نوشته شده توسط : cyrus

میهن وب گستر , ارائه دهنده برتر سرویس مستر ریسلر در ایران می باشد. با استفاده از این سرویس شما قادر خواهید بود علاوه بر فروش هاست ، فروش نمایندگی نیز با سرویس مستر ریسلر داشته باشید . با در اختیار داشتن سرویس مستر ریسلر میهن وب گستر ، قادر هستید بدون دغدغه فکری کار تجاری هاستینگ خود را راه اندازی کرده و به ارائه خدمات هاست و نمایندگی با کیفیت بالا بپردازید . 

سرویس نمایندگی مستر نامحدود هاست سی پنل تحت پلاگین Whm / Master Reseller در کنترل پنل WHM / cPanel ارائه میگردد و به شما این امکان را میدهد که در سرویس مستر ریسلر ؛ علاوه بر فروش هاست لینوکس ، نمایندگی هاست لینوکس نیز بدون هیچ دغدغه ای بابت نگهداری سرور و امنیت و هزینه ای سنگین آن و … ارائه نمایید.
همچنین امکان ریستور کردن بک آپ ها و انتقال بک اپ از سرور های دیگر را توسط خود شما وجود دارد.



:: برچسب‌ها: مستر ریسلر, ریسلر هاست ,master host , مستر ریسلر خارج ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

 

نمایندگی هاست میهن وب گستر با ارايه کنترل پنل قدرتمند WHM به شما، امکان مديريت کليه منابع سرويسهاي هاست خود را از قبيل ايجاد مجموعه هاي هاستينگ مختص به خودتان و کنترل و توزيع منابع مختلف همچون ايميل، ميزان فضا، ميزان پهناي باند و ... را به طور کامل در اختیار شما قرار می دهد.با در اختيار داشتن سرويس نمايندگي هاست میهن وب گستر ، قادر خواهيد بود بدون دغدغه فکري کار تجاري هاستینگ خود را راه اندازي کرده و به ارائه خدمات هاست با کيفيت بالا بپردازيد.
نمایندگی هاست لینوکس برای طراحان سایت که مدیریت چندین وب سایت را بر عهده دارند و می خواهند خودشان پلن ها را با توجه به سلیقه خود ایجاد نمایند نیز مناسب می باشد.
پلن های نمایندگی هاست لینوکس در سایر موارد به غیر از فضا و پهنای باند نامحدود بوده و تمامی کامپونت های لینوکس را به طور کامل دارا می باشند.

مشخصات سخت افزاری سرور نمایندگی هاست

 

Hexa Core Ivy Bridge-E - Intel® Xeon® E5-1650 v2 - inkl. Hyper-Threading-Technologie - Arbeitsspeicher 128 GB ECC RAM - Anbindung 1 GBit/s-Port - Bandbreite garantiert 200 MBit/s -HDD SSD

لیست پلان های 50 الی 100 گیگابایت نمایندگی هاست آلمان

ارائه تست این سرویس به کاربران برای یک هفته امکان پذیر است.

لازم بذکر است با استفاده ازین سرویس میتوانید هاست سی پنل به مشتریان خود ارائه دهید.

اگر نیاز به ارائه سرویس نمایندگی به مشتریان خود دارید میتوانید از سرویس مستر ریسلر استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: نمایندگی هاست,هاست,مستر ریسلر,ریسلر هاست ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

ارائه دهنده هاست پربازدید

هاست پربازدید تنها راه حل برای وب سایت های ترافیک بالا است که برای سایت هایی که بیش از انداز از هارد و منابغ رم و CPU استفاده می نمایید قابل استفاده است, زیرا شرکت های هاستینگ از پشتیبانی بر روی هاست های اشتراکی امتنا می ورزند و همچنین داشتن سرور مجازی یا اختصاصی هم مستلزم داشتن دانش فنی و کانفیگ سرور است.اما شرکت میهن وب گستر با اختصاص  یک سرور اختصاصی با منابع بیشتر برای هر سایت پربازدید بر روی کنترل پنل سی پنل از کشور آلمان هاست پربازدید را ارائه می دهد که تنها راه چاره بصرفه برای وب سایت های با ترافیک بالا است.این سرور با رم 128 گیگابایت و وب سرور قدرتمند Litesped و هارد SSD بهترین گزینه برای میزبانی وب سایت پر بازدید شما میباشد.سیستم بک آپ گیری منظم و پشتیبانی 24 ساعته از دیگر خدمات ما به مشتریان خواهد بود.

تعرفه و اطلاعات سرويس هاي هاست پربازدید به شرح ذيل مي باشد :



:: برچسب‌ها: هاست سی پنل,هاست,خرید هاست,هاست استاندارد,فضای میزبانی,میزبانی وب,هاست پربازدید,هاست آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

هاست ایران

سرویس های هاست ایران که در بزرگترین دیتاسنتر های داخل کشور پارس آنلاین میزبانی میشود. هاست ایران با توجه به سرعت بارگزاری بالاتر نسبت به سرویس های خارج کشور و دستیابی از طریق اینترنت ملی و اینترنت معمولی را دارا می باشد و  به کلیه سایت های ارگان ها ، سازمان ها ، ادارات بخش های وابسطه به دولت و شرکت های خصوصی و سایت های مهم دیگر پیشنهاد  میشود. و دیگر مزایای هاست ایران امنیاز از طرف گوگل به سایت ها برای استفاده از شبکه های محلی است که این امر باعث شده در چند سال گذشته حجم زیادی از سایت های میزبانی شده بر روی سرورهای ایران قرار داشته باشند.در صورتی که از سیستم های مدیریت محتوا متن باز مانند وردپرس جوملا دیتالایف نیوک و... به زبان های PHP Perl و CGI را استفاده میکنید ما میزبانی وب ایران را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

دی ان اس (DNS) اختصاصی = رایگان

قیمت هر عدد ای پی اختصاصی = ۴۸۰۰۰ تومان سالیانه

بک آپ گیری منظم در سرور دیگر

درصورتی که نیاز به سرور ایران ندارید میتوانید از هاست خارج استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: هاست ایران,ایران هاست,میزبانی ایران,هاستینگ ایران,خرید هاست ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

هاست سی پنل

هاست سی پنل مناسب با سیستم عامل لینوکس در کشور آلمان مناسب برای تمامی وب سایت های مبتنی بر php است. از ویژگی های میزبانی هاست سی پنل در میهن وب گستر سرعت و قیمت مناسب بهمراه بهینه سازی هاست جهت استفاده از اسکریپت های مدیریت محتوا نظیر وردپرس , جوملا , دیتالایف ,... و پهنای باند نامحدود بهمراه پایگاه داده و همچنین سیستم بک آپ گیری منظم در یک سرور دیگر می باشد که تمام مشتریان ما را آسوده خاطر نگهداشته است. خرید هاست در میهن وب گستر فقط با چند کلیک بصورت اتوماتیک انجام میشود.درصورتی که سایت شما پر ترافیک میباشد به بخش هاست پربازدید مراجعه فرمایید.

توجه داشته باشيد که :

  1. دامنه ir رايگان فقط براي سرويس هاي يک ساله ارائه مي شود.
  2. سرويس هاي فوق براي استفاده به عنوان فضاي دانلود/آپلود با اتصال هاي همزمان بالا در نظر گرفته نشده اند و استفاده از آنها به عنوان سرويس هاي دانلود مجاز نيست.
  3. پلن هاي هاست لينوکس استاندارد (مناسب براي سايت ها با فايل و بازديد متوسط)

ويژگي سرويس ها:

  1. انتقال هاست شما از کنترل پنل هاي cPanel، دايرکت ادمين و پلسک به صورت رايگان انجام ميشود.

  2. کليه ي سرويس هاي فوق مجهز به لودر هاي IonCube, SourceGuardian و Zend Guard ميباشند.
  3. هزينه نصب و فعالسازي WildCard بر روي سرويس هاي فوق 5000 تومان ميباشد.
  4. در سرويس هاي فوق، تعداد مجاز ايميل ارسالي در هر ساعت معادل 30 عدد خواهد بود.
  5. کليه ي سرويس هاي فوق، پس از پرداخت هزينه، به صورت آني فعال و تحويل ميشوند.


:: برچسب‌ها: هاست سی پنل,هاست,خرید هاست,هاست استاندارد,فضای میزبانی,میزبانی وب,هاست پربازدید,هاست آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

 

بهینه سازی سایت یا سئو  (SEO) برای موتور جستجو ، فرآیندی می باشد که اجرای آن سبب بهبود در رتبه وب سایت و یا صفحه وب سایت شما در موتورهای جستجو می شود، بدون اینکه نیازی به پرداخت هرگونه هزینه ای به موتور جستجو باشد. برای انجام کارSEO ، ابتدا باید دید که  موتور جستجو چگونه کار می کند؟ مخاطبان چه کلماتی را جستجو می کنند؟ سپس بر مبنای این پرسش ها به تغییرات در وب سایت می پردازند تا سرانجام به جایگاهی برسند که مورد نظر می باشد. در اصل، وقتی بحث SEO در میان باشد، منظور از موتور جستجو در آن معمولاً موتور جستجوی گوگل می باشد. زیرا اکثر کاربران وب به خصوص در ایران، بیشتر از این موتور جستجو استفاده می کنند.

بر طبق بررسي هايی که صورت گرفته است، مدت زماني از وقت مردم که به بررسی در وب سایت ها و یا در اینترنت می گذرد، در طول پنج سال گذشته 121 درصد افزایش یافته است. در رقابت های تجاري دنياي امروز، فقط داشتن يك وب سايت كافي نیست!

بر اساس بررسي هایی که  " eMarketer Digital Intelligence"  انجام داده است، مشخص شده که  فروش و معرفي محصولات از طريق اينترنت، در هر سال تا دو برابر سال گذشته افزايش پيدا مي كند و اين آمار نشان دهنده این است که کاربران زیادی هر روزه در حال جستجو براي خريد محصولات مورد نیاز روزمره خود از طریق اینترنت و با استفاده از موتورهاي جستجوگر می باشند. بعضي از وب مستران با دادن سفارش تبليغاتی در مورد  وب سايت خود در وب سايت هايی که پر بازديد هستند، سعي می کنند تا آمار بازدید خود را افزايش دهند. اين افراد اگر چه توانسته اند در مدت زمان کوتاه نتیجه قابل ملاحظه اي به دست آورند اما با تمام شدن زمان تبلیغاتشان، علاوه بر اينكه هزینه زیادی را صرف کرده اند، در بلند مدت نیز نتوانسته اند به افزایش بازدید سایت خود دست یابند. موتورهاي جستجوگر به شما امکان بازدید از وب سایت ها را با توجه به نیازتان به صورت رایگان هدیه می دهند!

وب سایتی که در صفحه اول موتور های جستجو قرار داشته باشد می تواند معرفي برند، فروش محصول و افزايش آمار بازديد وب سايت شما را چندین برابر کند. میهن وب گستر با تخصص و تجاربی که در رابطه با بهينه سازي موتورهاي جستجو و همچنين افزايش سرعت بارگذاري وب سايت به دست آورده است می مي تواند وب سایت شما را در صدر نتايج گوگل قرار دهد. بهينه سازي سايت مي تواند برنامه زماني كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت باشد. براي به دست آوردن اطلاعات بيشتر و بررسي اوليه وب سايت خود مي توانيد از طريق مشاوره رايگان با ما در ارتباط باشيد.

 سئو

سرويس بهينه سازي وب سايت شامل خدمات زير مي باشد:

  • تجزیه و تحلیل اوليه وب سايت شما و رقباي شما
  • اصلاح مشكلات كدنويسي بر اساس اصول W3C
  • بهينه سازي وب سايت در جهت افزايش سرعت بارگذاري
  • بهينه سازي وب سايت در جهت افزايش رتبه در موتورهاي جستجو
  • بررسي  و ویرایش صفحات، مقالات وب سايت بر اساس اصول سئو
  • معرفي وب سايت شما به موتورهاي جستجوگر
  • نصب سيستم آمارگيري و خدمات وب مستر
  • ايجاد Site map براي موتورهاي جستجو
  • راه اندازي صفحات و حساب هاي كاربري در شبكه هاي اجتماعي
  • مديريت صفحات و تبليغات شما در شبكه هاي اجتماعي فيس بوك، توييتر، گوگل پلاس و...
  • ايجاد محتوا بر روي وب سايت شما
  • ايجاد محتواي اختصاصي با ترجمه مقالات مرتبط با زمينه فعاليت شما توسط مترجمين حرفه اي
  • بررسی کلمات کلیدی در موتورهای جستجوگر
  • بک لینک های تاثیر گذار
  • نتیجه نهایی : قرار گرفتن در جایگاه نخست Google

 میهن وب گستر كليه ابزارها سئو و تخصص هاي مورد نياز براي موفقيت شما را در اختيار دارد!

Seo sort

افزايش رتبه وب سايت

ما با استفاده از متد روز و روش هاي توصيه شده توسط موتورهاي جستجو وب سايت شما را در ميان رقبا در رتبه بالاتري قرار خواهد داد. در بهينه سازي وب سايت شما از روش هاي مجاز استفاده خواهد شد تا نتيجه ي كار خود را در بلند مدت حفظ نماييد.

  باز نويسي مجدد

بازنويسي مجدد

اصول كدنويسي يكي از مهم ترين فاكتورهاي موثر در افزايش رتبه وب سايت شماست، داشتن تگ هاي مناسب در جاي مناسب ارزش محتواي شما را افزايش خواهد داد. میهن وب گستر با بررسي كدنويسي سايت شما براي بهبود سرعت بارگذاري و افزايش رتبه باز نويسي خواهد كرد.

 سئو و بهينه سازي

سرعت = افزايش بازديد كننده!

فاكتور سرعت بارگذاري افزايش رتبه سايت شما و همچنين افزايش آمار بازديد كننده را دارد، بازديد كننده از بارگذاري سريع وب سايت لذت خواهد برد و مدت زمان بيشتر صرف گردش در سايت شما خواهد كرد. در هنگام باز شدن وب سايت نفس خود را حبس كنيد، اگر احساس خفگي كرديد يعني بايد فكري به حال سرعت سايت خود كنيد!

 منبع: واحد تحقیقات و توسعه میهن وب گستر
(طراحی سایت سئو وب سایت سئو سایت طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت)



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

 

 

 

 

 

 

تعرفه طراحی سایت

کلیه تعرفه طراحی سایت در شرکت میهن وب گسنر با حداقل امکانات در سایت درج شده است. و تنظیم پکیج ها فقط برای ساماندهی هر چه بیشتر تعرفه طراحی سایت در کشور میباشد. لذا در اکثر اوقات طبق سناریو مشتری پروژه های طراحی سایت با هزینه و زمان متفاوتی ارائه شده است. با توجه به اینکه طراحی وب سایت یک کار پروژه ای محسوب می شود و بر اساس خواسته های مشتری صورت می پذیرد به طور کلی نمی توان تعرفه ثابتی  برای آن در نظر گرفت

  • نکته :در طراحی سایت استاندارد کاربر میتواند از طریق این لینک سفارش خود را ثبت و بعد از آن یکی از کارشناسان شرکت با شماره های درج شده در سفاش شما تماس خواهند گرفت
  • در طراحی سایت استاندارد کاربر بعد از مشاوره با کارشناسان شرکت ايميلي حاوي قالب هاي از پیش طراحی شده را دريافت خواهد کرد.
  • در طراحی سایت حرفه ای و تندیس بعد از ثبت سفارش و تکميل فرم کارشناسان شرکت جهت مشاوره و اخذ قرارداد با شما تماس خواهند گرفت.
  • طراجی سایت سبز سفارشی مخصوص پروژه های از قبیل برنامه نویسی پیشرفته, کدنویسی افزونه , کد نویسی با هسته اختصاصی است.


:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

طراحی وب سایت خدمات میهن وب گستر

طراحی سایت : شما می توانید با خیالی آسوده طراحی وب سایت خود را به کارشناسان شرکت میهن وب گستر واگذار کنید. متخصصین ما با اخذ مدارک معتبر آکادمیک در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد از برترین دانشگاههای دنیا و با تجربیات شرکت در سمینارهای متعدد کشوری و آشنایی کامل با استاندارد های روز دنیا بستری مناسب برای راه اندازی و ایجاد وب سایت برای شما عزیزان فراهم کرده اند.

شرکت فناوری اطلاعات میهن وب گستر با بیش از 10 سال حضور در عرصه فناوری اطلاعات خدمات طراحی و ایجاد وب سایت داینامیک و استاتیک گزینه ای مناسب برای متقاضیان طراحی سایت میباشد. این شرکت برای پیشی گرفتن از دیگر رقیبان خود، تحلیل و آنالیز رقبای شما قبل از طراحی سایت ، آنالیز کلمات کلیدی، طراحی و بهینه سازی ، طراحی وب سایت شما را از دیگر شرکتها متمایز خواهد کرد.

وب سایت مکان مناسبی برای حضور هر شرکت یا برند شما در شبکه اینترنت است.یک وب سایت علاوه بر ارتباط و معرفی دارنده سایت امکان بروز رسانی محصولات خدمات بازاریابی را فراهم می آورد.آنچه در نگاه اول نظر بازدیدکننده را جلب کرده و او را به بازدیدهای بعدی ترغیب میکند نوع طراحی سایت شما بخصوص طراحی گرافیکی است.علاوه بر این برترین وب سایت زمانی ارزشمند خواهد بود که بازدید کننده و مخاطب داشته باشد و این مهم در دنیای رقابتی امروز تنها با خدمات بهینه سازی سایت قابل انجام است.

طراحی سایت رابطه مستقیمی با شناخته شدن در موتورهای جستجو و پیشی از رقبای تجاری شما دارد. در طراحی وب سایت علاوه بر نیاز به سرعت بالای بارگذاری صفحات وب سایت می بایست به استفاده از کلمات کلیدی مناسب که باعث آفزایش بازدیدکننده میشود دقت کرد.

طراحی سایت حرفه ای

هدف مجموعه میهن وب گستر طراحی سایت حرفه ای براساس استانداردهای روز دنیا و حداقل زمان و هزینه است.فرایند انجام کار پس از قرار داد شامل انتخاب قالب ،ارسال اطلاعات لازم از سوی مشتری، مشاوره و ارائه راهکاری لازم در راه اندازی آن است که با توجه به نوع پروژه انجام میشود.

با توجه به تجربه 10 ساله متخصصین ما در عرصه طراحی وب سایت و پیاده سازی پورتال های تحت وب در داخل و خارج از کشور همواره تلاش داریم بتوانیم بهترین خدمات را به مشتریان ارجمند خود ارائه دهیم. مراحل طراحی وب سایت عبارند از نیازسنجی، آنالیز رقبا، طراحی قالب وب سایت، مهندسی اطلاعات و برنامه نویسی، ارتقا رتبه طراحی و بارگذاری وب سایت شما است که ما در تمام مراحل کار در کنار شما خواهیم بود و همواره از سایت شما پشتیبانی خواهیم کرد.

کارشناسان امور بهینه سازی و طراحی سایت ، وب سایت شما را به سبکی طراحی خواهند کرد که مطالب در موتورهای جستجو بهتر و سریع تر ایندکس شده و ترافیک بیشتری را جذب نمایید؛ در نتیجه در صفحات اول و در معرض بازدید مشتریانی که به دنبال جستجوی محصول یا خدمات شما هستند قرار بگیرید.

طراحی وب سایت اختصاصی یکی از خدمات ویژه ما می باشد که طرحی تازه را برای شما به ارمغان خواهد آورد. طراحی قالب اختصاصی با سبک و ایده های خاص شما همخوانی کامل  دارد و میتوانید نتایج لذت بخشی را در مقابل رقبایتان ارائه دهد. کلیه موارد اعم از طراحی گرافیکی قالب و کدنویسی و جلب رضایت مشتری از طرح اولیه از نکات بارز طراحی وب سایت اختصاصی شرکت میهن وب گستر می باشد که بطور یقین میتواند به کسب کار شما رونق دهد زیرا این ایده فقط مخصوص شرکت شماست و حق کپی رایت آن محفوظ می باشد.

طراحی سایت میهن وب گستر
طراحی سایت ارزان با توجه به تجربه ما در طراحی وب سایت و سیستم های مدیریت محتوا این امکان برای همگان ایجاد می کند که از راههای ارزان ما برای طراحی سایت استفاده کنید.مجموعه ما بعد از مشاوره ،قالب های مربوط به کسب و کار شما را ارسال و در نهایت بر روی سایت شما پیاده و مدیریت محتوا و ویرایشات انجام می گیرد.

در عصر حاضر اهمیت شبکه اینترنت به عنوان یک بستر اطلاعاتی بر هیچکس پوشیده نیست. شما هم می توانید با توجه به تخصصی که دارید و هدفی که در ذهن می پرورانید یک وب سایت شخصی داشته باشید و از این طریق خود را به دنیا معرفی و با همگان ارتباط برقرار کنید.

خدمات ارائه شده در شرکت میهن وب گستر به شرح زیر میباشد.

 ارائه مشاوره و راهکارهای مناسب در زمینه تجارت الکترونیک و طراحی سایت،استفاده از تکنولوژیهای قدرتمند همچون MSSQL، AJAX، JAVASCRIPT، PHP, MySql است.طراحی و پیاده سازی CMS اختصاصی است.

- طراحی بانک اطلاعاتی در صورت نیاز مشتری
- امکان طراحی لوگو، آرم، بنر و ... در وب سایت

- آموزش نحوه استفاده و مدیریت وب سایت

- انجام خدمات بهینه سازی سایت و ارتقا رتبه وب سایت در موتورهای جستجو (گوگل،یاهوو ...) یا به عبارتی خدمات سئو



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد