارستان برای مراکز درمانی و بیمارستانی انجام می گیرد.

همچنین طراحی سایت تجهیزات پزشکی جهت تولیدکنندگان و فروشندگانی که اقدام به عرضه کالاهای پزشکی می نمایند، برای دسترسی آسان و رهایی از جستجوهای حضوری مراکز درمانی و بیمارانی که به کالاها و وسایل پزشکی نیاز دارند ، راهکاری مناسب خواهد بود.  

اهمیت طراحی وب سایت پزشک

با توجه به اینکه دانش پزشکی و تکنولوژی ها در این زمینه روز به روز در حال گسترش بوده و یافته های جدیدی در دانش پزشکی به دست می آید، همچنین از طرف دیگر متاسفانه بر تعداد بیماران در اثر آلودگی های زیست محیطی ناشی از گسترش شهرنشینی و کثرت وسایط نقلیه و صنایع آلاینده، افزایش استرس، عدم توجه به تغذیه مناسب و ... افزوده می شود  لذا برای اطلاع رسانی سهل و معرفی و ارایه خدمات بهتر و سریع تر به بیماران طراحی سایت پزشکی یا مراکز درمانی از اهمیت بالقوه ای برخوردار می باشد.

طراحی سایت برای پزشکان از چه سرویس ها وامکاناتی برخوردار است؟

جامعه ی پزشکان برای معرفی تخصص خود و ارایه ی خدمات بهتر، نیازمند سایت پزشکی کاربر پسند و قوی هستند. خدمات آنلاین مانند رزرو آنلاین و اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های منتشر شده خود، معرفی رزومه، ثبت اطلاعات بیماران، درج اخبار پزشکی و ... مهمترین مواردی هستند که پزشکان می توانند با طراحی سایت مختص حرفه خود از آن بهره مند گردند.

در این قسمت درجه و رتبه علمی پزشک، سرتیفکت های پزشک، مهارت ها و تخصص و دیگر سوابق علمی پزشک همچون تدریس در دانشگاه ها، مقالات منتشره در مجلات معتبر و یا کتب چاپ شده توسط پزشک، شرکت در همایش ها و کنگره های مرتبط معرفی می گردند.

  • تعیین وقت ملاقات (ویزیت)

در طراحی سایت پزشکی تعیین زمان ویزیت بسیار مهم است. بیمار با وارد شدن به این قسمت و پر کردن فرمی، بصورت آنلاین زمان ملاقات بیمار با پزشک تعیین می گردد و یک شماره پرونده به وی اختصاص می یابد. لذا در مراجعات بعدی بیمار برای تعیین وقت از طریق سایت دیگر نیاز به پر کردن فرم نیست و تنها از طریق واردن نمودن شماره پرونده و یا کد اختصاصی خود می تواند وارد مراحل دیگر شود. فرم پذیرش و نوبت دهی شامل فیلدهایی برای درج مشخصات فردی بیمار و اطلاعات تماس، سابقه و مدت بیماری، درمان های انجام یافته قبلی و ...  می باشد.

 

  • خدمات تخصصی پزشکی

در این صفحه خدمات تخصصی قابل ارایه در کلینیک و یا توسط پزشک، خدمات آزمایشگاهی و ... به تفصیل توضیح داده می شود.

  • پرونده های پزشکی

در این قسمت تمامی مشخصات فردی، سوابق بیماری و دیگر اطلاعلات مربوط به هرکدام از بیماران بصورت تک تک بایگانی شده و فقط برای پزشک یا مسئولان مربوطه کلینیک یا بیمارستان قابل مشاهده و دسترسی است.

  • تست بیماری

در صورتی که فردی به ابتلاء بیماری خود مشکوک است، با انجام پروسه و مراحلی که توسط گزینه های مختلف در این قسمت تعیین شده است بیمار با انتخاب مرحله به مرحله هر کدام از گزینه ها ، در نهایت به این نتیجه می رسد که به بیماری مورد نظر مبتلا می باشد یا نه، در تست های پیشرفته تر حدت و شدت بیماری نیز مشخص می گردد.

  • گالری تصاویر و فیلم

در گالری عکس و یا فیلم، بیماران و مراجعان با خدمات، تجهیزات و دستگاه های تشخیصی و آزمایشگاهی موجود در مطب یا مرکز درمانی از طریق تصویر آشنا می شوند. در طراحی سایت دندانپزشکان و یا طراحی سایت پوست و مو و زیبایی،  تصاویر نواحی ترمیم شده و یا جراحی شده قبل از عمل و بعد از عمل به نمایش در می آید.

  • اخبار و مقالات

جدیدترین دستاوردها و یافته های پزشکی ایران و جهان، همچنین مقالاتی در مورد بیماری ها، نشانه ها و علایم و راه های پیشگیری از آنها در این قسمت به بازدیدکنندگان سایت ارایه می شود.

  • پرسش و پاسخ

سوالات متداول کاربران درباره خدمات، بیمه های طرف قرارداد ، مشاوره و ... در این قسمت مطرح شده و پزشک یا مسئول مربوطه کلینیک یا بیمارستان به آنها پاسخ می دهد.

  • درگاه بانکی

بعد از اینکه بیمار نسبت به تکمیل فرم تعیین وقت ملاقات با پزشک اقدام نمود، جهت واریز هزینه ویزیت به درگاه بانکی موجود در سایت متصل می گردد. یک یا چندین درگاه بانکی را در طراحی سایت پزشک یا طراحی سایت کلینک ها و بیمارستان ها می توان تعبیه کرد، همچون درگاه های بانکی ملت، سامان، پاسارگاد و ...

  • اشتراک گذاری

امکان اشتراک گذاری مطالب سایت در شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، تلگرام، توئیتر و ... وجود دارد.

site design pezeshki

میهن وب گستر برای طراحی سایت پزشکان چه قابلیت هایی دارد؟

طراحی گرافیکی منحصر بفرد، لود سریع صفحات سایت و بهینه سازی وب سایت با توجه به معیارهای موتورهای جستجوگر سه قابلیت مهم و ویژه میهن وب گستر در پروژه طراحی سایت پزشکی و یا طراحی سایت بیمارستان ها و کلینیک ها می باشد. روزانه افراد زیادی در موتور جستجوی گوگل به دنبال اطلاعاتی برای بیماری خود یا اطرافیانشان می گردند و در نهایت به وب سایت مورد نظر رسیده و از اطلاعات و محتوای آن استفاده می نمایند. حتی اگر از وب سایت پزشکی مورد نظر خوششان بیاید هر روز به آن سر زده و حتی آن سایت را به دیگران معرفی می نمایند. از اینرو اهمیت سئو و افزایش رنکینگ در طراحی سایت پزشکی به جهت اینکه بیمار نیاز دارد تا به اطلاعلات مورد نظر خود فی الفور دست یابد مبرز و آشکار است.

مراجعین سایت های پزشکی یا کلینیکی و بیمارستانی بدلیل بیماری خود و اضطراب های ناشی از آن، از حوصله کمتری برخوردار بوده و نیز از انتظار کشیدن رنج می برند، به همین جهت میهن وب گستر با پیاده سازی تمهیدات و اجرای تکنیک های خاص در طراحی وب سایت پزشکان یا مراکز درمانی باعث گردیده که فرایند انجام نوبت دهی آنلاین سریع تر انجام گیرد.

سایت های پزشکی و کلینیکی متعددی توسط کارشناسان میهن وب گستر برای اطباء، کلینیک ها و یا مراکز درمانی دولتی و خصوصی طراحی و به اجرا در آمده است من جمله وب سایت های : دکتر نوری، دکتر مجید کاظمی، دکتر امین نریمانی، دکتر حامد باطنی، دکتر آتوسا ضیغمی، دکتر حسین دستغیب، دکتر سینا حافظی، دکتر رضا جباری، دکتر احمدی، دکتر حسین روازاده و همچنین : سایت بانک پزشکان، سایت تجهیزات پزشکی درمان کالا، سایت درمانکده (نوبت دهی مطب پزشکان و دندانپزشکان) و ...

 

physiciancs website design

قیمت پروژه طراحی سایت پزشکی

هزینه طراحی سایت پزشکی با توجه به امکانات مورد نظر و خواسته های پزشک برآورد می گردد. میزان زمان صرف شده برای طراحی و پیاده سازی پروژه سایت و همچنین ارزش کاری، معیارهایی برای تعیین تعرفه های طراحی سایت پزشکی، بیمارستانی و یا کلینیکی میهن وب گستر می باشد.

جهت مشاوره رایگان و نیز اطلاع از هزینه ها و قیمت طراحی سایت با ما تماس حاصل فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: