طراحی سایت پوشاک
نوشته شده توسط : cyrus
طراحی سایت پوشاک و لباس میتواند باعث گسترس فروش شود

طراحی سایت پوشاک همگام با تنوع و افزایش برندهای پوشاک، کیف و کفش و نیز با توجه به گسترش فروش کالاها در فضای مجازی و اینترنتی ، صورت می گیرد.

طراحی سایت پوشاک و طراحی فروشگاه اینترنتی پوشاک برای تولیدکنندگان ، بنکداران و عمده فروشان ، خرده فروشان، تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم و مواد اولیه همچون نخ و الیاف، صنایع مادر مثل صنعت نساجی و ... منافع بیشماری دارد .

اهمیت طراحی وب سایت پوشاک

نیاز انسان به لباس و کفش که یکی از نیازهای اولیه هر فردی می باشد، موجب شده است که تعداد تولیدکنندگان و به تبع آن تعداد فروشندگان پوشاک روز به رور افزایش یابد. وجود 75 برند پوشاک در ایران و همچنین وجود هزاران برند کیف و کفش و لباس در جهان موجب شده است رقابت شدید و تنگاتنگی بین تولیدکنندگان و فروشندگان ایجاد شود. این امر باعث شده تا فعالان این عرصه در جهت موفقیت و پیشی گرفتن از رقبای خود و رونق کسب و کار به روش های جدید فروش و بازاریابی تمسک جویند. از اینرو طراحی وب سایت پوشاک برای دست یافتن به بازار‌های گسترده تر مهم و ضروری است.

امکانات طراحی سایت لباس

  • معرفی

سابقه فعالیت ، خط مشی و استراتژی فروش یا تولید واحد تولیدی پوشاک و البسه و یا فروشگاه در این بخش بطور مفصل شرح داده می شود.

  • دسته بندی محصولات

طبقه بندی البسه بر اساس مردانه، زنانه، بچه گانه، پسرانه ، دخترانه، یا بر پایه برندها، و یا لباس مجلسی، اسپورت، زیر و راحتی و ... صورت می گیرد.

  • ویترین

همانگونه که دکوراسیون و ویترین فیزیکی فروشگاه پوشاک حائز اهمیت است بایستی ویترین و نحوه چینش آن در طراحی وب سایت لباس نیز به گونه ای باشد که مراجعان به بازدید محصولات ترغیب شده و نسبت به خرید تحریک شوند. استفاده از تصاویر جذاب و اسلاید شوها با حرکات موزون و توجه به رنگ و نوردهی از عوامل مهم در طراحی ویترین سایت پوشاک می باشد.

  • عکس

عکس با کیفیت پوشاک با امکان بزرگ نمایی در این قسمت قرار می گیرد. بهتر است عکس لباس ها بر روی مانکن گرفته شده باشد. همچنین رنگ های مختلف هر کدام از محصولات در قسمت گالری و زیر محصول اصلی نشان داده می شود.

پوشاک و لباس میتواند باعث فروش بیشتر شود

توضیحات

در قسمت توضیحات محصول، نام و برند لباس، شرح مختصر تولیدکننده، کد کالا، سایز، رنگبندی، جنس ( اعم از الیاف بکار رفته همچون درصد پنبه، پلاستیک ، ابریشم و ...) ذکر می گردد.

فروش اینترنتی

علاوه بر معرفی فروشگاه یا شرکت تولیدی و همچنین تبلیغ محصولات ، امکانی در نظر گرفته می شود که کاربر بتواند با انتخاب پوشاک مورد نظر خود به قسمت سبد خرید متصل شده و همچنین از طریق درگاه بانکی تعبیه شده در سایت مبلغ آن را بپردازد.

فروشگاه اینترنتی پوشاک می تواند بصورت جداگانه طراحی شده یا اینکه در خود سایت اصلی، قسمت فروش اینترنتی طراحی و راه اندازی گردد.

فروش ویژه

در فروش ویژه، لباس هایی که فصل آنها گذشته یا بنا به دلایل دیگر از تخفیف ویژه ای برخوردار شده اند، عرضه می گردد.

قابلیت های طراحی سایت پوشاک توسط شرکت میهن وب گستر

جذابیت ظاهری وب سایت پوشاک و بوتیک معیار مهمی برای جذب بازدیدکنندگان است. بایستی توجه داشت که گرافیک سایت فقط جنبه تزئینی ندارد. بلکه گرافیک صفحات وب در وهله اول بایستی نظم ‌دهی و سهولت دسترسی به محتوا را مهیا سازد و سپس به رویکرد تزئینی بپردازد. میهن وب گسر با نگرش زیباشناختی ، رعایت نکاتی همچون تنوع و سایز فونت‌ها، رنگ‌ها، قرارگیری عکس ها، افکت ها ، نحوه چینش محتوا و علایم را با در نظر گیری زمینه فعالیت در طراحی گرافیکی سایت پوشاک سرلوحه کاری خود قرار داده است.

یک سایت هر چقدر که از نظر ظاهری زیبا و شکیل باشد در صورتی کارآیی مطلوبی خواهد داشت که در رتبه های بالای نتایج جستجوی موتورهای جستجو قرار گرفته و توسط کاربران در وهله اول دیده شود.

میهن وب گستر با در نظر گیری این مورد با اجرای تکنیک های سئو موجب می شود که سایت شما در بین هزاران سایت پوشاک از امتیاز بالاتری برخوردار شده و رتبه آن در موتورهای جستجوگر همچون گوگل افزایش یابد. این بدان معنی است افرادی که به دنبال لباس یا کفشی می گردند و برای یافتن آن از جستجوی کلمات مورد نظر خود در گوگل استفاده می نمایند، سایت پوشاک شما در رقابت با سایت رقبا عملکرد مناسبی خواهد داشت و در رتبه بالای این نتایج به کاربر نمایش داده می شود.

همچنین مورد مهم دیگر در طراحی وب سایت پوشاک، طراحی سایت کفش، طراحی سایت بوتیک و یا طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی سرعت بالای سایت در لود صفحات می باشد. چرا که این موضوع باعث عدم خستگی بازدیدکنندگان شده و آنها را به به ماندن در سایت و بازدید از محصولات ترغیب می نماید. از اینرو رضایت آنها را فراهم می سازد.

 میهن وب گستر علاوه بر رعایت اصول طراحی وب سایت ، در زمینه سرعت لود صفحات تمهیداتی همچون استفاده از سرورهای قوی با پهنای باند بالا، استفاده از شبکه تحویل محتوا، حذف کدهای زاید از صفحه، استفاده از فناوری ajax و موارد بسیار دیگر موجب افزایش سرعت لود صفحات سایت شما می گردد.

طراحی سایت پوش اک میتواند باعث گسترس فروش شودبعنوان نمونه طراحی وب سایت کیف چی که در زمره اینگونه سایت ها می باشد، توسط میهن وب گستر طراحی و راه اندازی شده است.

میهن وب گستر با تکیه بر پشتوانه تجربیات و دانش کارشناسان خود آماده همکاری و راه اندازی وب سایت برای تولیدکنندگان، عمده فروشان، فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش و بوتیک داران می باشد. لذا شما اگر قصد طراحی سایت پوشاک برای خود را دارید با ما تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: سایت پوشاک , پوشاک , وب سایت پوشاک , طراحی سایت پوشاک ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: