طراحی سایت معماری
نوشته شده توسط : cyrus
طراحی سایت ساختما نی معمار

طراحی سایت معماری که در راستای اهداف کاری شرکت های عمرانی و ساختمانی و یا مهندسان معمار و یا تکنسین های دکوراتیو پیاده سازی و اجرا می گردد، از کم هزینه ترین روش های تبلیغی برای ارایه نمونه کارها و نیز عرضه ایده های جدید معماری و دکوراسیون داخلی می باشد.

طراحی سایت معماری و مجموعه مشاغل مرتبط با ساختمان

طراحی سایت معماری و ساختمانی به صورتی انجام می گیرد تا شرکت های ساختمانی بتوانند پروژه های انجام شده یا در دست انجام و همچنین پروژه های در حال بهره برداری و... را با شرح مفصل برای آنها در وب سایت به نمایش بگذارند. شرکت های معماری و عمرانی با طراحی سایت معماری و ساختمانی دیگر محدودیت مکانی و زمانی برای نمایش و ارایه رزومه و نمونه کارهای خود نخواهند داشت.

در اجرای امور ساختمانی و بنا نهادن یک بنا ، خیل عظیمی از گروه های فنی و حرفه ها و مشاغل نقش دارند از جمله: شرکت های ساختمانی، مهندسان عمران و نقشه برداران، تجهیزات و تاسیسات ساختمانی، فروشندگان مصالح ساختمانی، معماران داخلی، گروه هایی که به اجرای نما و زیبایی ظاهری ساختمان می پردازند و ... هر کدام از این شرکت ها و مشاغل نیز می توانند برای خود از وب سایت حرفه ای جهت اطلاع رسانی خدماتشان برخوردار باشند.

مثلا طراحی سایت مصالح ساختمانی، یا طراحی سایت تاسیسات و تجهیزات ساختمان برای شرکت ها یا فروشگاه هایی  که  لوازم ساختمانی و مصالحی برای فروش عرضه می نمایند یا به اموری همچون لوله کشی، برق کاری، تجهیزات ایمنی ساختمان و ... می پردازند می توانند خدماتشان را معرفی نموده یا محصولات خود را از طریق ثبت سفارش آنلاین به فروش برسانند.

طراحی سایت مع ماری میتواند باعث فروش بیشتر شودملزومات و قسمت های مختلف طراحی وب سایت معماری

با توجه به نیاز و همچنین حیطه و گستره فعالیت شرکت ، بخش های مختلفی را در طراحی وب سایت معماری و یا سایت شرکت ساختمانی می توان در نظر گرفت، از بخش های پر کاربرد موارد ذیل قابل ذکر است:

  • رزومه

در طراحی سایت شرکت های فنی و مهندسی ساختمان و یا گروه مهندسین معمار سوابق کاری و همچنین برشمردن نام پروژه های تکمیل شده به همراه بازه زمانی هر کدام در قسمت رزومه بازگو می شود. گواهینامه های صلاحیت، مجوزها، گواهینامه های بین المللی و داخلی و استانداردهای کسب شده نیز در این قسمت و یا بصورت بخش جداگانه ای درج می گردد.

  • پرسنل

معرفی کادر فنی (تکنسین ها و آرشیتکت ها) و برشمردن تخصص و درجه علمی هر کدام در این قسمت ذکر می گردد.

  • خدمات

با توجه به توانایی و حیطه کاری شرکت، خدمات طبقه بندی شده و می توان به شرح و تفصیل در مورد هر یک پرداخت. خدماتی از جمله : معماری داخلی و دکوراسیون منازل و واحدهای تجاری و اداری و یا ویلا، طراحی و اجرای فضاهای نمایشگاهی، پارتیشن بندی، بازسازی و تغییر کاربری فضا، تهیه نقشه های معماری، اجرا و استفاده از مصالح ساختمانی نوین و خاص همچون اجرای ورق های پلی کربنات، اجرای صفحات کرین ، بلوک های یونولیتی پلی استایرن و ...

  • نمونه کارها

این بخش از ملزومات مهم سایت های معماری و ساختمانی است و به دو قسمت پروژه های در حال انجام و پروژه هایی که قبلا انجام شده و به بهره برداری رسیده اند تقسیم می گردد. تصاویر هر پروژه به همراه توضیحاتی همچون نام ، متراژ و زیر بنا، ویژگی ها، متد و شیوه و مراحل اجرای عملیات ساختمانی در هر کدام از موارد ذکر می گردد.

  • گالری

در طراحی سایت معماری ایجاد گالری جهت آشنایی بصری بازدیدکنندگان با کارهای انجام یافته توسط شرکت یکی از اولویت هاست. در این قسمت عکس های با کیفیت و جذاب از هر پروژه که از نماهای مختلف گرفته شده همراه با زیرنویس عکس ارایه می گردد.

  • تجهیزات

ماشین آلات و ادواتی که شرکت از آنها برخوردار بوده و در فعالیت های خود بکار می برد در اینجا برای نشان دادن توانایی های شرکت ذکر می گردد.

  • ویدئو

زبان فیلم برای نمایاندن مراحل اجرای پرژه ها و زوایای مختلف آن برای کاربران می تواند جذاب باشد.

 سا ختمان و طرا حی  وب سایت

  • ایده ها

خلاقیت در اجرای دکوراسیون داخلی و معماری حرف اول را می زند. لذا در این قسمت می توانید ایده های جدید و بکر خود را که ناشی از تجربه و خلاقیت شماست به بازدیدکنندگان سایت با شکل شماتیک و یا طرح های انتزاعی همراه با توضیح، انتقال دهید ، از اینرو به حتم افرادی که دنبال تنوع هستند جهت اینکه شما ایده خود را در منزل یا دفتر کاری آنها به اجرا در آورید با شما تماس خواهند گرفت.      

میهن وب گستر متخصص طراحی سایت معماری و طراحی سایت ساختمانی

همانگونه که دستاورد امور و تکنیک های معماری، زیبایی بخشیدن و دلنوازی به فضای خانه یا محیط کاری می باشد لذا در طراحی سایت معماری مقوله ظاهری و گرافیک سایت از اهمیت شایانی برخوردار است چرا که کاربر با وارد شدن به یک وب سایت معماری بایستی محو زیبایی سایت شده و با آن ارتباط ذهنی برقرار نماید. لذا میهن وب گستر پیاده سازی گرافیک اختصاصی و چشم نواز را در طراحی اینگونه سایت ها سرلوحه خود قرار داده است.

میهن وب گستر بهینه سازی وب سایت معماری را با توجه به الگوریتم های موتورهای جستجو از جمله گوگل به گونه ای انجام می دهد که کاربر در جستجوی کلمات کلیدی همچون بهترین معماری، معماری زیبا، تجهیزات ساختمان، تاسیسات ساختمان و یا در جستجوی نام مصالح ساختمانی به سایت شما هدایت گردد، از اینرو شما با قرار گرفتن در صفحات اول موتورهای جستجوگر کاملا در معرض دید قرار گرفته و رونق کسب و کار شما تضمین خواهد شد. 

از نمونه کارهای طراحی سایت معماری و عمرانی / ساختمانی طراحی و اجرا شده توسط شرکت فناوری اطلاعات میهن وب گستر می توان سایت های ذیل را نام برد:

شرکت ساختمانی مه میل سازه، شرکت عمرانی پارسازه، شرکت فنی مهندسی فرین اندیشه ماندگار ، شرکت ساختمانی عطاردیان ، شرکت بسپارپی ايرانيان ، شرکت تاسیساتی و ساختمانی پادیاو سازند ، کاغذ دیواری پلاستر ، شرکت مهندسین ساختمانی فریاب جنوب

هزینه طراحی سایت معماری

با توجه به حجم کاری و زمان صرف شده برای طراحی و برنامه نویسی سایت معماری یا سایت ساختمانی و عمرانی هزینه ها برآورد و اعلام می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با متخصصان ما تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت معماری , سایت معماری , طراحی وب سایت معماری , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: