طراحی وب سایت املاک
نوشته شده توسط : cyrus
مشاوره املاک و طراحی وب املاک

طراحی سایت املاک ، طراحی سایت آژانس مسکن، طراحی سایت تعاونی مسکن برای دسترسی سریع جویندگان واحد مسکونی یا واحد تجاری انجام می گیرد. تا کنون به جواب پرسش های زیر اندیشیده اید:  

سریع ترین و بهترین راه برای پیدا کردن خانه یا مغازه مورد نظرتان جهت خرید یا اجاره چیست؟

آیا روش های قدیمی مراجعه حضوری به بنگاه های املاک، هزینه و وقت شما را هدر نمی دهد؟

آیا از اینکه در یک لحظه بتوانید تمام موارد مربوط به رهن، اجاره و فروش واحدهای مسکونی یا تجاری را مشاهده ، بررسی و مقایسه نمایید خشنود و راضی نخواهید شد؟

طراحی سایت املاک همه موارد فوق را برای شما فراهم می نماید. وب سایت بنگاه املاک و تعاونی مسکن راهکاری مناسب برای مرتفع نمودن تمامی نیازهای شما در زمینه املاک و مستغلات بوده واز جستجوهای بی نتیجه و رفت و آمدهای حضوری مکرر که گاها ً نیز درصد موفقیت کمتری دارند خلاص خواهید شد.

فواید طراحی سایت املاک

ارایه اطلاعات مبسوط و کامل  مربوط به خرید و فروش، رهن و اجاره املاک، مشارکت در ساخت و ساز و ... در سریع ترین زمان ممکن

صرفه جویی هزینه ، کاهش مراجعات حضوری و جلوگیری  در وقت موجر و مستاجران یا خریداران و صاحبان ملک و بنگاه داران املاک

وب سایت املاک بصورت 24 ساعته همیشه در اختیار و دسترس جویندگان واحدهای مسکونی و یا تجاری و اداری بوده و همچنین از ماندگاری بسیار زیادی برخوردار است، چرا که اکثر آگهی های خرید و فروش یا رهن و اجاره املاک و مستغلات درج شده در روزنامه ها ، تراکت ها و ... از عمر یکی دو روزه برخوردارند. همچنین تبلیغ واحدهای مسکونی یا تجاری در سایر رسانه ها از جمله تلویزیون هزینه های هنگفتی داشته در حالیکه شما با پرداخت یکبار هزینه معقول از وب سایتی برای همیشه برخوردار می شوید.

امکانات و خدمات طراحی وب سایت بنگاه املاک

خدمات و امکاناتی که در یک سایت آژانس املاک می تواند ارایه گردد بطور خلاصه موارد ذیل را شامل می شود :

1-   جستجو

این گزینه در طراحی سایت بنگاه املاک از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. کاربرمی تواند با وارد کردن عنوان کلی مورد نیاز خود ، مثلا با وارد نمودن آپارتمان در تهران تمامی موارد مربوط به فروش و اجاره آپارتمان در این شهر را مشاهده نماید. همچنین امکان جستجوی پیشرفته نیز در سایت لحاظ گردیده است که کاربر بر اساس نوع ملک ، قیمت ، محدوه مکانی و ... می تواند ملک مورد نظر خود را بیابد.

طراحی وب املاک و جستجو ساختمان

2-   نقشه

محدوده جغرافیایی هر ملکی که مد نظر شماست بر روی نقشه به نمایش در می آید و از امکان بزرگنمایی نیز برخوردار است.

3 - طبقه بندی و تفکیک

املاک براساس نوع همچون آپارتمان ، واحد مسکونی شخصی ، ویلا ، تجاری، اداری ، کلنگی ، زمین و ... یا بر اساس رهن و اجاره ، خرید و فروش ،  مشارکت تقسیم بندی و تفکیک می گردند.

4 - فروش ویژه

در این بخش ، املاکی که به دلیل عجله یا نیاز صاحب ملک برای فروش هر چه زودتر و یا هر دلیل دیگر با شرایط خوب و قیمت پایین در معرض فروش قرار گرفته است، معرفی می گردد.

5 - اخبار

مطالب و اخبار مربوط به مسکن و واحدهای تجاری، اخبار مزایده یا قوانین و اطلاعیه ها در مورد مستغلات در این بخش ذکر می گردد.

6- توضیحات

در این قسمت مشخصاتی از جمله: آدرس ملک، متراژ و زیر بنا ، تعداد طبقات، تعداد اتاق ها، تعداد واحدهای موجود در هر طبقه ، وضعیت آب، برق، گاز، وجود یا عدم وجود امکانات رفاهی همچون: آسانسور، حصار کشی، پارکت، دیوار پوش، سقف کاذب، کابینت، پرده ، کرکره و ...، نوع ملک ، شماره مرجع ، نام مشاور ملک ، نوع معامله ، حمام و سرویس بهداشتی ، وضعیت  ثبتی و سند ملک، عمر ملک و مواردی از این قبیل درج می شود.

7 - عکس و فیلم

عکس نمای بیرونی ساختمان و همچنین نماهایی از قسمت های مختلف خانه یا مغازه را می توان در این قسمت قرار داد. علی الخصوص جایگزاری فیلم و عکس نما و امکانات در مورد ویلا بسیار مهم است، چرا که ویلاها اکثرا در خارج شهر بوده و جهت رفاه مشتریان و آشنایی اولیه آنها بدون مراجعه حضوری این گزینه می تواند مفید واقع شود.

طراحی سایت املاک برای هر مشاوره املاکی لازم است

8 - املاک اکازیون

در طراحی سایت بنگاه مسکن این امکان را می توان فراهم نمود که در صورتی که مالک هزینه ای را به مدیر سایت بپردازد، آگهی ملک وی بصورت برجسته تر و ویژه در صفحه اصلی و قسمت اسلایدشو با تصایر بزرگ به نمایش در بیاید. 

9- امکانات ویژه

برآورد و محاسبه وام ملک بصورت آنلاین در سایت، رزرو وقت برای مشاوره و یا بستن قرارداد در املاک، بخش نمایندگان جهت فروش ملک از جمله امکانات ویژه در طراحی سایت بنگاه املاک می باشد.

میهن وب گستر، طراح و سازنده وب سایت های املاک و مستغلات

طراحی سایت املاک توسط میهن وب گستر با توجه به نیازهای مشاورین املاک انجام می گیرد  و امکان سفارشی سازی طراحی سایت املاک با توجه به خواسته و سلیقه بنگاهداران املاک وجود دارد. طراحی وب سایت آژانس املاک توسط تیم حرفه ای میهن وب گستر از سیستم داینامیک ( پویا ) تبعیت می کند لذا مدیر سایت یا نماینده وی می تواند قسمت های مختلف سایت را تغییر داده، مطالب و اطلاعات جدید افزوده یا آگهی های قدیمی تر را که منقضی شده اند از سایت حذف نماید.  

شما نیز می توانید صاحب سایت املاک زیبا و کارآمد شوید؛ هدف ما ارایه خدمات مطلوب به مشاورین املاک و رونق کسب و کار آنها بوده و از طرفی نیز منافع خریداران، موجران و صاحبان ملک نیز مرتفع می گردد. پس جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با تماس بگیرد.





:: برچسب‌ها: سایت املاک , طراحی سایت املاک , وب سایت املاک ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: