سایت مواد غذایی
نوشته شده توسط : cyrus
طراحی سایت مواد غذایی از منظر اینکه مدیران صنایع مواد غذایی

طراحی سایت مواد غذایی از منظر اینکه مدیران صنایع مواد غذایی و عرضه کنندگان همواره به دنبال روش های جدید بازاریابی و معرفی محصولات خود هستند، می تواند راهکاری عملی باشد.

اهمیت طراحی سایت برای فعالان مرتبط با مواد غذایی

طراحی سایت مواد غذایی برای صنایع غذایی شامل فرآورده های گوشتی و لبنی، بیسکویت و شکلات، نوشیدنی ها، خشکبار، حبوبات و ... و صنایع وابسته از جمله بسته بندی و صنایع تبدیلی انجام می گیرد. چرا که با گسترش تعدد و تنوع مواد و محصولات غذایی در دنیای امروز نیاز به اطلاع رسانی و معرفی محصولات جدید بیش از گذشته احساس می شود.

شرکت های توزیع مواد غذایی نیز با داشتن فروشگاه اینترنتی مواد غذایی می توانند کار مشتریان عمده خود را سهل نموده و از طریق سفارش گیری اینترنتی محصولات مورد نیاز آنها را در اسرع وقت تامین نمایند.

طراحی وب سایت مواد غذایی و صادرات

با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در صنایع غذایی ایران و نیز مزیت های ممکن از جمله تنوع کم‌ نظیر آب و هوایی و اقلیم در کشور، اهمیت توجه به بهداشت و ایمنی در تولید مواد غذایی و .. حضور در بازارهای بین المللی را به عنوان یکی از اهداف استفاده بهینه از این ظرفیت ها می توان برشمرد.

برای فعالیت در بازارهای جهانی و نیز جهت اینکه تولیدکنندگان و عرضه کنندگان، محصولات غذایی خود را به سایر کشورها شناسانده و آنها را از مزایا و ویژگی های تولیدات خود آگاه نمایند طراحی سایت مواد غذایی بدین منظور انجام می گیرد. لازم به ذکر است که طراحی سایت برای هدف مذکور بایستی طراحی سایت چند زبانه (به چند زبان مرسوم بین المللی) صورت گیرد.

روسیه، عراق، جمهوری آذربایجان راغب اکثر محصولات غذایی ایران می باشند. خشکبار ، عسل ، پسته، زعفران ، خرما ، مواد پروتئینی از جمله مهمترین محصولات غذایی صادراتی کشورمان می باشد و با توجه به ظرفیت های ذیقیمت دیگر در این زمینه، نیاز به بستر سازی و توسعه آن در بازارهای کشورهای دیگر وجود دارد، جهت مارکتینگ، بازار گرمی و نفوذ در این بازارها راحت ترین راه که در مدت زمان اندکی نیز نتیجه مطلوبی خواهد داد، راه اندازی وب سایت مواد غذایی است. 

نقش سایت مواد غذایی در برندینگ

بیشتر مدیران شرکت ها و کمپانی های بزرگ در زمینه مواد غذایی بر این باورند که برای ماندن و تثبیت جایگاه خود در عرصه وسیع و گسترده چرخه تولید توزیع و مصرف مواد غذایی ، بایستی  نام تجاری خود را هویت بخشی و تثبیت نمایند به گونه ای که در اذهان عموم جامعه مانده و با دیدن آن حس خوبی در فرد ایجاد شود که به این روند برندینگ اطلاق می شود. علاوه بر انتخاب و طراحی لوگو (آرم تجاری) مناسب، توجه به کیفیت و بسته بندی محصولات، رنگ سازمانی و فاکتورهای لازم دیگر برای تکمیل روند برندینگ، داشتن یک وب سایت موجب ارتقای جایگاه صنفی و نام تجاری شما می شود چرا که همیشه توسط آن در معرض دید همگان قرار داشته و با مشتریان خود می توانید ارتباط برقرار نمایید.

امکانات طراحی سایت مواد غذایی

سایت مواد غذایی بهروز

محصولات

اگر شما صاحب واحد تولیدی یا فروشگاهی هستید که مواد غذایی مختلفی را عرضه و تولید می نمایید محصولات دسته بندی می شوند.

علاوه بر قرار دادن عکس باکیفیت محصولات در این قسمت، توضیح محصول از قبیل ترکیبات، وزن، حجم ، جدول ارزش غذایی، همچنین فواید می تواند لحاظ گردد.

معرفی

در این قسمت پیشینه شرکت همچنین روند تولید محصولات، دستگاه های موجود و تکنولوژیهای که برای تولید مواد غذایی صورت می گیرند توضیحاتی داده می شود.

صدای مشتری

شرکت های که بر پایه مدیریت تحول بوده و همچنین همیشه به دنبال بهره وری و بازده صعودی هستند، به مقوله صدای مشتری توجه وافری دارند.

وب سایت مواد غذایی، تعامل دیدگاه‌های مشتری با بینش‌های کسب ‌وکار را امکان‌پذیر می سازد. در این بخش توسط فرمی مشتریان دیدگاه ها و انتقادات و همچنین میزان رضایتمندی خود را نسبت به محصولات بازگو می نمایند.

استانداردها و گواهینامه ها

مواد غذایی از آنجایی که ارتباط مستقیمی با سلامت مصرف کنندگان دارد لذا سيستم مديريت ايمني مواد غذايي به موازات ایمنی و تامین سلامت مصرف كننده، از طریق کسب نشان ها و استانداردهای داخلی و بین المللی احراز گردیده و موجب اطمینان خاطر افراد می شود.

باز نشانی و ذکر استانداردهای کسب شده برای محصول در وب سایت می تواند تاکیدی مستدل برای مصرف کنندگان باشد.

استاندارد ایران، مجوز معاونت غذا و دارو، استاندارد HACCP، سری گواهینامه های ایزو از آن جمله اند.

گالری

در بخش گالری، نمایی از خطوط تولید و دستگاه های موجود در کارخانه و همچنین تصاویر حضور شرکت در فعالیت های اجتماعی از قبیل همایش ها و نمایشگاه های مرتبط قرار می گیرد.

وب سایت سوپر مارکت مواد غذایی

باشگاه مشتریان

توجه به حفظ مشتریان فعلی در استراتژی شرکت ها و بازرگانی ها بیشتر مد نظر قرار می گیرد. از همین رو سیستم باشگاه مشتریان در طراحی سایت پیاده سازی می گردد. باشگاه مشتریان جهت ارتباط مستقیم اعضا و برای ارتقای وفاداری آنها ایجاد می شود. در آن امتیازات ویژه ، تخفیف و پاداش برای مشتریان وفادار و فعال در نظر گرفته می شود.

توانمدی های میهن وب گستر در طراحی سایت مواد غذایی

میهن وب گستر با توانمندی خود در زمینه بازاریابی اینترنتی و توجه به ظرایف بازاریابی و بازار سازی شما را از منافع داشتن وب سایت مواد غذایی و همچنین طراحی سایت کشاورزی منتفع خواهد ساخت به گونه ای که با بسترسازی رشد و توسعه کسب و کار شما در بازارهای داخلی و خارجی را فراهم می نماید.

میهن وب گستر در راستای ارج نهادن به تولیدات داخلی، برای صنایعی که رویکردشان تولید داخلی است و نیز عرضه کنندگانی که کالای داخلی عرضه می کنند، تخفیف ویژه ای را برای طراحی سایت آنها مد نظر قرار می دهد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت مواد غذایی , مواد غذایی , سایت مواد غذایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: