سایت لوازم خانگی
نوشته شده توسط : cyrus
طراحی سایت لوازم خانگی برای شرکت های تولیدکننده و عرضه کننده لوازم خانگی

طراحی سایت لوازم خانگی برای شرکت های تولیدکننده و عرضه کننده لوازم خانگی که یکی از صنایع و صنوف فعال در عرصه اقتصاد جهانی به شمار می رود، در معرفی کالاها، توزیع و ارایه اطلاعات در مورد محصولات و افزایش فروش، پشتیبانی و گارانتی محصولات لوازم خانگی موثر بوده و نقش راهبردی دارد.

طراحی وب سایت لوازم خانگی و بازارسازی

حیات و گسترش صنعت لوازم خانگی بدون شک بستگی تام به وجود بازار و به بیان فنی تر وجود تقاضای موثر دارد. طراحی سایت لوازم خانگی جهت بازارسازی و ایجاد بستری برای تقاضای موثر نقش مهمی را ایفا می نماید.

ارتقای تکنولوژی و نیز بکارگیری فناوری های نوین در تولید لوازم خانگی بطور چشمگیری روز به روز در حال گسترش است و لذا سریع ترین و راحت ترین روش ممکن برای معرفی و شناساندن کالاهای جدید در این زمینه از طریق وب سایت لوازم خانگی میسر است.

لوازم خانگی به دلیل تنوع و فراگیری و ارتباط آن با خانواده ها حائز اهمیت بوده و این صنعت را جزو صنایع بزرگ و حیاتی قرار داده، از اینرو وب سایت ها و یا فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی محل مناسبی برای فروش کالاهای خانگی و اداری محسوب می شود.

مزایای طراحی سایت لوازم خانگی

  • صرفه جویی در وقت و هزینه فروشندگان
  • معرفی لوازم خانگی جدید بطور سریع و بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی
  • کاهش هزینه های حمل و نقل و مراجعات حضوری
  • کاهش یا حذف هزینه اجاره مغازه
  • صرفه جویی در وقت مشتریان

طراحی سایت <a  style=لوازم خانگی میتواند باعث رونق فروش تجار باشد" title="طراحی سایت لوازم خانگی" width="651" height="285" />

وب سایت لوازم خانگی مسیری برای موفقیت در رقابت

شرکت ها و عرضه کنندگان بزرگ لوازم خانگی در اثر تغییر و تحوّل شرایط و عوامل اثرگذار بر روی عرضه و تقاضا که روز به روز نیز با شتاب بیشتری مختصات ویژه ای به خود می گیرد، در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر می باشند و هر کدام برای پیروزی در این رقابت از ابزارها و شیوه های مختلف فروش استفاده می کنند.

یکی از ابزارهای مفید در این زمینه، طراحی سایت لوازم خانگی است چرا که شما با داشتن یک وب سایت می توانید به معرفی کالاهای خود بدون هیچ محدودیتی بپردازید. ارایه توضیحات و برشمردن ویژگی ها و نحوه کار یک وسیله خانگی از اهمیت وافری نسبت به سایر وسایل برخوردار است چرا که اکثر لوازم خانگی همچون اجاق گاز ، یخچال ، ماشین لباسشویی دارای قیمت زیادی بوده و اغلب خانواده ها یک وسیله خانگی را فقط یکبار خریداری نموده و سالیان سال از آن استفاده می کنند ، فلذا همیشه به دنبال بهترین ها هستند، یعنی خواهان کالاهایی می باشند که از کیفیت و دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار باشند.  

وب سایت های لوازم خانگی در رهنمون سازی و آشنا نمودن افرادی که قصد خرید لوازم خانگی را دارند، می تواند کمک شایانی نماید.

امکانات وب سایت های لوازم خانگی

۱-  محصولات :

تمامی کالاها در این قسمت قرار می گیرند و در این بخش توجه به نکات زیر ضروری است:

طبقه بندی: کالاها بر پایه کاربردشان و یا بر اساس برندهای مختلف (بطور مثال برندهای مختلف یخچال از جمله : بوش ، ال جی ، بکو ، اسنوا ، جنرال الکتریک و ...) و یا بر اساس معیارهای دیگر دسته بندی می شوند. همچنین در صورت لزوم برای دسته های اصلی می توان زیر شاخه هایی نیز در نظر گرفت.

توضیحات کالا : در بیان توضیحات کالا نام محصول ، مشخصات تولیدکننده ، مدل ، کد کالا، توان الکتریکی ، ظرفیت ، میزان مصرف انرژی و اطلاعاتی از این قبیل ذکر می گردد. همچنین نحوه کار دستگاه بطور اجمال شرح داده می شود. قرار دادن جدولی که بطور خلاصه اطلاعات فنی کالا را بازگو نماید برای خریداران می تواند قابل استفاده باشد.

همیشه توجه داشته باشید اغراق گویی و بزرگ نمایی غیر واقعی در مورد کالا و انتشار آن در فضای وب بدترین ضربه را به محصول زده و در دراز مدت میزان فروش کالای شما را پایین می آورد.

عکس کالا :

عکس محصول در سایت های لوازم خانگی از جایگاه ویژه و بالایی برخوردار است. عکس هایی با کیفیت و رزولوشن بالا از کالا از زوایای مختلف در سایت قرار می گیرد، که امکان بزرگ نمایی عکس ها نیز وجود داشته و همچنین اسلاید شوهای بزرگ از محصولات، جذابیت بصری سایت را دو چندان می کند. همچنین اگر در قسمتی از محصول از فناوری جدید استفاده شده یا قطعه ای خاص بکار رفته است، از طریق زوم، بر روی آن قسمت تاکید می گردد.

امتیازدهی به محصول، مشاهده نتایج مشابه جستجو، امکان نظر دهی کاربران، ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ، ایمیل به دوستان  و پرینت اطلاعات از دیگر مواردی است که بر جذابیت سایت می افزایند.

۲-  اخبار

محصولات جدید عرضه شده، و یا فعالیت ها و یا کالاهای در دست ساخت که توسط شرکت هایی که با آنها مراوده دارید و در آینده به بازر عرضه خواهند شد در قالب خبر در این بخش درج می گردد.

۳-   فیلم و صوت آموزشی

در طراحی سایت لوازم خانگی قسمتی برای فیلم های آموزشی در نظر گرفته می شود در اینگونه  فیلم ها، طریقه نصب و استفاده صحیح ازهر کدام از وسایل خانگی آموزش داده شده و برای عموم کاربران و یا فقط نمایندگان فروش قابل دسترس است.

۴-   نمایندگان فروش

اگر شما به عنوان یک تولید کننده یا عرضه کننده عمده لوازم خانگی هستید در این بخش می توانید لیست نمایندگان مجاز فروش و نیز دست اندرکاران خدمات پس از فروش را به همراه اطلاعات تماس آنها قرار دهید.

۵ - گارانتی و پشتیبانی

در این قسمت کاربران می توانند از طریق وارد کردن سریال کالا از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول خریداری شده مطلع شوند.

۶-نظر سنجی

جهت پیشرفت در تجارت خود و نیز ارتقای ارایه خدمات مطلوب تر، مدیر سایت در این قسمت می تواند نسبت به نظرسنجی و کسب دیدگاه های مصرف کنندگان در مورد کالاها بپردازد.
۷- راهنما

در این قسمت روش های نگهداری و مراقبت از لوازم خانگی جهت افزایش طول عمر آنها مدّ نظر است.

سایت <a  style=لوازم خانگی و طراحی سایت لوازم خانگی" title="طراحی وب سایت لوازم خانگی" width="643" height="345" />

ویژگی ها و خصوصیات بارز طراحی سایت لوازم خانگی توسط شرکت میهن وب گستر

سیستم کاربرپسند بمنظور ایجاد پنل مدیریت محتوا بصورت ساده و راحت برای بروز رسانی سایت و درج محتوای تازه برای کسانی که با سایت کار می کنند بدون احتیاج به داشتن مهارتی ویژه در طراحی سایت لحاظ گردیده است.

توجه ویژه به بالا بودن رتبه و سئو سایت در طراحی سایتهای لوازم خانگی مدّ نظر تیم حرفه ای ما بوده  که افزایش بازدیدکنندگان از طریق جستجو در جستجوگرهایی نظیر گوگل را فراهم می سازد.  همچنین امکان پیدا شدن با رتبه بالا در جستجوی نام محصولات و نام برندهای مورد نظر و نیز ظاهر شدن در رتبه های اول نتایج جستجوهای مرتبط با صنف و تخصص شما در موتورهای جستجو جهت پیدا شدن بهتر و موثرتر توسط مخاطبین  و مشتریان از مواردی است که در طراحی سایت لوازم خانگی لحاظ می گردد.

میهن وب گستر با بهره گیری از دانش و تجربه خود  بر اساس ذوق طراحان خبره اش، سایتی مطابق با سلیقه و میل شما با ظاهری  بسیار زیبا و منسجم ایجاد می کند تا کسب و کار شما را به طور چشمگیری با پیشرفت مواجه سازد.

همین امروز می توانید نسبت به طراحی سایت خود اقدام نمایید، لذا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.





:: برچسب‌ها: لوازم خانگی , طراحی سایت لوازم خانگی , سایت لوازم خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: