طراحی وب آموزشگاه
نوشته شده توسط : cyrus
آموزشگ اهی آموزششی طراحی سایت

طراحی سایت آموزشگاه دامنه گسترده ای از ساخت و پیاده سازی وب سایت ها برای : آموزشگاه ها و مؤسسات فنی ، آموزشگاه هنری ، آموزشگاه کنکور ، آموزشگاه زبان را شامل می شود.

طیف وسیع طراحی سایت آموزشگاه

طراحی سایت آموزشگاه فنی برای مراکز تعلیم مهارت های فنی و حرفه ای همچون مکانیک، تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ، آشپزی، رانندگی و ....؛ طراحی سایت آموزشگاه هنری جهت مجموعه هایی که رشته های هنری مانند موسیقی، سینما، صنایع دستی و .. را آموزش می دهند؛ طراحی سایت کنکور برای کلاس های تقویتی و فنون و نکات تست زنی کنکور؛ طراحی سایت آموزشگاه زبان برای مراکز و لابراتورهای یادگیری زبان انگلیسی و یا زبان های خارجی دیگر انجام می گیرد.

مزایای طراحی وب سایت آموزشگاهی

با توجه به اینکه امروزه تعداد آموزشگاه ها در سطح جامعه رو به فزونی گزاشته است لذا افراد همیشه به دنبال مراکزی هستند که سطح آموزشی آنها از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و نیز دارای مدرک معتبر باشند. لذا آنها از دوستان و آشنایان به پرس و جو پرداخته و اغلب آنها نیز از طریق جستجو در اینترنت و تحقیق پیرامون مؤسسات آموزشی، آموزشگاهی را انتخاب می کنند. لذا از اینرو اهمیت داشتن یک وب سایت برای آموزشگاه ها در اینجا هویدا می شود، چرا که آموزشگاه با برخورداری از یک سایت حرفه ای و بنا نهاده شده بر پایه استانداردهای طراحی سایت و نیز برخورداری از سئوی قوی، موجب هدایت کاربران به سوی آموزشگاه مربوطه و در نهایت منجر به ثبت نام در آن می گردد.

amozeshgah website

امکانات و ویژ گی های  طراحی وب سایت آموزشگاه

وب سایت آموزشگاه برای معرفی خدمات و ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در آموزشگاه و همچنین ثبت نام آنلاین و رزرو کلاس ها، صورت می گیرد. در برخی از وب سایت های آموزشگاهی نیز خدمات آموزشی به صورت آنلاین ارایه می گردد که به آن سایت آموزش آنلاین، یا سایت آموزش از راه دور اطلاق می گردد. گفتنی است تمامی سایت آموزشگاه ها با توجه به نیاز و ضرورت می توانند از امکانات یک سایت آموزش آنلاین نیز برخوردار باشند. برخی از امکانات طراحی وب سایت آموزشگاه به شرح ذیل است:

  • درباه ما

تاریخچه تاسیس آموزشگاه، انواع آموزش ها و مهارت هایی که در آموزشگاه تعیلم داده می شود و نیز گواهینامه ها و استانداردهای کسب شده در این قسمت بیان می شود.

  • رزومه

در این بخش رزومه و مدارج علمی اساتید و معلمان ذکر می گردد.

  • اخبار

خبرهای مربوط به آموزشگاه و سایر اخبار مرتبط در حوزه آموزش به نظر کاربران و فراگیران می رسد.

  • دوره های آموزشی

 دوره های آموزشی در حال برگزاری و یا دوره های آموزشی آتی بصورت جدول بندی شده ارایه می شود.

  • ثبت نام

شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان در این قسمت توضیح داده شده و کاربر می تواند از طریق فرمی مشخصات خود را تکمیل نموده و نسبت به انتخاب دوره آموزشی مورد نظر خود اقدام کند و مبلغ معین شده را از طریق درگاه بانکی موجود روی سایت واریز نماید.

  • برنامه کلاس ها

روز و ساعت برگزاری هر کدام از کلاس ها در قسمت برنامه ارایه می گردد.

  • کتب و جزوات

کتاب ها و جزوات آموزشی مورد تدریس و سرفصل هر کدام در این بخش معرفی می شود.

  • مشاوره

فراگیران یا کاربران در صورت داشتن سوال یا نیاز به مشاوره، موضوع مطروحه خود را در این قسمت ذکر نموده و مشاور مربوطه به آنها پاسخ می دهد.

  • بانك سوالات

مجموعه سوالات دوره های گذشته در اینجا بصورت طبقه بندی شده آرشیو شده و قابل دسترسی است.

  • فروش

 کتب، جزوات، سی دی ها و سایر وسایل کمک آموزشی در این قسمت بصورت آنلاین به فروش می رسد.

  • صدور

 صدور کارت آزمون، کارنامه و اعلام نتایج و ... از این بخش انجام می گیرد.

  • ویدئو

ویدئوهای آموزشی مربوطه جهت فراگیران بصورت مستقیم یا از طریق دانلود قابل مشاهده و استفاده است.

  • گالری

 تصاویر آموزشگاه و فعالیت های آن از جمله شرکت در کنفرانس ها و همایش های و جلسات سایر آموزشگاه ها در گالری قرار می گیرد.

  • نظرات

 در صورتی که فراگیران نسبت به کادر آموزشگاه ، کمیت و کیفیت دوره های آموزشی برگزارشده قبلی و یا در حال برگزاری، نظرات و انتقاداتی داشته باشند در بخش نظرات مطرح می سازند.

  • انجمن گفتگو

انجمن گفتگو برای تبادل دانسته های درسی بین فراگیران آموزشگاه با یکدیگر و یا تعامل فراگیران و اساتید در طراحی سایت آموزشگاه ایجاد شده است.

educational website

طراحی سایت آموزش آنلاین

اینترنت فاصله های مکانی و محدودیت های زمانی را از میان برداشته است. این موضوع در تبیین آموزش های آنلاین و از راه دور بسیار نمایان می گردد. چرا که با طراحی سایت آنلاین  دیگر ثبت نام به شهر یا منطقه ای محدود نمی شود، و افراد در هر جایی که زندگی می کنند می توانند از طریق ثبت نام در وبسایت آموزش آنلاین ، به کسب  تعلیم و تعلم در رشته های مختلف درسی و یا در زمینه مهارت های فنی و حرفه ای بپردازند. برگزاری کلاس های مجارزی، آموزشگاه های مجازی و دانشگاه مجازی از زمینه های مستعد برای طراحی سایت آموزش آنلاین می باشند. معرفی اساتید، دروس، برنامه آزمون های آنلاین، شرایط و نحوه ثبت نام و شرایط و نحوه پرداخت هزینه، معرفی هر کدام از دوره های آموزشی، تدریس آنلاین توسط اساتید و امکان گفتگو و چت بین استاد و متعلم و فراگیران، ویدئوهای آموزشی و ... از قابلیت های طراحی وب سایت آموزش آنلاین می باشد.

مزایا و قابلیت های طراحی وب سایت آموزشگاه توسط میهن وب گستر

از آنجایی که کاربران یا فرگیران مدت زمان نسبتا زیادی را در سایت آموزشگاه جهت استفاده از محتوا و مطالب آموزشی آن سپری می نمایند لذا میهن وب گستر با طراحی زیبا و اجرای گرافیک مناسب ( از جمله رنگبندی چشم نواز، منو بندی سهل الدسترس و ...)، موجب شده است تا کاربران از بازدید سایت خسته نشوند.

ساختار سایت آموزشگاهی منطبق با جدیدترین دستورالعمل ها و الگوریتم های موتورهای جستجو علی الخصوص گوگل طراحی می شوند، تا وب سایت شما در نتایج جستجوی کلمات کلیدی توسط کاربران در حیطه آموزش و فراگیری، در رتبه های بالای نتایج جستجو قرار گیرد.

طراحی سایت برای: آموزشگاه موسیقی کوک -  آموزشگاه مجازی تحلیلگران - آموزش آنلاین زبان En45 - موسسه علوم و فنون کیش - دانشگاه علمی کاربردی شیروان - موسسه آموزشي پژوهشی امام خمینی - سایت آموزشی دکتر قاسمی شاد  و ... از نمونه سایت های آموزشی و آموزشگاهی اجرا و پیاده سازی شده توسط شرکت میهن وب گستر می باشد.

هزینه طراحی سایت آموزشگاهی

هزینه طراحی و پیاده سازی سایت با توجه به میزان حجم کاری و زمان بَری اجرای پروژه و امکانات ایجاد شده در وب سایت سنجیده می شود.

برای مشاوره رایگان و همچنین اطلاع از سایر خدمات و مزایای شرکت فناوری اطلاعات میهن وب گستر با با شماره ۷۷۴۷۶۶۳۱-021 یا از طریق ایمیل info@mihandesigner.ir با کارشناسان ما ارتباط برقرارنمایید.  

 





:: برچسب‌ها: طراحی وب آموزشگاه , آموزشگاه , طراحی سایت آموزشگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: