نوشته شده توسط : cyrus
 

 

طراحی سایت ونظرات پیشنهادات

اگر وب سایت تان مدتی روی اینترنت فعال بوده است، احتمالا "پلیس طراحی سایت " ازسایت شما بازدیدکرده است. منظور از پلیس طراحی سایت افرادی است که زمان آزاد زیادی دارند و فکر می کنند تنها آنها هستند که کارشان درست است. در واقع، برحسب سایت تان، افراد زیادی ممکن است ازسایت تان دیدن کرده باشند. اخیرا ایمیلی را از یکی بازدیدکنندگان دریافت کردم که احتملا همین افراد به او کمک کردند و گمان می کردند مقاله درخصوص این دو افسانه طراحی سایت مناسب بود.

اسطوره "محتوا برتر است"، انیمیشین، صدا، جاوا و غیره را حذف کنید.

ایده "محتوا برتر است" برای تمامی وب سایت ها صدق می کند و من هیچ مشاجره ای در این خصوص ندارم. همچنین صحت دارد زمانیکه صدا، انیمشین و جاوا را می افزایید، صفحه وب تان برای بارگذاری به زمان زیادی نیازخواهدداشت و برخی از بازدیدکنندگان تان ممکن است کم صبر باشند و صفحه شما را ببندند.

با این وجود قرار دادن این دو در کنار یکدیگر بدان معنانیست تمامی صفحاتی که دارای انیمیشین، وصدا هستند ضرورتا نامناسب هستند. نکته اینجاست که باید بدانید چه زمانی از آنها استفاده کنید و سرعت دانلود را به حداکثر برسانید.

اگر وب سایت تان خدمات طراحی وب سایت ارائه می دهد، به نفع تان است سایت تان را ازسادگی درآورید. بسیاری از مشتریان بالقوه گمان می برند سایت شان همانند سایت شما خواهد شد. این گونه سایت ها به رنگ بندی و گرافیک قوی نیاز دارند اگرچه اگر از مطالب زیادی استفاده کنید وسرعت بارگزاری آن کم شود ممکن است ازتعداد مشتریان احتمالی تان بکاهد.پس تا حد ممکن بهینه سازی سایت را در سایت خود بکار ببرید.

ازسوی دیگر برخی مشتریان معتقدند یک سایت خوب باید رنگ بندی زیاد، گرافیک و انیمشین و صدا داشته باشد.این دسته افراد تجربه زیادی از سایت ندارند و تنها وقت خود را به بطالت در  اینترنت می گذرانند

برخی نکات در خصوص طراحی صفحات وب

اگر نگرانی تان آن است که صفحه باید زیبابه نظر بیایید  و ظاهر مناسبی نیز داشته باشد، می توانید موارد زیر را اعمال کنید:

  • در هرقسمت، متن سنگین قرار ندهید. آنها را در هر پاراگراف قسمت بندی کنید و بین هر پاراگراف فضای خالی قرار دهید تا خواندن آن بهترشود.
  • عاشق سایت رنگی هستید؟ا گر روان خواندن مطالب سایت  تان برای تان مهم است، پس زمینه سفید با متن مشکی گزینه خوبی است.حتی سایت های بزرگ نظیر مایکروسافت از این شیوه رنگ بندی استفاده می کنند.

اندازه فایل های گرافیکی را نیزکاهش دهید:

 منبع : گروه طراحی سایت میهن وب گستر



:: برچسب‌ها: درباره طراحی سایت,طراحی سایت,همه چیز درباره طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

جمله" تاثیر بک لینک در سئو 2016 " ، جمله ای است که شاید طی چندهفته و یا ماه اخیر از زبان چندین مدیر عامل شنیده باشید. صحت دارد که بهینه سازی موتور جستجوگر دستخوش تغییرات زیادی شده است. اما آیا لینک ها واقعا دیگر مهم نیستند؟ یا برخی افراد اشتباه می کنند؟

لینک ها نشانه درجه بندی (رنکینگ) بسیار مهمی برای گوگل هستند. آن ها آنقدر مهم هستند که گوگل تلاش زیادی دارد تا لینک های خراب را کشف کند.

بک لینک خودکار

لینک های خودکاری که درگذشته به وب سایت تان کمک می کردند امروزه سایت تان را جریمه می کنند. ایجاد خودکار لینک ها بصورت کلی و توده ای دیگرجواب نمی دهد. پروفایل های شبکه اجتماعی جعلی برای دریافت لینک ها دیگر جواب نمی دهد. فِروم های اسپم و مقالاتی که داری محتوایی باکیفیت پایین و جعلی هستند برای دریافت لینک ها دیگر مفید نیستند . شبکه های لینک خودکار دیگرجواب نمی دهد.

اسپم لینک :

برای شفاف سازی اوضاع: برای بهینه سازی سایت اسپم سازی دیگر جواب نمی دهد.

بااین وجود، این مسئله هیچ ربطی به لینک های حقیقی ندارد. لینک های حقیقی مربوط به سایت های خوب  بهترین مواردی هستند که برای رنکینگ تان مفیدواقع می شوند.

بافت و محتوای یک لینک بسیار مهم است. لینک هایی که به وب سایت شما اشاره دارند از صفحاتی نشات می گیرند که مرتبط به موضوع وب سایت خودتان است. گوگل سال هاست که این اظهار را داشته است اما حال راجع به این قضیه بسیار جدی رفتار کرده است.

بک لینک موثر

اگر تمامی لینک هایی که به وب سایت تان اشاره دارند شامل دقیقا واژگان کلیدی یکسانی باشند، می توانید مطمئن باشید که این پدیده  فیلتری بالینک های غیرطبیعی را متوقف می کند.

اگر لینک های مربوط به سایت تان شامل واژگان کلیدی باشد که مرتبط به موضوع وب سایت تان هستند، گوگل وب سایت تان را مرتبط با آن موضوع درنظر می گیرد.

گوگول درباره اخبار خوب از این طرف و آنطرف به نفع شما جدی رفتار می کند.

برخی افراد گمان می کنند می توانند با روش مخفی برَند جدید،  الگوریتم گوگل را دوز بزنند و فکر می کنند با این کار می توانند سایت خود را با تنها چندین موس کلیک در اولین صفحه  نتایج گوگل بیاورند.این ابزارهای اسپم دیگر  کار نمی کند و این احتمال وجود دارد که وب سایت تان درصورت جعلی کردن لینک ها جریمه شود.

لینک هایی که نیازمند مداخله انسان هستند لینک هایی هستند که گوگل در رنکینگ الگوریتم درنظر می گیرد و کیفیت ازکمیت بسیار مهم تر است. لینک هایی با کیفیت بالا بهتراز صدها لینکی هستند که بطور خودکار ایجاد می شوند.



:: برچسب‌ها: سئو 2016,طراحی سایت,optimize,seo ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

در این سری از مقاله های بهینه سازی وب سایت به بهبود ساختار لینک میپردازیم.در فرومی وب مستر "جان مولر" در گوگل اظهار داشت باید از کاراکترهای خاص در URLها خودداری شود.

"من بطور کلی هرگونه کاما، نقطه ویرگول، فضا، نقل قول و غیره در URLها راتوصیه نمی کنم تا مطالب ساده به نظر برسند.

چنین URLهایی اغلب به سختی به طور خودکار لینک می شوند و برای مان سخت است که درحین تعیین محتوای متن URLهای جدید را بیابیم.

وقتی که بطور عادی ازطریق نقشه سایتی مستقیم لینک می شوید ، همانطور که از آنها انتظار دارید برای تان کار می کنند. با این وجود، وقتی سعی می کنیم URLرا در HTML و یا صفحه متنی تشخیص دهیم، احتمالا آنها را اشتباه حدس می زنید که معقول است. زیرا  احتملا قبلا آنها را ازطریق لینک های عادی و کاربرد نقشه سایت دیده اید.

درعمل این مهم نیست، یافتن لینک هایی که کارنمی کنند عادی است. زیرا شاخص گذاری، و یا رنکینگ سایت را نقض نمی کند. تعداد 4040 مورد را درکنسول جستجو نمایش می دهیم زیرا 404 موردراباز می گردانند اما آنقدر بحرانی نیستند که شما را متوقف کنند.

اگر می خواهید با ساختار URL شفاف تری حرکت کنید، این احتمال کمتر است که به اشتباه تفسیر شوند و می توانید از 301 اجزاهای redirect&rel استفاده کنید. بطور عادی شاخص گذاری مجدد URL هایی نظیر این کمی زمان می برد در نتیجه همچنان این URLهای قدیمی رادر کنسول جستجو خواهید دید.

 URLهایی که دارای کاراکترهای ویژه ای هستند توسط web crawlerها اشتباها تفسیر می شوند. چندین تکنیک دیگر وجود دارد که بر رنکینگ های صفحات وب تان تاثیر گذار است. وب سایت تان را توسط ابزار ممیزی وب سایت در  ابزارهای بهینه سازی سایت بررسی کنید تا مطمئن شوید همه چیز بر وفق مراد است.



:: برچسب‌ها: بهبود لینک,سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

بهینه سازی وب سایت و تحلیل سئو بک لینک های رقبا در ساختار لینک های وب سایت تان می تواند بر رنکینگ های صفحات وب تان تاثیر بگذارد. حصول لینک های مناسب دشوار است درنتیجه اغلب  کسب سود از رقابت کنندگان جالب و مفید است.

مرجله 1: پایه و اساس را بررسی کنید.

پیش از کار کردن در لینک هایی که به وب سایت تان اشاره دارند، باید مطمئن شوید صفحات وب تان برای رنکینگ های بالا آماده هستند.

بدون داشتن وب سایتی ایده آل، دسترسی به لینک های خوب دشواراست. صفحات وب سایت تان باید متناسب با واژگان کلیدی باشد که می خواهید برای آن رنکینگ های بالایی را بدست آورید. درغیر اینصورت، برای واژگان کلیدی مناسب رنگینگ های بالایی رابدست نخواهید آورید. از ده بهینه ساز برتر استفاده کنید تا صفحات وب تان را با واژگان کلیدی تان متناسب سازید.

علاوه براین، ربات های موتور جستجوگر باید قادر باشند محتوای صفحات تان را معین کنند. خطاهای فنی بر روی صفحات وب تان دلیل عدم نمایش صفحات تان توسط موتورهای جستجوگر است. می توانید از ابزار ممیزی وب سایت برای بررسی صفحات وب تان برای خطاهای فنی استفاده کنید.

مرحله 2:سایت های صنعت مورد نظرتان را شناسایی کنید.

برای دسترسی به 5 واژگان کلیدی برتری که مرتبط با تجارت تان هستند گوگل راجستجو کنید و وب سایت ها را چک کنید که برای این واژگان کلیدی درصفحه اول نتایج به صورت لیستی درآمده اند.

احتمال زیاد 5 الی 8 وب سایت وجود دارد که برای تمامی این واژگان کلیدی بر روی صفحه اول نتایج ظاهر می شوند. سایت های برتری وجود دارد که درمرحله 3 استفاده خواهیدکرد.

مرحله 3: لینک های بسیارمهم سایت های برتر را بیابید.

برای یافتن مهم ترین لینک هایی که به سایت های برتر اشاره دارند، از ابزارهای ساخت لینک در ابزرهای سئو استفاده کنید.

سایت های ابزارهای لینک کیفیت لینک هایی را نشان می دهد که به سایت های برتر اشاره دارند. هرچه امتیاز تاثیرگذاری لینک LIS بیشترباشد، اهمیت لینک سایت نیزبیشتراست.

این وب سایت های مرتبط (لینک دار) از تاثیر عمده ای بر رنکینگ های سایت های برتر برخور دارند. حتی اگر تنها موفق شوید لینک ها را از برخی وب سایت ها دریافت کنید، رنکینگ های صفحه وب تان بطور چشمگیری بهبودخواهند یافت.

مرحله 4:سعی کنید بر روی این وب سایت های لینک قرار بگیرید.

آخرین مرحله مهم ترین مرحله است. راهی بیابید تا از این سایت های مهم لینکی را دریافت کنید.

خلاق باشید.

اگر مطلبی را به سایتی ارائه دهید، برخی وب سایت ها به سایت شما لینک می شوند. دیگر سایت تانیز در صورتی که به آنها کمک کنید مشکل شان حل شود، به شما لینک خواهندشد. راه های مشروع زیادی برای دریافت لینک از یک وب سایت وجوددارد.

حتی اگر بعضی از سایت های برتر تصمیم بگیرند به سایت تان لینک شوند، این احتمال بسیار وجود خواهد داشت که رنینگ های تان به شدت بهبودیابد.

سایت های رنکینگ  شده برتر از قبل صفحات مهمی را شناسایی کردند که باید به سایت تان لینک شوند.  از کار رقابت کنندگان تان سود ببرید و سعی کنید ازاین صفحات لینک هایی رادریافت کنید. ابزار های بهینه سازی سایت و طراحی سایت به شما کمک می کند تا بطور کارایی این کاررانجام دهید.



:: برچسب‌ها: تحلیل سئو,سئو,بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

علت کاهش رنکینگ وب سایت در گوگل : اخیرا رنکینگ صفحه تان کاهش یافته است؟ پیش از انجام هرکاری، باید دلیل این مسئله را بیابید. هرچه سریع تر دلیل این مسئله را بیابید، بهتر می توانید این مشکل کاهش رنکینگ را حل کنید.

پنج علت وجود دارد که نشان می دهد چرا صفحات وب تان نسبت به قبل کاسته شده است:

دلیل 1: وب سایت تان تغییر کرده است

اکثر وب مسترها بطور منظم صفحات وب شان را بروز می کنند. تا زمانیکه این تغییر از سوی مستر سایت کم باشد، تاثیر زیادی بر روی رنکینگ تان بر جای نخواهد گذاشت. با این وجود اگر صفحات وب تان را مجداطراحی کنید و یا صفحه ای را برای موضوع متفاوتی بهینه سازید در آن صورت موتورهای جستجوگر رنکینگ های موتور جستجوگرتان را مجددا محاسبه خواهند کرد.

بسیاری از وب مسترها معتقدند گوگل برای صفحات وب تغییرکرده  فیلتر دارد. اگر صفحات وب تان را تغییر دهید، گوگل به طور موقت رنکینگ وب سایت تان را پایین می آورد تا مطمئن شود آنها را اسپم نمی کنید.

راه حل:

اگر صفحات وبی دارید که  دارای رنکینگ های بالایی بر روی گوگل و برای واژگان کلیدی هستند، تنها این صفحات را با دقت بسیار بالا تغییر دهید. مطمئن شوید اکثر صفحات وب سایت تان متناسب با موضوع سایت تان باشد. این تناسب با موضوع  به مهمی تناسب با واژه کلیدی خاص است.

دلیل 2: لینک های وب سایت تان مشکل دارند.

اگر وب سایتی قدیمی دارید که ساختار لینک آن رشد کرده است، غیرمحتمل نیست که رنکینگ های سایت تان بخاطر تغییر لینک کاهش یابد.

اگر لینک های سایت تان عمدتا لینک های پولی هستند و یا بطورخودکار ایجاد شده اند این احتمال وجود دارد که وب سایت تان توسط گوگل جریمه شود و تغییرات ناگهانی در ساختار لینک وب سایت باعث مشکوک شدن وب سایت تان می شود.

راه حل: اگر همچنان از ابزارهای طراجی سایت و خدمات ساخت لینک مشکوک استفاده می کنید، سریعا آن را متوقف کنید. لینک هایی که به وب سایت تان اشاره دارند باید برای بازدیدکنندگان سایت تان و موتورهای جستجوگر قابل درک باشند.اگر برای لینک هایی که به وب سایت تان اشاره دارند کار نکنید در آنصورت وب سایت تان جایگزین وب سایت هایی با ساختارلینک بهتر می شود.

علت کاهش رنکینگ در گوکل

دلیل 3: تغییر در وب سایت های رقابت کنندگان تان

هر فردی می خواهد در اولین صفحه جستجوی گوگل قرار بگیرد. بنا به همین دلیل، طبیعی است که دیگر وب سایت ها نسبت به شما بهتر شاخص بندی و فهرست گذاری شوند مخصوصا اگر بر روی صفحات وب تان کار نکنید.

بسیاری از وب سایت ها همان موضوعی که شما مدنظرتان است را هدف قرار می دهند. اگر دیگر وب سایت ها لینک و محتوای بهتری نسبت به شما داشته باشند  طبیعی خواهد بود که این سایت ها رنکینگ بهتری دریافت کنند.

راه حل: باید محتوای بهتری را برای رقابت کنندگان تان ارائه دهید. تضمین کنید وب سایتی را ارائه می دهید که مرتبط با موضوع وب سایت تان بوده و اینکه نسبت به رقابت کنندگان تان از لینک های بهتری برخوردار هستید.

دلیل4: صفحات اسپم

موتورهای جستجوگر علاقه ای به اسپم ندارند. اگر موتورهای جستجوگر متوجه شوند ازمتن مخفی، صفحات درگاه و دیگر تکنیک های اسپم بر روی وب تان استفاده می کنید این احتمال بسیار وجود دارد که وب سایت تان جریمه شود.

راه حل:

سعی نکنید گوگل را دور بزنید. اگر می خواهید تجارت تان پا برجا بماند، این کار ارزشش را ندارد. تمامی اجزاهای اسپم را از صفحات وب تان بردارید. جریمه نشدن وب سایت تان بدان معنانیست که موتورهای جستجوگر اجزا های اسپم را در آینده نزدیک نمی یابند.

دلیل5:مشکلات فنی

سرور وب تان می تواند دلیل کاهش رنکینگ تان باشد. اگر در حین دسترسی موتورجستجوگر به وب سایت تان  ،  رنکینگ وب سایت تان پایین آمد، در آن صورت موتورها بخاطر نشناختن صفحات تان نمی توانند رنکینگ بالایی را به شمابدهند.

برخی وب سایت ها صفحات وب صحیح را در وب برازر web browser به نمایش می گذارند اما سرور کد اشتباهی را باز می گرداند. در این صورت، موتورهای جستجوگر صفحات وب تان راشاخص گذاری نمی کنند.

راه حل:مطمئن شوید وب سایت تان بر روی سروری قابل اعتماد میزبانی می شود. اگر مشکلات فنی بر روی صفحات وب تان وجود داشته باشد که منجر به ایجاد مشکلاتی در رنکیگ شود، ابزار ممیزی وب سایت در وب سایت های ابزارهای سئو شما را مطلع خواهدنمود.

تقریبا تمامی مالکین وب سایت دیربا زود کاهش چشمگیر رنکینگ راتجربه خواهند کرد. اگراین اتفاق افتاد نگران نشوید. دلیل یابی کنید و آن راحل کنید.همچنین در طراحی سایت و بهینه سازی سایت خود نهایت حساسیت را بکار ببرید.



:: برچسب‌ها: کاهش رنکینگ وب سایت ,,تاثیر رنکینک,رنک وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

در این مقاله به تاثیر بک لینک در سئو میپردازیم. جمله" ساختار لینک ازبین رفته است" ، جمله ای است که شاید طی چند هفته و یا ماه اخیر از زبان چندین مدیر عامل شنیده باشید. صحت دارد که بهینه سازی موتور جستجوگر دستخوش تغییرات زیادی شده است. اما آیا لینک ها واقعا دیگر مهم نیستند؟ یا برخی افراد اشتباه می کنند؟

لینک ها نشانه درجه بندی (رنکینگ) بسیار مهمی برای گوگل هستند. آن ها آنقدر مهم هستند که گوگل تلاش زیادی دارد تا لینک های خراب را کشف کند.

لینک های خودکاری که درگذشته به وب سایت تان کمک می کردند امروزه سایت تان را جریمه می کنند. ایجاد خودکار لینک ها بصورت کلی و توده ای دیگر جواب نمی دهد. پروفایل های شبکه اجتماعی جعلی برای دریافت لینک ها دیگر جواب نمی دهد. فِروم های اسپم و مقالاتی که داری محتوایی با کیفیت پایین و جعلی هستند برای دریافت لینک ها دیگر مفید نیستند . شبکه های لینک خودکار دیگر جواب نمی دهد.

برای شفاف سازی اوضاع: اسپم سازی دیگر جواب نمی دهد.

با این وجود، این مسئله هیچ ربطی به لینک های حقیقی ندارد. لینک های حقیقی مربوط به سایت های خوب  بهترین مواردی هستند که برای رنکینگ تان مفید واقع می شوند.

بافت و محتوای یک لینک بسیار مهم است. لینک هایی که به وب سایت شما اشاره دارند از صفحاتی نشات می گیرند که مرتبط به موضوع وب سایت خودتان است. گوگل سال هاست که این اظهار را داشته است اما حال راجع به این قضیه بسیار جدی رفتار کرده است.

اگر تمامی لینک هایی که به وب سایت تان اشاره دارند شامل دقیقا واژگان کلیدی یکسانی باشند، می توانید مطمئن باشید که این پدیده  فیلتری با لینک های غیر طبیعی را متوقف می کند.

اگر لینک های مربوط به سایت تان شامل واژگان کلیدی باشد که مرتبط به موضوع وب سایت تان هستند، گوگل وب سایت تان را مرتبط با آن موضوع درنظر می گیرد.

گوگل درباره اخبار خوب از این طرف و آنطرف به نفع شما جدی رفتار می کند.

برخی افراد گمان می کنند می توانند با روش مخفی برَند جدید،  الگوریتم گوکل را دور بزنند و فکر می کنند با این کار می توانند سایت خود را با تنها چندین موس کلیک در اولین صفحه  نتایج گوگل بیاورند.این ابزارهای اسپم دیگر کار نمی کند و این احتمال وجود دارد که وب سایت تان درصورت جعلی کردن لینک ها جریمه شود.

لینک هایی که نیازمند مداخله انسان هستند لینک هایی هستند که گوگل در رنکینگ الگوریتم درنظر می گیرد و کیفیت از کمیت بسیارمهم تر است.

لینک هایی با کیفیت بالا بهتراز صدها لینکی هستند که بطور خودکار ایجاد می شوند. پس در پروسه  طراحی سایت به جمع آوری لینک خود بپردازید.



:: برچسب‌ها: تاثیر بک لینک,خرید بک لینک,بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

چگونگی بهینه سازی سایت برخی افراد به فکر ایجاد لینک و معروف شدن در شبکه های اجتماعی هستند و منبع SEO را فراموش می کنند. بدون منبع و پایه ای کامل، وب سایت تان به (رنکینگ) درجه بندی بالایی دست نخواهد یافت.

اگر وب سایت تان در خصوص ماشین باشد، واژگان کلیدی نظیر "کفش بخرید" را در آن نمی یابید حتی اگر دارای هزاران لینک با کیفیت باشد.

پیش از تمرکز بر فاکتورهای off-page نظیر لینک ها و رابط های اجتماعی، باید اطمینان حاصل کنید فاکتورهای off-page صفحه وب تان صحیح هستند. بهینه سازی سایت زمانی مهم می شود که بخواهید در بخش واژگان جستجوی صحیح شما را بیابند.

محتوای صفحات وب تان باید متناسب باشد

چندین روش وجود دارد که می توانید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید صفحات وب تان برای اصطلاحات جستجوی صحیح جستجو و یافت شود.

اطمینان حاصل کنید صفحات وب تان متناسب با واژگان کلیدی و واژه های جستجو خاص هستند. بر روی یک و یا دو عبارت کلیدی در هر صفحه تمرکز کنید.

الگوریتم های موتور جستجوگر مدرن می توانند موضوع وب سایت تان را تعیین کنند. درحالیکه این مهم است که صفحه ای برای یک واژه کلیدی مناسب باشد .همچنین مهم است که سایت تان متناسب با موضوع باشد.

برای توصیف محصولات و خدمات تان از کلمات مختلف استفاده کنید. اگر وب سایت تان متناسب با موضوع متناسب باشد، می توان متوجه شد که آیا محقق از کلمات کلیدی استفاده می کندکه مستقیما بروی صفحه تان ظاهر می شود یاخیر.

از کلمات کلیدی در عناوین صفحات طراحی سایت تان استفاده کنید. این بخش موتورهای جستجوگری را نشان می دهد که صحفه وب تان متناسب با آن واژه کلیدی است.

ازعبارات کلیدی در بخش سرتیتر در وب تان استفاده کنید.

برخی مواقع کمک می کند واژه کلیدی مورد هدف در صفحه URL را در اختیار داشته باشید.

تصاویر صفحات وب تان باید کلمات کلیدی مرتبط را شامل شود.

محتوای صفحه وب تان باید شامل کلمات کلیدی باشد که مایلید در موتورهای جستجوگر پیدا شوند. محتوای موتورها جستجویتان را ننویسید بلکه صفحات وب مفیدی را ایجادکنید که به بازدیدکنندگان وب سایت تان کمک کند.

مهم است که کلمات کلیدی تان در اجزاهای صحیح بر روی صفحات وب تان ظاهر شوند. اگر زیاد از کلمات کلیدی استفاده کنید، این شبیه به اسپم می شود.

بنا به همین دلیل مهم است که توازن صحیحی را ایجادکنید. 10بهینه ساز برتر در SEO به شما کمک میکنند بهترین توازن رابیابید.

صفحات وب تان نباید شامل خطاهای فنی باشد.

اجزاهای حاشیه دار در وب سایت تان باید منطقی بوده و به سادگی قابل استفاده باشند. وب سایتی با حاشیه خوب به گوگل کمک می کند به درستی صفحات وب تان را فهرست بندی کند.

لینک های داخلی در طراحی وب سایت تان باید شامل کلمات کلیدی باشد که مرتبط با تجارت تان هستند.

اجزاهای حاشیه دار باید به سادگی قابل یافت باشند.

طراحی با کیفیت بالا مهم است.

صفحات وب تان باید در اسرع وقت مطالب را بارگزاری کند.

درصورت امکان از URL ساکن استفاده کنید.

ابزار ممیزی وب سایت تان در SEP بطور خودکار تمامی صفحات وب تان را بررسی می کند. اگر نقص مهمی وجود داشته باشد، این ابزار خطاها را به شما نشان می دهد.



:: برچسب‌ها: بهینه سازی,اصول سئو,بهینه سازی سایت,چگونگی بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

Hosting يا ميزبانی وب چيست ؟

ميزبانی وب بدين معنی است که شما بتوانيد صفحات طراحی سايت خود را در فضايی روی اينترنت قرار دهيد ، بدين معنی که ، به فضای اختصاص داده شده به شما دسترسی کامل داريد ، می توانيد فايلهای خود را upload (بالاگذاری) کنيد ، آمار مربوط به سايت خود را داشته باشيد ، و هر بخش کوچک روی سايت و ايميل های تحت دامنه خود را مديريت کنيد و .....

رابطه Domain با Hosting چیست ?

Domain نامی است که شما برای سایت خود انتخاب می کنید و هاست میزبانی است که به Domain شما سرویس دهی می کند ، مانند اختصاص فضا ، Email و

اصطلاح DNS يا Name Server چيست ؟

Dns آدرس سايتی است که شما برای ميزبانی وب در نظر گرفته ايد و بايد مشخصات ٫آن را از ميزبان وب خود سوال نماييد .
Dns های شرکت ما عبارتند از:
Ns1.mddns.biz
Ns2.mddns.biz

هاست خوب چه ويژگيهايی بايد داشته باشد؟

استاندار های جهانی در آن رعايت شده باشد و از نرم افزارهای دارای گواهینامه برای آن استفاده شده باشد. از سرعت بالایی برخوردار باشد. از امنيت بالايی برخوردار باشد. از کلیه Objectها ، Scriptها و Extention های به روز پشتیبانی کند. امکانات و دسترسی های زیادی داشته باشد. تيم پشتيبانی فنی آن فعال، با تجربه و هميشه آماده جوابگوئی باشد

برای انتخاب نوع سرويس Hosting چه معيارهايی را بايددر نظر گرفت؟

ميزان فضا را متناسب با حجم سايت (شامل فايلها، بانک اطلاعاتی و ...) انتخاب نمائيد. در صورتی که سايت بازديد کننده زيادی دارد يا درآينده ترافيک بالايی داشته باشد به پهنای باند (Bandwidth) بيشتری نياز دارد. به Resource های اختصاص يافته به Hosting Plan برحسب نوع طراحی و برنامه نويسی سايت توجه شود.

برای تهيه هاستینگ از کجا بايد شروع کرد؟

ثبت سفارش از طریق سایت به همراه اطلاعات نام دامین درخواستی و میزان فضای مورد نیاز. در صورتي که Domain خود را ثبت کرده باشيد مي توانيد برای آن Hosting نيز تهيه نمائيد و سپس DNS های دامین خود را به DNS های فضای جدید تغییر دهید و اگر Domain خود را قبلا ثبت نکرده باشيد ميتوانيد ثبت دامین و Hosting را در يک زمان بصورت Online انجام دهيد.

هاستینگ مورد نظر خود را تا چه مدتی می توان تهيه کرد؟

مدت زمان آن را مي توان از 1 ماه تا چند سال تعیین نمود، ضمن اينکه هر سال برای تمدید فضا از طریق ایمیل و تلفن با شما تماس گرفته می شود.

دامین توسط میهن وب گستر به ثبت نرسيده است، آيا می توان هاستینگ آنرا از میهن وب گستر تهيه کرد؟

بله. به صورت زير می توان اينکار را انجام داد: سفارش درخواست را انجام دهيد. براي دامنه ثبت شده خود يک سرويس Hosting انتخاب نموده، سپس اگر به کنترل پنل ثبت ثبت شده خود دسترسی داريد DNS های آن را به آدرسهای زير تغييردهيد :
برای فضاهای لینوکس:
ns1.mddns.biz
ns2.mddns.biz
در صورتی که به کنترل پنل Domain دسترسی وجود ندارد، از شرکت يا شخصی که Domain را برای شما به ثبت رسانده برای انجام اين تغييرات درخواست نمائيد.
برای انتقال فايلها از کامپيوتر بر روی سرويس دهنده، حداقل به يک FTP Account برای برقراری ارتباط نياز است.
در صورتی که اپراتورها و مديران سايت بيش از يک نفر باشند می توان با ايجاد FTP Account های مستقل اجازه دسترسی آنها رابه دايرکتوريها و يا فايلها تعيين نمود.

چگونه می توان فايلها را روی سرور قرار داد؟

به صورت های زير می توان اينکار را انجام داد:
الف - بااستفاده از Browser، که می بايست مشخصات سايت خود را به شکل زير در Browser خودوارد نمائيد: ftp://username: password@Your-Site-Name.com
ftp://Your-Site-Name.com
درصورتي که آدرس دوم را تايپ می نمائيد، نام کاربری و کلمه عبور بعد از چند لحظه ازشما درخواست می شود. ب - استفاده از نرم افزارهای متداول مانند Cute FTP ,AceFTP و غيره.
ج - با استفاده از کنترل پنل سايت خود.

راه اندازی هاست چقدر طول ميكشد؟

بعد از تماس شما و ارسال اطلاعات و بعد از پرداخت وجه، اطلاعات مربوط به مديريت هاست شما حداكثر تا 24 ساعت به ایمیل شما ارسال می شود

مبلغ راه اندازی چقدر است و آيا پرداخت به صورت ماهيانه هم صورت می گيرد؟

هیچ وجهی برای راه اندازی سرویس از شما دریافت نخواهد شد و شما فقط هزینه اجاره فضا به صورت ماهیانه یا سالیانه و هزینه ثبت دامین را پرداخت می نمایید.

پهنای باند چيست؟

وقتی شما يك سايت را از مرورگر خود درخواست مي‌كنيد، در حقيقت در حال دانلود يك فايل هستيد كه مي‌تواند يك فايل صفحه وب با فرمت HTML، يك فايل تصويری مثلا با فرمت GIF و يا يك فايل صوتی مثلا با فرمت MIDI و يا تركيبی از آنها باشد. اين فايلها در كامپيوتر شما بارگذاری (Download) شده و از طريق مرورگر وب (Web Browser) به شما نشان داده می‌شوند.
پهنای باند يا Bandwidth پهنای ارتباطی است كه داده ها از طريق آن و از فضای وب شما انتقال می‌يابند. البته اين مساله رابطه مستقيمی با تعداد بازديدها يا Hit سايت شما ندارد. يك بازديد از صفحه 100 كيلوبايتی به همان مقدار پهنای باند مصرف می‌كند كه 100 بازديد از يك صفحه يك كيلوبايتی. پس هنگام انتخاب يك ميزبان برای سايت خود همواره به اين نكته و پهنای باندی كه لازم داريد، توجه داشته باشيد. برای يك پهنای باند ثابت می‌تواند تعداد بازديدهای متفاوتی وجود داشته باشد كه با دانلود فايلهای آن سايت در هر بار بازديد نسبت مستقيم دارد. بدين ترتيب كه يك بار دانلود برای صفحه‌ای با حجم زياد، تعداد بازديد كمتری را برای يك پهنای باند ثابت به دنبال خواهد داشت.
مقدار پهنای باندی كه يك سايت مصرف می‌كند به عوامل متعددی بستگی دارد. شما بايد انواع فايلهايی را كه بازديدكنندگان دانلود می‌كنند، در نظر بگيريد

در صورت اتمام پهنای باند باید چیکار کنیم؟

هیچ وجهی برای راه اندازی سرویس از شما دریافت نخواهد شد و شما فقط هزینه اجاره فضا به صورت ماهیانه یا سالیانه و هزینه ثبت دامین را پرداخت می نمایید.

سرویس های ارائه دهنه میهن وب گستر شامل چه مواردی هستند :

سرویس های میزبانی وب شرکت میهن وب گستر شامل : هاست ایران  هاست پربازدید هاست سی پنل مستر ریسلر و نمایندگی هاست هستند که کاربران در عرض یک دقیقه میتوان سرویس خود را سفارش و دریافت کنند.



:: برچسب‌ها: سوالات هاست,هاست,خرید هاست ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

کنترل پنل سی پنل یکی از محبوبترین و قویترین و همچنین گرانقیمت ترین کنترل پنل های موجود لینوکس در جهان است. این کنترل پنل توسط شرکت cPanel آمریکا نوشته شده است. تمامی سرویس های لینوکس داری کنترل پنل قدرتمند و در عین حال ساده و حرفه ای سی پنل می باشد. سی پنل هاستینگ (هاست با کنترل پنل سی پنل) یک روش خوب و آسان برای کنترل کردن وب سایت از طریق یک واسط آسان است. سی پنل، cPanel را می توان بدون شک پیشرفته ترین نوع هاستینگ در مارکت امروزی دانست. این کنترل پنل دارای امکانات بسیاری است که افراد را در اداره هرچه آسان ترانواع اپلیکیشن های وب یاری می دهد و برای کسانی که به دنبال کیفیت بالای سرویس های هاستینگ هستند، بهترین گزینه است.

هاست لینوکس سی پنل

امروزه بسیاری از ریسلرهای وب هاستینگ از کنترل پنل استفاده می کنند. اما تمام کمپانی های وب هاستینگ این تکنولوژی را در اختیار کاربران خود قرار نمی دهند. سی پنل، cPanel امروزه در دنیا به عنوان بهترین کنترل پنل موجود شناخته می شود و برای تمام کاربران چه تازه وارد باشند چه ماهر و خبره با هر سطح دانشی در مورد وب هاستینگ، مناسب است.
استفاده از هاست سی پنل برای تمام کاربران آسان است و به وب مسترها نیز در اداره هاستینگ بدون دردسر کمک می کند. علاوه بر این فراگیری آن نیز برای همه آسان است. کاربران سی پنل می توانند به راحتی اکانت های اف تی پی و پایگاه داده MySQL را راه اندازی کنند، ایمیل اکانت ها و نام دامنه ها را حذف یا اضافه کنند و بسیاری کارهای دیگر انجام دهند.

مدل های سی پنل :
در سی پنل هاستینگ امکان ادغام مدل هایی مانند Fantastico De Luxe که اسکریپت نصب خودکار دارند، وجود دارد و بدین ترتیب وب اپلیکیشن هایی مانند جوملا، وردپرس، دروپال و بسیاری دیگر به طور خودکار روی سایت نصب می شوند. همچنین می توان اپلیکیشن های ساخت وب سایت مانند RVSiteBuilder و SiteReptile را نیز ادغام کرد. این یک مزیت عالی برای سی پنل هاستینگ به شمار می رود زیرا با کمک این مدل ها افراد می توانند در عرض چند دقیقه وب سایت یا وبلاگی را راه اندازی کنند.
اگر تازه کار باشید، حتما از کارکرد آسان این کنترل پنل لذت خواهید برد. بخش Getting Started سی پنل به شما کمک می کند تا هاستینگ وب سایت خود را مرحله به مرحله انجام دهید، و اگر کاربر متوسط یا ماهری باشید از امکانات بی نظیر این تکنولوژی لذت خواهید برد.

ساپورت سی پنل
از آنجا که سی پنل در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد، از راهنمای جامعی نیز برخوردار است از جمله دفترچه راهنمای مبتدیان برای شروع، ویدئوهای آموزشی، ساپورت شخصی و بسیاری ابزارهای دیگر حتی برای کسانی که کوچکترین دانشی هم نسبت به وب هاستینگ ندارند. سی پنل در طول زمان کیفیت خود را به اثبات رسانده است و چنین به نظر می رسد که تا مدتهای طولانی انتخاب اول تمام کاربران باشد.
با کمک تکنولوژیهای اخیر، تمام افراد می توانند با کمی تلاش برای خود وب سایت آنلاین بسازند. سی پنل هم یکی از این تکنولوژی هاست که به کاربران کمک می کند بدون داشتن دانش کافی در زمینه وب هاستینگ برای خود وب سایت بسازند که این، مهمترین فاکتور برای موفقیت یک تجارت آنلاین است.

لازم بذکر است سی پنل بر روی تمام سرورهای مجازی قابل نصب است و ارتباط مستقیمی با شیوه طراحی سایت و برنامه نویسی وب سایت شما ندارد.



:: برچسب‌ها: هاست سی پنل,سی پنل ,cpanel ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

طراحی سایت در تبریز از مواردی است که توسط کاربران اینترنتی در موتورهای جستجوی گوگل مورد جستجو قرار میگیرد. شرکت میهن وب گستر با نمایندگی در شهر تبریز یکی از گزینه های های مناسب برای طراحی سایت در تبریز می باشد. از مهمترین اهداف نمایندگان در تبریز معرفی نام تجاری و معرفی محصولات و خدمات ساکنین می باشد که با در نظر گرفتن  و رعایت تکنیک های طراحی سایت که شامل  بهینه سازی سایت براساس الگوریتم های قدرتمند جستجو در کنار طراحی گرافیکی فراهم می شود.

شرکت فناوری اطلاعات میهن وب گستر با تحلیل و آنالیز بازار کسب کار شما در کمترین زمان ممکن آسانترین و کم هزینه ترین راه را برای رسیدن به یک وب سایت حرفه ای را فراهم می آورد.

در کنار ظاهر گرافیکی زیبا یکی از اصولی ترین مراحل طراحی سایت بهینه سازی سایت است که باید برای همگان امری حیاظی تلقی شود.کارشناسان شرکت طراحی سایت میهن وب گستر از شروع تا پایان پروسه طراحی سایت همواره در کنار شما خواهند بود و با مشاوره رایگان  کمک شایانی برای معرفی وب سایت شما به موتورهای جستجوگر خواهند کرد.همواره تنها هدف ما جلب رضایت مشتریان ما است.

طراحی سایت در تبریز گزینه مناسبی برای این شهر با توجه به اقلیم جغرافیایی و بافت صنعتی می باشد و با توجه رشد چشمگیر کاربران اینترنتی می تواند نقش مهمی در معرفی و بازاریابی آنلاین ایفا کند.شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با  سال سابقه درخشان امکانات حرفه ای را برای متقاضیان طراحی سایت در تبریز در نظر دارد. داشتن محیط مدیریت قدرتمد  با امنیت و بروز رسانی نرم افزار ها در کنار پشتیبانی 24 ساعته میتواند تجربه و خاطره شیرینی از همکاری با ما برای شما بجا بگذارد.هم اکنون با ما تماس بگیرید.

شهر تبریز با توجه به وسعت شهرنشینی گزینه بسیار مناسبی برای معرفی کالاهای خود از طریق وب سایت است.شاید برای اکثر کاربران اینترنتی معرفی سایت به شهروندان خود دغدغه اساسی باشد اما شهر تبریز با توجه به نقاط توریستی و گردشکری چون شاه گلی , ارگ تبریز , میدان ساعت , مسجد آبی  , خانه امیر ناظم , موزه آذربایجان گزینه مناسبی برای نصب بیلبورد های تبلیغاتی و اعلام حضور خود در کنار سایر رقبای این شهر در این نقاط باشد.

از جمله کارفرمایان و نمونه کارهای طراحی سایت در تبریز:

سایت سردار موسوی

سایت شهردای تبریز

اتحادیه املاک تبریز

سایت کارخانجات تبریز



:: برچسب‌ها: سایت در تبریز,طراحی وب سایت تبریز,ساخت سایت در تبریز,طراحی سایت در تبریز ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

طراحی سایت در مشهد : شهر مشهد از دیرباز به عنوان یکی از شهرهای گردشگری و مذهبی کشور شناخته شده است. این شهر از نظر تجاری و اقتصادی دارای اهمیت فراوانی می باشد. وجود کارخانجات متعدد ، محصولات کشاورزی فراوان، رستوران ها و هتل ها باعث رشد چشمگیر بازاریابی الکترونیک و متقاضیان طراحی سایت در مشهد شده اند.

مجموعه میهن وب گستر در طرح هر ایرانی یک وب سایت با نمایندگان خود در سراسر کشور اقدام به ارائه خدمات طراحی سایت به کلیه هم وطنان کرده است.

با توجه به رشد چشمگیر جمعیتی و ایجاد کسب و کارهای رقابتی در حوزه الکترونیک و بازاریابی آنلاین، شهر مشهد توانسته است نظر مدیران شرکت میهن وب گستر را جلب نماید و در راستای توسعه طراحی سایت در مشهد نمایندگانی را برای سفارش پروژه های طراحی سایت و بهینه سازی سایت در مشهد جذب نماید. کارشناسان ما در این پروژه که مورد استقبال قرار گرفته است، با توجه به بافت جمعیتی و نیاز های مخاطبان، خدمات نوینی را به متقاضیان در شهر مشهد ارائه خواهند کرد.

 

از دیگر خدمات ارائه شده توسط شرکت ما می توان به راه اندازی سایت های گردشگری طراحی سایت خبری ، طراحی سایت هواپیمایی و توریستی اشاره کرد که در شهر مشهد انجام شده است که با توجه به توریستی بودن این شهر بسیار اهمیت دارد.

طراحی سایت مذهبی

با توجه به بافت مذهبی شهر مشهد و وجود حرم باشکوه حضرت امام رضا علیه السلام ، شهر مشهد از بزرگترین شهرهای مذهبی کشور می باشد به همین دلیل اجتماعات مذهبی زیادی در این شهر در حال فعالیت می باشند.

شرکت میهن وب گستر به منظور معرفی خدمات و هیئت های مذهبی  از طریق راه اندازی طراحی سایت مذهبی پیش قدم شده است تا ارزش والای این شهر را به همگان اثبات نماید. شرکت فناوری اطلاعات میهن وب گستر به منظور حفظ ارزش های دینی تخفیف چند درصدی برای متقاضیان سایت مذهبی قرار داده است. طراحی وب سایت میهن وب گستر آماده خدمات رسانی به تمام اقشار شهر مقدس مشهد می باشد.

طراحی سایت صنعتی

با توجه به رشد کارخانجات صنعتی و معادن در دو دهه اخیر در شهر مشهد،  این شهر به یک شهر صنعتی تبدیل شده است. با توجه به این امر و اینکه کاربران اینترنتی هم افزوده شده اند، طراحی سایت صنعتی می تواند برای تبلیغ و معرفی محصولات بسیار پر اهمیت باشد و سبب ترقی کسب و کار و نمایش خود در اینترنت شود.

طراحی سایت فروشگاهی 

با توجه به توریستی بودن شهر مشهد، مسافران و زائران فراوانی در سال برای زیارت حرم امام رضا می آیند، در بین این مسافران و زائران که از سراسر کشور آمده اند، عده ای به مراکز خرید و فروشگاه ها برای خرید سوغاتی مراجعه می کنند. اما عده ای هم هستند که به دلیل کم بودن وقت نمی توانند به مراکز خرید برای تهیه سوغاتی مراجعه نمایند. در این جا می باشد که نیاز به طراحی سایت فروشگاهی دیده می شود تا فروشگاه های بزرگ از این  طریق اطلاعات بیشتری در اختیار مسافران قرار دهند، هم از نظر محصولات و هم از نظر موقعیت دقیق مراکز فروشگاهی.

از جمله کارفرمایان و نمونه کارهای طراحی سایت در مشهد:

سایت خبری تحلیلی مشهد تریبون



:: برچسب‌ها: طراحی سایت مشهد,وب سایت مشهد,طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

وب سایت نیازمندی، سایتی می باشد که در آن مشاغل، محصولات و خدمات در دسته بندی های مختلف و جدا از هم ارائه می شوند. یکی از مهم ترین نکته ها در اینترنت وجود سایت های نیازمندی می باشد. به این دلیل که تمامی افراد به اطلاعات شرکت ها، خدمات دهندگان، فروشندگان و راه های تماس با آنها که به شکل آگهی در سایت نیازمندی ثبت می شوند، نیاز دارند.

به طور خلاصه سایت نیازمندی ها، بانک اطلاعات کاملی از آگهی های شرکت های مختلف، فروشندگان، خدمات دهندگان با تفکیک موضوعی و منطقه ای می باشد.

از آنجایی که نیازمندی ها شامل حوزه وسیع و موضوعات گوناگون، مشاغل مختلف و نیز کلمات کلیدی نامحدودی را شامل می شود، طراحی سایت نیازمندی  از حساس ترین انواع طراحی های سایت می باشد که اگر به درستی و بر طبق استانداردها و تکنولوژی های روز و بر مبنای سئو و موتورهای جستجو گر طراحی گردد، مدیران آن می توانند به سوددهی بسیار زیادی از طریق سایت آگهی نامه و نیازمندی خود برسند.

از نمونه های موفق خارجی این نوع وب سایت ها می توان به سیستم classifieds در سایت ebay  و از نمونه های موفق ایرانی به سایت ایستگاه و ایران تجارت می توان اشاره کرد.

 طراحی سایت نیازمندی ها توسط متخصصین شرکت میهن وب گستر

سایت های ایستگاه و ایران تجارت با وجود ضعف های آشکار خود توانسته اند به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنند. به این دلیل که در طراحی سایت های تبلیغاتی و نیازمندی در ایران اول بوده اند. اما به دلیل وسعت زیاد در این زمینه کاری که تمامی مشاغل و اصناف را شامل می شود، سایت های نیازمندی زیاد دیگری توانستند به موفقیت های حتی بیشتری پیدا کنند.

شرکت میهن وب گستر با اصلاح سایت های موفق نیازمندی مختلف و طراحی اختصاصی آن توانسته است سایت های قدرتمند تبلیغاتی و نیازمندی ای را طراحی کند. از جمله سایت های موفق طراحی شده توسط ما، سایت سانیاز می باشد که موفقیت آن به قدری است که در کلمات ثبت آگهی، آگهی رایگان، درج آگهی، آگهی، سایت نیازمندی، تبلیغات رایگان، خرید موتور، فروش موتور، سایت تبلیغاتی، درج آگهی رایگان و بیش از 2850 کلمه کلیدی دیگر در صفحه اول گوگل و حتی لینک های 1 تا 3 گوگل باشد.

طراحی سایت نیازمندی، آگهی و تبلیغاتی یکی از تخصص های اصلی شرکت میهن وب گستر در طراحی سایت می باشد.

ویژگی های سایت سایت نیازمندی

نمایش آگهی ها بصورت دسته بندی شده بر اساس موضوعات و بر اساس مناطق و تقسیمات شهری از ویژگی های اصلی یک سایت نیازمندی می باشند. سایت نیازمندی ها، محلی برای ثبت آگهی، تبلیغ شرکت ها و ارائه دهنده های تبلیغات و محصولات می باشد. در صورتی که ثبت آگهی به شکل روان و ساده باشد، یکی از نگرانی های کاربران برطرف می شود.

اما دیده شدن آگهی کاربران و جواب گرفتن از سایت نیازمندی، مهمترین ویژگی یک سایت نیازمندی می باشد که در این زمینه در بخش دلایل موفقیت سایت نیازمندی، توضیح کاملی ارائه شده است.

از مهمترین ویژگی های سایت های نیازمندی و سایت هایی که به شکل آگهی های تبلیغاتی فعالیت می کنند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایش آگهی های متنی، لینک دار، ویژه، نمایش آگهی های استان ها و شهرها، تفکیک آگهی های به صورت دسته بندی شده، دسته بندی موضوعی قوی و جامع، تفکیک آگهی های ثبت شده توسط یک کاربر، پنل کاربری ساده، سیستم موجودی حساب و موجودی هدیه، بخش های مختلف برای تبلیغات بنری و متنی، روان بودن و ساده بودن عضویت و ثبت آگهی، سیستم های پورسانت دهی، بخش آگهی های تخفیفی، سیستم پرداخت آنلاین و فیشی و ...

هدف از داشتن سایت نیازمندی

درآمد زایی!

کسب درآمد از سایت، از اهداف نهایی یک سایت نیازمندی و تبلیغاتی می باشد که با توجه به گسترده بودن زمینه آن و نیاز همه اصناف به تبلیغات هدفمند، این امر حتی با وجود رقبای زیاد، امکان پذیر می باشد.

اما کسب این درآمد به این راحتی نمی باشد و این درآمد عظیم با کار کردن و توجه زیاد به طراحی وب سایت و البته اصولی بودن کار امکان پذیر می باشد.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با تجربه فراوان و موفق در زمینه طراحی سایت نیازمندی و آگهی، برای رسیدن به هدف نهایی راه کارهای فراوانی را بدست آورده است که با در اختیار گذاشتن آن به مشتریان خود، توانسته است آنها را چندین پله جلو بیاندازد که گواه این امر نمونه کارهای موفق این شرکت در طراحی سایت نیازمندیها می باشد.

طراحی سایت نیازمندی، باید بر اساس سئو و موتورهای جستجوگر صورت پذیرد. چرا که ورود کاربران، راه رسیدن به هدف درآمد زایی برای مدیران این سایت های می باشد.

دلایل موفقیت سایت های نیازمندی

بازدید واقعی!

بازدید زیاد از یک سایت نیازمندی، مهمترین دلیل موفقیت برای آن سایت می باشد و رسیدن به هدف درآمد زایی از سایت نیازمندی، تنها با پر بازدید کردن این سایت امکان پذیر می شود.

سایت نیازمندی، محل درج آگهی های شرکت ها و ارائه دهندگان خدمات و محصولات می باشد. اگر صاحبان آگهی از آگهی ثبت شده در یک سایت نیازمندیها جواب بگیرند و تعداد تماس هایشان بالا برود، آگهی خود را در آن سایت ویژه می کنند تا بهتر دیده شود. بنابراین یک سایت نیازمندی باید پر  باشد تا آگهی های آگهی دهندگان دیده شود.

مهمترین روش برای افزایش تعداد بازدید گنندگان از این سایت ها، آن هم به شکل هدفمند، استفاده از گوگل می باشد، چرا که 80 درصد بازدید کنندگان از طریق گوگل به سایت ها وارد می شوند. بنابراین اگر بخواهیم سایت نیازمندی ای داشته باشیم که با کمترین هزینه و کمترین کار به بازدهی مالی برای ما برسد، باید طراحی سایت را بر اساس سئو و موتورهای جستجو گر انجام دهیم.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر، با تخصص و دانش کامل در زمینه بهینه سازی سایت شما در موتورهای جستجوگر بدون هزینه و تنها با طراحی استاندارد سایت شما در خدمت شما می باشد. گواه این موضوع داشتن لینک های مشتریان خود مثل سانیاز در صفحه ی اول گوگل مانند کلمات ثبت آگهی، آگهی، آگهی رایگان، تبلیغات رایگان، درج آگهی و آگهی فروش خودرو، فروش موتور، خرید موتور، سایت آگهی موتور، ثبت تبلیغات رایگان و ... می باشد.

امکانات پیش فرض سایت های آگهی نامه و نیازمندی

  1. ماژول آگهی ها با امکان ثبت آگهی بدون نیاز به عضویت و عضویت اتوماتیک کاربران با ارسال رمز و تایید آگهی به صورت اس ام اس و ایمیل
  2. در نظر گرفتن قابلیت دسته بندی آگهی ها بصورت داینامیک در طراحی سایت
  3. قابلیت ثبت فیلدهای داینامیک برای هر دسته بندی بصورت مجزا
  4. امکان ثبت آگهی های استانی و فیلتر و جستجوی مخصوص برای یک استان
  5. امکان مدیریت عکس ها و آیکون های سایت
  6. امکان مدیریت کلمات کلیدی و توضیحات آگهی ها و دسته بندی های و به طور کلی همه ی بخش های سایت بصورت مجزا جهت سئوی قوی سایت
  7. مدیریت گزارش دهی تخلفات کاربران به مدیر سایت
  8. مدیریت پیغام ها توسط کاربران سایت و آگهی دهندگان با قابلیت ارسال ایمیل و اس ام اس
  9. سیستم موجودی حساب برای کاربران
  10. قابلیت ثبت موجودی هدیه در یک بازه ی زمانی برای کاربران عضو سایت
  11. قابلیت اتصال سیستم پرداخت به تمامی بانک ها و سیستم های پرداخت واسط مانند پی لاین و ...
  12. قابلیت ثبت صفحات مجزا برای کاربران به شکل منو
  13. ایجاد پروفایل برای تمامی کاربران با قابلیت ثبت منو و آگهی و مشخصات شخصی و تصویری
  14. مدیریت لینک های مفید و دسترسی های سریع
  15. مدیریت آپلود فایل و گالری آپلود برای مدیران سایت
  16. مسیر و آدرس جاری کاربران در تمامی صفحات سایت نیازمندی
  17. گالری تصاویر برای آگهی ها با امکان محدود کردن کاربران
  18. امنیت فایل های آپلود شده
  19. فشرده سازی صفحات برای لود سریع صفحه های سایت
  20. قابلیت جستجوی هوشمند با قابلیت auto fill
  21. قابلیت جستجوی پیشرفته بر اساس فیلدهای تعریف شده مدیر برای هر دسته بندی به شکل مجزا
  22. Jquery برای جستجوی سریع
  23. ادیتور برای کاربران در بخش ثبت صفحات و آگهی
  24. درج آگهی های مرتبط در انتهای صفحه
  25. اضافه کردن فیلتر برای فعال سازی آگهی های نیازمند فعالسازی
  26. قسمت تماس با ما / ارسال نظرات
  27. قسمت مدیران و تعریف بی نهایت مدیر با دسترسی های مختلف
  28. قسمت صفحات منفرد برای مدیر سایت
  29. قابلیت ثبت منو برای وب سایت توسط مدیر سیستم
  30. قسمت تنظیمات متن های، الگو های اس ام اس های ارسالی ، الگو های ایمیل های ارسالی در بخش های مختلف سایت به شکل کاملا داینامیک
  31. تولید نقشه سایت استاندارد گوگل به شکل پویا
  32. مدیریت تمامی کلمات کلیدی و توضیحات گوگل به شکل صفحه به صفحه جهت قدرت بیشتر سئو
  33. سیستم تگ جامع برای سایت جهت تولید صفحات شبکه ای در سایت
  34. درآمد زایی از سایت
  35. و ...

 هزینه های طراحی سایت نیازمندی : 

هزینه طراحی سایت نیازمندی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه طراحی سایت نیازمندی شرکت میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران : 77476631-021  

آدرس ایمیل  info@mihandesigner.ir :

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت نیازمندی,طراحی وب نیازمندی,سایت نیازمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

طراحی سایت تبلیغاتی به دو شکل زیر می باشند :

  1. طراحی سایت تبلیغاتی به صورت آنلاین یعنی شرکت ها و سایت هایی که بصورت آنلاین، خدمات، محصولات و یا اصنافی را تبلیغ می نمایند. نمونه این سایت ها سایت های سانیاز، ایستگاه، ایران تجارت، باما و ... می باشند. اطلاعات کاملی از نوع های طراحی سایت تبلیغاتی بصورت آنلاین را می توانید در بخش طراحی سایت نیازمندی مشاهده کنید.
  2. طراحی سایت تبلیغاتی برای شرکت ها و موسساتی که بصورت آفلاین و چاپی، محصولات، خدمات و یا اصنافی را تبلیغ می کنند. سایت های مجلات و ژورنال ها و کانون های آگهی و حتی شرکت های چاپی و گرافیکی از جمله این سایت ها می باشند. نمونه وب سایت های شرکت های تبلیغاتی آفلاین مانند پیک برتر، سررسید کاندید ( طراحی سایت انتخابات ) ، شرکت چاپ و تبلیغات فرارنگ و ... می باشند.

در این بخش از سایت توضیحات مفصلی در مورد طراحی سایت تبلیغاتی به صورت نوع دوم یعنی شرکت های تبلیغاتی آفلاین ارائه میگردد.

 طراحی سایت تبلیغاتی

طراحی سایت تبلیغاتی با توجه به نوع کار آنها سنجیده و پیاده سازی میگردد .گرافیک از وجه های مهم سایت های تبلیغاتی می باشد. گرافیک جذاب و تا حد امکان کم حجم برای بود سریع باید در سایت تبلیغاتی در نظر گرفته شود.

در وب سایت های تبلیغاتی سرعت و امنیت از موارد مهمی می باشد که باید به صورت کامل به آن پرداخته شود .

اما مسئله ی سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل از مهمترین نکات در طراحی سایت های تبلیغاتی، می باشد. به این دلیل که شرکت تبلیغاتی باید به صورت آنلاین دیده شود و مهمترین راه دیده شدن تمامی سایت ها، گوگل و موتورهای جستجو گر می باشند. اگر یک سایت تبلیغاتی در کلماتی نظیر شرکت تبلیغاتی، سایت شرکت تبلیغاتی، کانون آگهی، چاپ بنر، سررسید، شرکت های چاپ بنر و تبلیغات و ... بالا بیاید، به راحتی می تواند مشتریان خود را ده ها برابر نماید. بنابراین مهمترین هدف طراحی سایت های تبلیغاتی، پیدا کردن مشتری از طریق سایت می باشد. 

بنابراین طراحی سایت تبلیغاتی با در نظر گرفتن سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر باید مطابق با آخرین استاندارد ها و الگوریتم های گوگل انجام پذیرد. ویژگی اصلی دیگری که یک سایت تبلیغاتی باید دارا باشد، داشتن گرافیکی جذاب و خاص می باشد.

شرکت میهن وب گستر با طراحی های موفق در زمینه سایت های تبلیغاتی با استفاده از نیروهای مجرب و گرافیست های حرفه ای و سئو کاران بسیار با تجربه در امر طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت خدمت شماست. از دیگر خدماتی که شرکت میهن وب گستر در اختیار شما قرار می دهد مشاوره رایگان بازاریابی اینترنتی برای سایت تبلیغاتی شما می باشد.

 ویژگی های سایت تبلیغاتی

داشتن تبلیغات و بازدید کننده زیاد از ویژگی های اصلی و بارز سایت های تبلیغاتی می باشد. وب سایت های تبلیغاتی با انواع آنلاین و آفلاین که در بالا بیان شد، در صورت نداشتن مخاطب و کم بودن آگهی های خود، با توجه با روند رو به افزایش اینگونه سایت ها و افزایش تعداد رقبا، خیلی زود شکست خواهند خورد.

سایت های تبلیغاتی باید بتوانند با جذب فروشندگان و خریداران برای تبلیغ در سایت خود، سبب افزایش اعتبار و افزایش تعداد بازدیدکنندگان از وب سایت خود شوند

برای این منظور در طراحی سایت می توانیم بخش هایی را برای ثبت آگهی رایگان است، در نظر بگیریم. قطعاً این امر سبب جذب فروشندگان کالاهایی خواهد شد که می خواهند کالا های خود را به صورت رایگان تبلیغ نمایند.

اگر ما قصد راه اندازی و طراحی سایت تبلیغاتی و طراحی سایت نیازمندی ها را برای خود داشته باشیم باید توجه زیادی به این ویژگی کنیم، در غیر این صورت تمام زحماتی که می کشیم بی ثمر خواهد بود.

سایر ویژگی های مهم و کلی سایت های تبلیغاتی شامل این موارد می گردد:

  • تبلیغات رایگان
  • تبلیغات ویژه (که باعث کسب درآمد خواهد بود(
  • تبلیغات هزینه دار
  • تبلیغات بنری
  • دسته بندی کلی تبلیغات

هدف از داشتن سایت های تبلیغاتی

درآمد زایی از طریق وب سایت مهمترین هدف راه اندازی و طراحی سایت های تبلیغاتی می باشد. 

همانطور که بیان گردید این وب سایت ها با توجه به پربازدید بودن و داشتن مخاطبین زیاد، می توانند منبع خوبی برای کسب درآمد به وسیله اینترنت باشند.

برای رسیدن به هدف که داشتن سایتی با مراجعه بالا می باشد، باید تلاش فراوان کرد و  موارد اصولی و مهم طراحی سایت را مراعات نمود.

زمانی کار ما ارزشمند می باشد که موتور های جست و جو بتوانند در کلمات کلیدی مثل ثبت آگهی و ثبت تبلیغات رایگان، وب سایت ما را مشاهده کنند و به کاربران توصیه نمایند. در صورتی که موتور های جست و جو شما را ببینند اما کماکان در انتهای لیست  قرار داشته باشید، بهره کافی را نخواهید برد چرا که مطابق آمار موجود اغلب کاربران تنها به مشاهده صفحه اول لیست اکتفا می کنند .

به منظور دستیابی به این هدف باید موارد سئو و بهینه سازی سایت را مراعات کنیم.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با در اختیار داشتن طراحان مجرب سایت، که آشنا به اصول طراحی به سبک نوین می باشند، در بهینه سازی سایت همراه شما خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نتایج درخشان این شرکت در طراحی سایت و بهینه سازی سایت به بخش انتهایی این صفحه مراجعه نمایید و سپس به انتخاب شرکت طراحی سایت برای خود بپردازید.

دلایل موفقیت سایت های تبلیغاتی

مهمترین دلیل در موفقیت وب سایت های تبلیغاتی، به دست آوردن آگهی های تبلیغاتی زیاد می باشد. تنها از طریق بازدید هدفمند و زیاد می توان به این امر مهم دست یافت/

قرار گرفتن در ابتدای لیست موتورهای جست و جو گر، بهترین دلیل برای داشتن بازدید زیاد می باشد.

یعنی در صورت جستجوی کلماتی مانند آگهی تبلیغاتی و ثبت آگهی، وب سایت ما در رتبه های اول لیست های موتورهای جستجو گر قرار داشته باشد. در این صورت است که می توانیم تعداد زیادی مخاطب که هدفمند در مورد وب سایت ما جست و جو می نمایند را به وب سایت خود وارد کنیم.

و این تنها در صورتی روی می دهد که در طراحی سایت تمام اصول حرفه ای رعایت شده باشد و سایت توسط زبان های روز دنیا نوشته شده باشد.  و مهمترین نکته رعایت اصول بهینه سازی سایت می باشد.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با رعایت تمام این موارد و اصول بهینه سازی سایت، می تواند برای شما وب سایت تبلیغاتی طراحی نماید که در طول کوتاه ترین زمان، به موفقیت دست پیدا کنید. شما می توانید در بخش نتایج وب سایت های طراحی شده ما دلیل این گفته ما را مشاهده نماید.  

 هزینه های طراحی سایت تبلیغاتی: 

هزینه ی طراحی سایت شرکتی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه طراحی سایت بازرگانی شرکت میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران : 77476631-021  

آدرس ایمیل  info@mihandesigner.ir :

 



:: برچسب‌ها: سایت تبلیغاتی,طراحی وب سایت تبلیغاتی,وب سایت تبلیغاتی,طراحی سایت تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

امروزه خبرها، اطلاعات، محصولات، کالاها  و نتایج ورزشی و اموری که در ارتباط با ورزش می باشند، مخاطبین خاص و وسیعی را دارند. بنابراین طراحی سایت ورزشی می تواند نیاز این گروه از افراد را برطرف نماید. گروه سایت های ورزشی و سایت هایی که به اخبار، اطلاعات و نتایج ورزشی می پردازند، باید معتاد کننده باشند! زیرا با توجه به فراوانی این گونه سایت ها، سایتی موفق تر است که اصول معتاد کنندگی از جمله نرخ بالای بروز رسانی، ثبت خبرها و اطلاعات آنلاین و به روز و ... را رعایت کرده باشد.

از موفق ترین این سایت ها در ایران می توان به سایت ورزش3  اشاره کرد. این وب سایت با رعایت نکاتی که در بالا بیان شد و البته تبلیغات تلویزیونی توانسته است علاوه بر ورود کاربران به سایت خود، آنها را در سایت خود ماندگار نماید.

 طراحی سایت ورزشی توسط متخصصین شرکت میهن وب گستر

ظاهر جذاب سایت در طراحی سایت ورزشی در جذب کاربر موثر می باشد زیرا با جذاب نبودن ظاهر، سایت بازدید خود را از دست می دهد. چیدمان ساده، درست و نمایش آشکار متن ها از نکاتی می باشند که در ظاهر یک سایت خبری ورزشی باید در نظر گرفته شود. از دیگر نکات مهم در طراحی سایت ورزشی خبری، استفاده از تکنیک های ایجکس، نمایش بدون رفرش مطالب مهم و به روز رسانی لحظه ای مطالب مانند خبرهای جدید، جداول، نتایج زنده و ... می باشد.

شرکت میهن وب گستر با تجربه و تخصص فراوان در طراحی سایت های مختلف و البته ورزشی در خدمت شما می باشد. تجزیه و تحلیل کامل این نوع سایت ها توسط شرکت میهن وب گستر و در اختیار گذاشتن موضوعات مورد نیاز برای موفقیت یک سایت ورزشی و ارائه تکنیک های بازاریابی و تبلیغاتی در زمینه سایت های ورزشی از دیگر خدماتی است که شرکت میهن وب گستر در کنار طراحی سایت ورزشی شما، به شما ارائه خواهد داد.

در این مورد می توان به حوزه های کلوپ طرفداران باشگاه ها، سایت های باشگاه ها، نمایش نتایج ورزشی، فروشگاه های ورزشی و... پرداخت.

فروشگاه های ورزشی و ارائه دهندگان خدمات، محصولات و کالاهای ورزشی با طراحی سایت ورزشی مناسب و درخور کار خود به شکل اختصاصی می توانند فروش و ارائه خدمات خود را با تکنیک های بازاریابی اینترنتی چندین برابر نمایند.

از مهمترین نکاتی که در انواع سایت های ورزشی باید رعایت شود این است که برای موفقیت سایت باید بتوان در موتورهای جستجو رتبه بالا به دست آورد و نرخ شاخص شدن در گوگل را نیز بالا برد. تمامی سایت ها از امکان تبلیغات تلویزیونی برخوردار نیستند و برای ورود کاربران به سایت خود باید از نوع دیگر تبلیغات استفاده نمایند. اما مهمترین نوع تبلیغ آن هم به شکل هدفمند و بدون هزینه، مسئله سئو و رتبه بالا در گوگل می باشد. اگر وب سایت ورزشی در کلمات کلیدی مورد نظر و هدف خود در رتبه بالایی قرار بگیرد، دیگر دغدغه ای در رابطه با ورود کاربران جدید به سایت خود نخواهد داشت.

نتیجه اینکه در طراحي سايت ورزشي ، به علت وجود انبوهي از سايت هاي ورزشي، براي اين كه سايتتان ديده شود بايد در گوگل جايگاه خوبي داشته باشد كه نظر مخاطب را به خود جلب كند. شرکت میهن وب گستر با تجربه فراوان در طراحی سایت های استاندارد و قدرتمند در سئو و گوگل در طراحی وب سایت ورزشی در خدمت شما می باشد.

ویژگی های سایت ورزشی: 

از ویژگی هایی که در طراحی سایت ورزشی در ابتدا باید در نظر داشته باشیم معرفی کامل ورزشی می باشد که در زمینه آن قرار است فعالیت اینترنتی انجام دهیم.

برای مثال اگر درباره ورزش بدمینتون قرار است وب سایتی طراحی نماییم، ابتدا تمام مشخصات ورزش بدمینتون و قوانین آن ورزش را به نگارش در می آوریم و پس از آن به معرفی زمینه فعالیت خود در آن ورزش می پردازیم.

داشتن قسمت اخبار مربوط به آن ورزش از ویژگی دیگری است که یک سایت ورزشی باید داشته باشد. از طریق ایجاد منویی برای قرار دادن خبرهای ورزشی روز در سایت باید اقدام نماییم، زیرا این کار باعث جذب مخاطبان خاص خبر های ورزشی به وب سایت ما خواهد شد.

همچنین ایجاد قسمتی برای اعلام نتایج زنده مسابقات ورزشی نیز تاثیر زیادی در جذب مخاطبان ورزشی به وب سایت ما خواهد داشت که باید در طراحی وب سایت خود این بخش را نیز در نظر داشته باشیم.

در انتها می توانیم به معرفی محصولات و کالاهای ورزشی بپردازیم. حتی برای آنها فروشگاه اینترنتی در نظر بگیریم و از این طریق برای خود درآمد زایی نیز داشته باشیم.

هدف از داشتن سایت های ورزشی چیست

معرفی ورزشی خاص و مشخصات آن ورزش به طرفداران آن رشته ورزشی از اهداف طراحی سایت ورزشی می باشد.

با توجه به جذابیت رشته های ورزشی و داشتن مخاطبان زیاد، طراحی سایت های ورزشی نیز گاهی اوقات با هدف درآمدزایی صورت می گیرد.

شاید بسیاری از شما با وب سایت ورزشی فوتبال 3 در ایران آشنایی داشته باشید که امروزه تعداد زیادی از کاربران اینترنتی را برای مطالعه اخبار ورزشی به وب سایت خود جذب کرده است.

این وب سایت با هدف نگارش اخبار ورزشی و نتایج زنده ورزش، توسط شبکه 3 سیما طراحی شد و پس از استقبال فراوان که از این وب سایت به عمل آمد، و با داشتن تعداد زیادی بازدید کننده، اقدام به درآمد زایی برای خود از طریق دریافت تبلیغات بنری کرد.

اما داشتن یک وب سایت حرفه ای که تمام اصول بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد، مهمترین موضوع برای رسیدن به این هدف می باشد. در صورت رعایت موارد بهینه سازی سایت، وب سایت ورزشی شما از طریق موتور های جست و جو، در یافتن کلمات کلیدی وب سایت، مثل خبر های ورزشی و... به کاربران معرفی خواهد شد و وب سایت شما دارای بازدید کننده فراوانی می گردد.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با داشتن طراحان با تجربه و آشنا به علوم روز طراحی سایت حرفه ای می تواند بهترین وب سایت ورزشی را با گرافیک خاص آن رشته ورزشی برای شما طراحی نماید و شما را در رسیدن به این هدف سوق دهد

 دلایل موفقیت سایت ورزشی

مهمترین دلیل موفقیت یک وب سایت ورزشی داشتن مخاطبان زیاد و بازدید کنندگان فراوان می باشد، زیرا از این راه ما می توانیم همانند وب سایت معروف ورزشی در ایران ( ورزش 3) اقدام به درآمد زایی اینترنتی برای خود نماییم؛ این درآمد زایی می تواند از راه دریافت بنر های تبلیغاتی در سایت ما اتفاق افتد.

مهمترین دلیل موفقیت وب سایت های ورزشی مثل ورزش 3 تبلیغات گسترده تلویزیونی بوده است که البته با توجه به اینکه این وب سایت مخصوص خود شبکه 3 سیما می باشد، هزینه ای برای تبلیغات پرداخت نشده است، اما اگر ما قصد داشته باشیم که تبلیغات برای وب سایت خود را در شبکه های تلویزیونی انجام دهیم، باید هزینه گزافی پرداخت نماییم.

بهترین و کم هزینه ترین راه حل برای این موضوع و رسیدن به موفقیت، استفاده از موارد بهینه سازی سایت در کنار طراحی حرفه ای وب سایت می باشد که نتیجه آن جذب مخاطبان بیشمار از طریق موتورهای جستجوگر در کلمات کلیدی مربوط به ورزش مورد نظر می باشد.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت های حرفه ای که دارای رتبه های عالی در نتایج جستجوی کلمات کلیدی وب سایت خود هستند، می تواند بهترین انتخاب شما برای طراحی سایت باشد.

شما کافی است که نتایج بدست آمده را در بخش بهینه سازی وب سایت مشاهده نمایید تا دلیل انتخاب شرکت میهن وب گستر را برای طراحی سایت تایید نمایید.

 هزینه های طراحی سایت ورزشی

هزینه طراحی سایت ورزشی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه طراحی سایت ورزشی شرکت میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران : 77476631-021  

آدرس ایمیل:   info@mihandesigner.ir



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ورزشی,سایت ورزشی,طراحی وب سایت ورزشی,سایت ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

سایت های تفریحی انواع گوناگونی دارند که می توان برای نمونه به مواردی مانند طراحی سایت بازی و game های آنلاین، وب سایت های نمایش دهنده بازی های فلش به شکل آنلاین، سایت های تولید محتوای تفریحی مانند اخبار، عکس، اس ام اس و پیامک و ... اشاره کرد. بطور کلی وب سایت هایی که برای سرگرمی بوده و اهداف درآمدزایی از طریق محتوای خود ندارند به این شکل می باشند. درآمد زایی سایت های تفریحی با تعداد مراجعه ارتباط مستقیم دارد. اگر یک وب سایت سرگرمی و تفریحی، ورودی ها و بازدیدکنندگان زیادی را در خود داشته باشند، میتوانند از طریق دادن بنر، پاپ آپ و لینک به سایت های دیگر و یا تبلیغ کالا های دیگر به درآمد زایی بسیاری برسند.

شرکت میهن وب گستر با تجربه بالا و  فراوان در ساخت و طراحی سایت های تفریحی در خدمت شما می باشد.

فعالیت هایی مانند بازی، مسابقات و چت آنلاین، پیامک های مناسبتی و... در طراحی یک سایت تفریحی شکل می گیرد. سرعت لود بالا در طراحی سایت تفریحی اهمیت فراوانی دارد زیرا اگر سرعت بالا نباشد، کاربر سایت را ترک می نماید. در طراحی سایت خود باید سئوی قوی داشته باشید تا سایت شما در بین جستجوگران در لینک های بالاتری قرار گیرد.

اگر طراحی سایت تفریحی، به شکل استاندار انجام شود، مراجعه بالایی خواهید داشت. با توجه به این مراجعه های بالا می توانید از طریق تبلیغات، درآمدزایی موفقی را برای مدیران سایت به همراه داشته باشد.

مسئله ورود کاربر جدید به سایت از مهمترین نکاتی است که یک وب سایت تفریحی و سرگرمی باید مدنظر قرار دهد. ورود کاربران جدید از طریق پاپ آپ، بنرها و لینک های تبلیغاتی که هزینه بر، موقتی و غیر هدفمند می باشند، امکان پذیر است. اما بهترین و اصلی ترین روش برای جذب کاربران، بدست آوردن رتبه بالا در کلمات کلیدی مورد نظر سایت در نتایج گوگل می باشد.

اگر یک وب سایت تفریحی سئوی قوی ای داشته باشد، در کلمات مورد هدف خود در لینک های بالای گوگل قرار گرفته باشد، می تواند به شکل هدفمند، دائم و بدون هزینه، کاربران بسیاری را جذب سایت خود نماید. این کار با طراحی وب سایت استاندارد و تکنیک های بالا آمدن در گوگل امکان پذیر می باشد.

شرکت میهن وب گستر می تواند به مشتریان طراحی سایت تفریحی با تولید وب سایت های استاندارد و آموزش رایگان تکنیک های سئو و کسب رتبه در گوگل، خدمات ارائه کند.

 طراحی سایت تفریحی

بحث امکانات وب سایت و گرافیک جذاب آن از دیگر نکات مهمی است که در طراحی و ایجاد سایت باید در نظر گرفته شود. وب سایتی می تواند کاربران را بعد از ورود به سایت، در آن نگهدارد که امکاناتی ساده و کامل در قالبی جذاب برای کاربران داشته باشد. بسته به نوع فعالیت وب سایت تفریحی، گرافیک جذاب سایت طراحی می گردد. سرعت بالای لود قالب سایت از دیگر نکات مهمی می باشد که اگر به خوبی در نظر گرفته شود، می تواند کاربران را به وب سایت علاقمند کند.

شرکت میهن وب گستر می تواند وب سایت مورد علاقه شما را با حضور طراحان، برنامه نویسان و گرافیست های حرفه ای به شکل  اختصاصی طراحی و پیاده سازی نماید.

طراحی سایت تفریحی و سرگرمی و بازی آنلاین

ویژگی های سایت های تفریحی

تفریح و ایجاد سرگرمی برای کاربران از دلایل اصلی ایجاد وب سایت های سرگرمی و طراحی سایت های تفریحی می باشد. 

سرگرم کننده بودن یک سایت، مهمترین ویژگی برای کاربران می باشد، بنابراین برای ماندن کاربران در وب سایت باید جذابیت و دلایل کافی برای این امر در طراحی سایت خود ایجاد نماییم.

در آغاز ما باید کاربران اینترنتی را جذب وب سایت کرده و سپس با توجه به امکاناتی که در اختیار آنها قرار می دهیم، موجبات ماندن آنها در وب سایت را فراهم کنیم.

وقتی وب سایت ما دارای ویژگی درآمدزایی خواهد شد که تعداد کاربران زیاد شوند، زیرا مراجعه بالا به وب سایت و داشتن کاربران فراوان، سبب می شود تا وب سایت به مکان خوبی برای تبلیغات محصولات مختلف تبدیل شود.

شما می توانید با جذب تبلیغات متنی و بنری برای وب سایت خود منبع درآمد فوق العاده ای به دست آورید. البته برای رسیدن به این هدف باید با اصول حرفه ای طراحی سایت و متد روز  آشنایی داشته باشید و تلاش فراوان کنید.

هدف از داشتن سایت های سایت تفریحی

کسب درآمد از راه گرفتن تبلیغات بنری از اهداف عمده طراحی سایت های تفریحی می باشد. اغلب مدیران وب سایت های تفریحی سعی بر این دارند که با ایجاد مطالب سرگرم کننده برای کاربران، آنها را جذب سایت نمایند و به این طریق مراجعات سایت را بالا برده تا بتوانند در کنار آن تبلیغات زیادی برای کناره های سایت خود بگیرند و از این طریق کسب درآمد بالایی داشته باشند.

مسلماً این کار سخت خواهد بود اما اگر از ابتدا با روش های اصولی و حرفه ای کار را پیش ببریم، موفق تر خواهیم بود.

رعایت مسائل مربوط به سئوی طراحی سایت از مهمترین نکاتی است که باید در طراحی سایت های تفریحی مدنظر قرار دهیم تا بتوانیم مخاطبان را جذب نماییم. زیرا با این کار می توانیم کاربران زیادی را از طریق موتور های جست و جو نسبت به وب سایت خود جذب نماییم. 

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با داشتن حرفه ای ترین روش های طراحی سایت و رعایت موارد بهینه سازی بهترین گزینه برای شما در امر طراحی سایت حرفه ای می باشد.

لطفا بخش نتایج بدست آمده ما را در انتهای این صفحه و یا بخش بهینه سازی سایت مشاهده نمایید تا با دلایل انتخاب شرکت طراحی سایت خود را آشنا شوید

دلایل موفقیت سایت های تفریحی 

علت موفقیت سایت های تفریحی را در دو مورد زیر می توان جست و جو نمود:

  1. ابتکار خاص برای ایجاد سرگرمی
  2. بهینه سازی سایت و طراحی حرفه ای سایت

در صورتی که هر دو مورد بالا انجام شود ما می توانیم موفق ترین وب سایت تفریحی را در اختیار داشته باشیم.  اگر هر کدام از موارد بالا را هم انجام دهیم باز هم به موفقیت دست پیدا می کنیم.

داشتن کاربران زیاد برای وب سایت از نکات مهم برای کسب موفقیت است. بخش زیادی از این کار با بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجوگر، امکان پذیر خواهد شد.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با سابقه درخشان در طراحی سایت و تجربه فراوان در طراحی سایت های تفریحی و... می تواند بهترین و جذاب ترین وب سایت تفریحی را برای شما ایجاد نماید.  نتایج بدست آمده توسط وب سایت های طراحی شده شرکت میهن وب گستر را در بخش بهینه سازی وب سایت مشاهده نمایید تا صحت گفته های ما مشخص گردد.

هزینه های طراحی سایت تفریحی

هزینه طراحی سایت تفریحی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه طراحی سایت تفریحی شرکت میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید:

خط اختصاصی تهران: 77476631-021  

آدرس ایمیل:   info@mihandesigner.ir



:: برچسب‌ها: سایت تفریحی,وب تفریحی,تفریحی,طراحی سایت تفریحی ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

در شرکت های تولیدی، صنعتی و کارخانجات نیز مانند سایر مشاغل نیاز به طراحی سایت احساس می شود. با طراحی سایت صنعتی مناسب می توانید به افزایش کسب و کار خود کمک نمایید. طراحی ساده برای یک سایت صنعتی می تواند بسیار کاربردی تر باشد. در طراحی سایت صنعتی می توان به نمایش محصولات و خدمات و همچنین طریقه تماس با شرکت دست یافت . اگر سایت صنعتی به زبان های مختلف طراحی شده باشد، می تواند ارتباط با مشتریان خارج از ایران و معرفی محصولات را فراهم نماید. توسط یک سایت صنعتی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی می توانند خود را معرفی کنند و به اعتبار خود بیافزایند .

توجه داشته باشید که در یک سایت صنعتی، امکانات در قالبی مطابق با نوع کار آن چیده شوند. امکاناتی مانند معرفی پروژه ها و محصولات تولیدی ، اطلاعات تماس ، مشتریان، همکاران و ... باید در گرافیکی منطبق با آن کار چیده شده و رنگ آمیزی قالب به درستی و توسط گرافیست های آگاه به این موضوع طراحی گردد. طراحی وب سایت برای شرکت های صنعتی یکی از انواع طراحی های خاص و حساس می باشد که اگر به درستی و با آگاهی نسبت به نوع مخاطبان طراحی شود، می تواند سایتی موفق برای صاحبان آن گردد  و مشتریان را از طریق وب سایت شرکت، جذب نماید.

شرکت میهن وب گستر با تجربه فراوان و آگاهی کامل از نوع طراحی وب سایت برای شرکت های صنعتی و حضور طراحان و گرافیست های مجرب می تواند چنین سایت حرفه ای را برای شما به ارمغان آورد.

 طراحی وب سایت صنعتی متخصصین میهن وب گستر

صاحبان کارخانجات و یا واحدهای تولیدی-صنعتی می توانند با داشتن یک وب سایت حرفه ای آن هم به زبان های مختلف، بسیاری از خدمات خود را مانند نمایش پروژه ها و نمونه کارها ، فروش آنلاین محصولات و... معرفی نمایند و کسب و کار خود را از طریق رتبه های بالای سایتشان در گوگل ارتقا دهند.

دیده شدن وب سایت توسط مشتریان هدفمند از طریق بازاریابی اینترنتی و رتبه ی بالا در نتایج گوگل، نکته مهمی است که بعد از اجرای کار و طراحی کامل وب سایت برای شرکت های صنعتی، باید در نظر گرفته شود. اگر یک وب سایت توسط مشتریان به شکل هدفمند پیدا و دیده نشود، هر چقدر هم که از نظر امکانات و گرافیک، خوب طراحی شده باشد، سودی ندارد. 

برای شرکت های صنعتی و تولیدکنندگان بخش صنعت، وب سایتی مفید می باشد که ابتدا از نظر امکانات و طرح گرافیکی کامل و اختصاصی باشد و سپس توسط موتور جستجوگر گوگل رتبه بالایی به دست آورد تا به وسیله مشتریان در کلمات کلیدی هدف دیده شود.

طراحی سایت صنعتی و طراحی سایت برای شرکت های وابسته به صنعت توسط شرکت میهن وب گستر به گونه ای است که صاحبان این گونه سایت ها از بابت آنالیز امکانات، طرح گرافیکی و دیده شدن سایت توسط کاربران، خیالی آسوده خواهند داشت. شرکت میهن وب گستر با دانش و تجربه فراوان در این زمینه در خدمت صاحبان صنعت و شرکت های وابسته به امور صنعتی می باشد.

ویژگی های سایت های صنعتی

معرفی مشاغل صنعتی از طرف صاحبان آن مشاغل از  ویژگی اصلی وب سایت های صنعتی می باشد زیرا مشاغل صنعتی می توانند با طراحی سایت برای زمینه کاری خود، به معرفی خود در اینترنت بپردازند.

علاوه بر معرفی خود، قادرند که خدمات ارائه شده خود را برای مخاطبان به نمایش بگذارند. از مزیت های مهم داشتن یک وب سایت صنعتی می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • معرفی محصولات
  • معرفی خدمات
  • استخدام اینترنتی
  • مقالات در زمینه صنعت
  • معرفی پروژه ها
  • معرفی ابتکار ها

یک شرکت صنعتی با استفاده از این مزیت ها که از طریق طراحی سایت برای مجموعه خود فراهم می نماید، می تواند برای کسب و کار خود و مجموعه صنعتی خود گام بلندی در عرصه پیشرفت برداشته و خود را به عنوان یک شرکت معتبر صنعتی معرفی نماید.

هدف از داشتن سایت صنعتی چیست؟

مشاغل صنعتی اغلب با هدف معرفی خود و محصولات اقدام به طراحی سایت صنعتی می نمایند. داشتن بازار اینترنتی و افزایش فروش از دیگر اهداف طراحی سایت برای مشاغل صنعتی می باشد.

طراحی سایت برای شرکت های صنعتی با هدف ارائه توضیحات درباره محصولات و نحوه کارایی آنها برای مشتریانی که فرصت مراجعه به کارخانه آنها را ندارند، صورت می پذیرد.

مجموعه های صنعتی از طریق وب سایت خود، قادر می باشند که به طور کامل و کافی محصولات و ابتکارات صنعتی خود را در معرض نمایش کاربران اینترنتی قرار دهند. با استفاده از وب سایت ها می توانند محصولات خود را به فروش برسانند و از این راه کسب درآمد نمایند.

ولی اگر قصد رسیدن به بازاریابی اینترنتی مفید را داشته باشند و یا اگر مایل باشند که به جز مخاطبان هدفمندی که از نام شرکت و زمینه کاری شما آگاهی دارند، مخاطبانی که در زمینه صنعت در اینترنت به جست و جو می پردازند را به کسب و کار خود و صنعت خود جذب نمایند، یک راه پیش رو دارند و آن هم استفاده از روش های حرفه ای طراحی سایت و اصول بهینه سازی سایت می باشد، که وب سایت آنها از طریق موتور های جست و جو به کاربران معرفی گردد.

طراحی سایتی بهینه که بتواند کمک بزرگی به جذب مشتریان بیشتر بنماید، یک راه ساده و بدون هزینه برای تبلیغات موثر و هدفمند برای مشاغل صنعتی می باشد.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با آگاهی کامل نسبت به علم روز دنیا در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی سایت و کسب نتایج درخشان در اینترنت در زمینه کلمات کلیدی مشاغل مختلف، که می توانید این نتایج را در بخش انتهایی این صفحه و بخش بهینه سازی وب سایت مشاهده نمایید، میتواند بهترین سایت صنعتی و مفید را برای شما طراحی نماید

دلایل موفقیت سایت های سایت صنعتی

شاید بتوانیم با استفاده از CMS های آماده و برنامه های طراحی سایت آماده مثل جوملا، یک وب سایت را به راحتی برای شغل خود راه اندازی نماییم.

استفاده از اصول حرفه ای طراحی سایت و رعایت موارد بهینه سازی سایت توسط شرکت های معتبر طراحی سایت یا طراحان حرفه ای سایت، از دلایل موفقیت وب سایت های صنعتی معتبر می باشد.

موفقیتی که به دلیل بودن نام این وب سایت های صنعتی در صفحه اول لیست جست و جو گر گوگل اتفاق افتاده است.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با استفاده از دانش روز و آگاهی از اصول حرفه ای طراحی سایت و زبان های پیشرفته طراحی وب، اقدام به طراحی سایت های پیشرفته می نماید که شما می توانید این نتایج درخشان را در انتهای این صفحه و یا بخش بهینه سازی سایت مشاهده نمایید؛ مطمئن باشید این نتایج اتفاقی نبوده و ثمره کار طراحان حرفه ای و با تجربه و گرافیست کاران با سلیقه و آشنا به علم روز و سئو کاران حرفه ای بوده است.

 هزینه های طراحی سایت صنعتی: 

هزینه طراحی سایت صنعتی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه طراحی سایت صنعتی شرکت میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد.

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران: 77476631-021  

آدرس ایمیل:   info@mihandesigner.ir



:: برچسب‌ها: سایت صنعتی,صنعتی,طراحی وب سایت صنعتی,طراحی سایت,طراحی سایت صنعتی,سئو,بهینه سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

در حال حاضر تعداد زیادی از مردم برای حل بزرگترین و کوچکترین مسائل و مشکلاتشان، ابتدا به جستجوی آنلاین در اینترنت می پردازند.جامعه پزشکی برای معرفی خود و ارائه خدمات بهتر، نیازمند سایت پزشکی قوی و جذابی می باشند. مهمترین مسائلی که پزشکان می توانند با طراحی سایت پزشکی از آن بهره مند گردند شامل معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و ... می باشد.

کلینیک های پزشکی، درمانگاه ها و بیمارستان ها با داشتن امکاناتی همچون تور مجازی، رزرو و تعیین وقت آنلاین، نمایش خدمات پزشکی خود و معرفی پزشکان خود، می توانند یک سایت پزشکی کامل را داشته باشند.

مسائل گرافیکی و سئو ، بهینه سازی سایت برای گوگل از جمله مواردی است که در طراحی وب سایت برای پزشکان، باید مد نظر بوده و به صورت قوی طراحی شده باشند. با ورود به سایت یک پزشک ، کاربران باید با خدمات آن پزشک، کلینیک، بیمارستان و یا درمانگاه رو به رو شوند.  یک سایت پزشکی باید بگونه ای طراحی شود که امکانات اصلی آن مانند رزرو آنلاین، معرفی خدمات، منوهای سایت مانند درباره ما و تماس با ما و اسلاید تصاویر جهت گیرایی سایت، به درستی در کنار هم قرار گرفته باشند .

برای بهتر شده سایت می توان از امکانات مختلفی مانند امکان ثبت ژورنال های پزشکی در سایت، مقالات و اخبار روز دنیای پزشکی با قابلیت دسته بندی موضوعی پزشکی استفاده کرد.

 طراحی سایت پزشکی توسط متخصصین شرکت میهن وب گستر

طراحی سایت باید بر اساس موتور های جستجوگر گوگل صورت گرفته باشد تا کاربران بتوانند در موضوعات مختلف، سایت را پیدا نمایند. یک بودن رتبه های نمونه کارهای آن در کلماتی مانند کلینیک روانپزشکی، کلینیک دندانپزشکی و ... از جمله کارهایی می باشد که شرکت میهن وب گستر در این زمینه انجام داده است.

ویژگی های سایت پزشکی

نمایش خدمات و تخصص های پزشکی درمانی و معرفی کامل پزشک و یا کلینیک از مهمترین ویژگی های یک سایت پزشکی و درمانی می باشد.

نمایش درباره من و رزومه پزشکی، اطلاعات تماس، مطب ها و یا کلینیک های طبابت وی و تخصص ها از ملزومات کاری در یک سایت پزشکی می باشد که باید طراحی گردد. ارائه خدمات و تخصص های پزشکی درمانی آن محل، نمایش اطلاعات پزشکان و کارکنان آن محل، نمایش تصاویری از محل حتی بصورت تور مجازی و 3 بعدی، از مواردی می باشد که در طراحی یک سایت برای یک کلینیک و یا بیمارستان و مطب باید مد نظر قرار داده شود.

سایت پزشکان و کلینیک های درمانی توسط متخصصین میهن وب گستر

رعایت اصول سئو و بهینه سازی وب سایت برای گوگل، مهمترین مسئله ای است که در کنار امکانات ویژه سایت های پزشکی،  باید در طراحی سایت پزشکی رعایت شود. چرا که با استفاده از این ویژگی، سایت توسط مشتریان و متقاضیان دیده خواهد شد. حدود 80 درصد بازدید کنندگان سایت ها از طریق موتور جستجوگر گوگل به سایت ها وارد خواهند شد. پس مهمترین ویژگی جانبی که یک سایت باید دارا باشد، بهینه شدن سایت برای گوگل می باشد.

هدف از داشتن سایت پزشکی چیست

از جمله اهدافی که می توان با طراحی سایت پزشکی و مختص پزشکان و کلینیک های درمانی به آن رسید، معرفی پزشک یا مطب یا کلینیک، ارائه خدمات و تخصص ها به بازدیدکنندگان سایت، پیدا کردن متقاضیان و بیماران، ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ ها و نظردهی، نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران، نمایش فضا و مکان مطب یا کلینیک به صورت تور مجازی و ...می باشد.

جدا از ارائه  خدمات به مشتریان و بیماران گذشته، با استفاده از یک سایت پزشکی قوی می توان متقاضیان جدیدی نیز پیدا نمود. این کار با استفاده از ارتقای رتبه سایت در کلمات کلیدی در موتور جستجوگر گوگل انجام می پذیرد.

یکی از مواردی که به وسیله طراحی سایت می توان به آن رسید، راضی نگه داشتن مشتریان و بیماران قدیمی می باشد. با داشتن سیستم رزرواسیون آنلاین، کاربران می توانند بدون مراجعه به مطب یا کلینیک، از امکان تعیین وقت قبلی بهره مند شوند. 

 طراحی سایت برای پزشکان توسط میهن وب گستر

دلایل موفقیت سایت های پزشکی چیست؟

آوردن کاربران و بیماران هدف به سایت با استفاده از نتایج گوگل و بالا آمدن سایت در موتور جستجوی گوگل، نهایت موفقیت یک سایت پزشکی می باشد. 

اگر یک سایت پزشکی در زمینه کاری و روی کلمات هدف خود در صفحه ی اول گوگل قرار داشته باشد، می تواند مشتریان و کاربران بسیاری را جذب نماید. شرکت میهن وب گستر توانسته است با تجربه بسیار در این مورد و شناختن کلمات کلیدی هدفمند، مشتریان خود را بسیار راضی نماید. برای مثال در نمونه کارهای ما، کلمات کلینیک روانپزشکی یا کلینیک دندانپزشکی و یا روانپزشکی آنلاین و ... در رتبه های یک گوگل قرار دارند. تجربه چندین ساله ما میتواند شما را در داشتن یک سایت کارا و موثر در زمینه کاری خود موفق نماید.

نگه داشتن کاربران جدیدی که به سایت می آیند و یا کاربران قدیمی از نکات مهمی است که باید در نظر گرفت شود. امکانات کامل، ظاهر جذاب و گرافیک قوی و سرعت بسیار سایت از اصلی ترین عواملی است که در این کار باید انجام گیرد.

موفقیت یک سایت پزشکی به دو عامل بستگی دارد: اول آوردن مشتریان و بیماران جدید آن هم بصورت هدفمند (رتبه ی بالا در نتایج گوگل در کلمات کلیدی) و دوم نگه داشتن کاربران با استفاده از سرعت، کارایی و گرافیک جذاب سایت.

امکانات پیش فرض سایت های پزشکان و کلینیک های درمانی

  1. امکان رزرو و مشخص نمودن زمان قرار با پزشک یا تعیین وقت در کلینیک در سایت
  2. بخش تور مجازی و نمایش 3 بعدی مطب و یا کلینیک و یا نمایش 360 درجه از مطب و تجهیزات
  3. امکان داشتن بانک کتاب ها و مجلات پزشکی
  4. نمایش محل مطب یا کلینیک در نقشه ی گوگل
  5. بخش معرفی خدمات و تخصص های کلینیک و یا پزشک
  6. امکان اضافه نمودن صفحات نامحدود به منو و قراردادن محتوا در صفحات
  7. قابلیت تغییر چیدمان منو
  8. امکان مدیر متون و تصاویر در تمامی صفحات اضافه شده به سایت
  9. در نظر گرفتن بخش اخبار و مقالات با ثبت بی نهایت خبر و مقاله در طراحی سایت
  10. نظرسنجی
  11. بخش نظرات کاربران در رابطه با خبر، مقاله و...
  12. بخش تبلیغات بنری و عکسی و فلشی
  13. ثبت نامحدود منوهای تو در تو در سایت
  14. بخش تماس با ما و ارسال پیغام به ایمیل‏های مدیر سایت
  15. بخش گالری تصاویر با امکان تعریف آلبوم و عکس‏های نامحدود
  16. بخش گالری فیلم
  17. ایجاد صفحات نامحدود برای سایت
  18. بخش اسلاید تصاویر هدر سایت و با جلوه های ویژه
  19. بخش مدیران و سطح دسترسی آنها
  20. تنظیم کلمات کلیدی سایت برای هر صفحه جداگانه جهت سئوی قوی‏تر
  21. نمایش لینک های سایت در گوگل به صورت ستاره دار
  22. و ...

هزینه طراحی سایت پزشکی و کلینیک ها

هزینه ی طراحی سایت پزشکی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه طراحی سایت پزشکی شرکت میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران : 77476631-021  



:: برچسب‌ها: سایت پزشکی,وب پزشکی,طراحی وب سایت پزشکی,طراحی سایت پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

طراحی سایت ساختمانی و معماری در اینترنت یکی از  پرکاربردترین و پرسودترین تبلیغات است.طراحی وب سایت شرکت ساختمانی بطوری انجام میشود تا شرکت مربوطه بتواند کلیه پروژه های انجام شده ، در حال اجرا، خبرهایی از شرکت و اطلاعات تماس  و .... را در بازدیدکنندگان خود بصورت 24 ساعته در معرض نمایش بگذارد.

یکی دیگر از کاربرد های طراحی سایت ساختمانی فروش لوازم و مصالح ساختمانی در اینترنت است که مشتریان میتوانند بصورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنند.

به تصویر کشیدن عکس و فیلم ها از پروژه های انجام شده و در حال اجرا و تکنولوژی تور مجازی با نمایش 360 درجه از محیط ، و محصولات و فضای داخلی ساختمان از دیگر امکاناتی است که میواند یک سایت شرکت ساختمانی را جذابتر کند.

شرکت ساختمانی آبادگران عصر ظهر از نمونه های زیبا طراحی شده در شرکت میهن وب گستر می باشد.

 طراحی سایت ساختنمانی مجری طرح شرکت میهن وب گستر

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با مجری طرح های بسیار بزرگ در زمینه ساختمانی، شرکت های پیمانکاری و ساخت و ساز و فروشنده های کلان مصالح ساختمانی در سطح کشور هم اکنون آماده همکاری با شما میباشد. تنها هدف کارشناسان ما ارتقای کسب کار شما با راه اندازی وب سایت است که با یک طراحی حرفه ای بازدهی و سود خالص را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

شرکت میهن وب گستر خدماتی چون ارتقای وب سایت در موتورهای جستجوگر,طراحی زیبای گرافیکی برای شرکت ساختمانی شما، و کلیه امکانات رایج یک وب سایت ساختمانی و البته طریقه بروز رسانی سایت و بازاریابی اینترنتی را جزو اصلی ترین خدمات خود قرار داده است تا کاربران خود را بیشتر تحت پوشش و پشتیبانی خود قرار دهد.

هدف اصلی مدیران وب سایت ها در بازاریابی اینترنتی قرار گرفتن سایت شما در صفحات گوگل است. متخصصین ما با کسب مدارک دانشگاهی در این زمینه وب سایت شما در کلمات نظیر شرکت ساختمانی،درب ضد سرقت، آیفون تصویری،خرید ساختمان، دوربین مدار بسته یا ... بالاتر از رقیبان خود در گوگل قرار خواهند داد.بعد از  طراحی وب سایت شما این دومین قدم در پیشرفت وب سایت میباشد که برای شما انجام خواهیم داد.

  • طراحی سایت ساختمانی برای سه دسته از اسناف  ساختمانی انجام میگیرد :
  • ایجاد سایت برای شرکت ساختمانی و مجریان پروژه های عظیم ساختمانی و خدمات مرتبط آنها
  • طراحی سایت برای شرکا و تولیدکنندگان و فروشندگان وسایل ساختمانی
  • طراحی سایت ساختمانی برای شرکت ها با معماری داخلی ساختمان و تجهیزات این امر

مهمترین امر در هر سه گروه کسب بهترین نتیجه از طریق کلمات کلیدی در موتورهای جستجوگر است که شعار اصلی ماست.طراحی سایت براساس  استاندارد های موتورهای جستجوگر گوگل اولین قدم متخصصین ما برای ایجاد وب سایت شما است که از مهمترین اصول بهینه سازی وب سایت بشمار میرود.مشتریان ما بعد از تحویل سایت های طراحی شده در زمینه ساختمان بهترین نتیجه را در کلمات کلیدی خود بدست آورده اند.

اما بزرگترین دغدغه برای مدیران سایت ها نگه داشتن کاربر درون وب سایت و تشویق به کلیک های دوم می باشد که این امر با طراحی گرافیکی زیبا که دید کلی کاربران را روشن میکند میسر میشود. و همچنین از موارد اصلی که یک سایت ساختمانی باید داشته باشد نمایش سریع و سرعت بارگذاری صفحات است , امکانات اصلی  سایت ساختمانی ابتدا باید مربوط به زمینه کاری و بصورت کاملا صحیح قرار بگیرد تا بازدیدکنندگان با دسترسی موارد مورد نیاز شرکت ساختمانی، و مشاهده ی تفاوت های شرکت شما با دیگر شرکت های رغیب و در آخر جلب اعتماد به شرکت بصورت مشتری واقعی و همیشگی شرکت ساختمانی شما در بیایند.

طراحی سایت ساختمانی جزو مهارت های اصلی شرکت میهن وب گستر می باشد.این شرکت با کارکنان و کارشناسان خبره و با تجربه در زمینه بهترین مشاوره در طراحی سایت و اصول سئو و بازاریابی اینترنتی به شما ارائه خواهند داد.و چالش های شمارا به فرصت های طلایی تبدیل خواهند کرد.

ویژگی های سایت ساختمانی

خصوصیت محصولات و نشان دادن پروژه های موفق و ارتقای فروش در اینترنت، از جمله خصوصیات طراحی وب سایت ساختمانی و معماری بشمار میرود.

شرکت های معماری میتوانند با یک طراحی سایت زیبا و کارامد محصولات و تجهیزات خود و هرآن چه که بخواهند را در معرض نمایش مشتریان خود قرار دهند. و این موقعیت را برای آنها فراهم میکنند که برای مشاهده محصولات و نحوه خدمات شما و پاسخ پرسش های خود با چند کلیک از فضای مجازی به این امر دست یابد و از سفرهای پرهزینه و طولانی شهری به نمایشگاههای شما صرف نظر کنند.

پس با انتخاب طراحی سایت شرکت ساختمانی و معماری باعث رضایتمندی مشتریان و افزایش فروش و درآمدزایی برای شرکت خود خواهید شد.

ویژگی ها و امکاناتی از قبیل:

  • نمایش محصولات
  • سابقه کاری 
  • افزایش فروش
  • فروش اینترنتی
  • گستردگی بازار هدف
  • نمایش پروژه ها
  • دریافت سفارشات اینترنتی
  • ارتباط آنلاین با مشتریان
  • دارا بودن سیستم پیام رسانی
  • و...

از بهترین مزایا و ویژگی ها طراحی سایت های ساختمانی می باشد.

دلیل داشتن سایت ساختمانی چیست؟

هدف های اصلی یک شرکت های معماری  و ساختمانی از طراحی وب سایت معمولا این سه مورد می باشد:

  1. نمایش محصولات و پروژه ها
  2. تبلیغات و بازاریابی اینترنتی
  3. افزایش فروش و فروش آنلاین

این سه هدف عمده ای است که شرکت های ساختمانی زیادی را  راغب نموده که اقدام به طراحی سایت نمایند.

ناگفته نماند کسب موفقیت بسیازی از آنها از طریق جدب مشتریان فضای مجازی و رونق کسب کار خود بی تاثیر بر استقبال از طراحی سایت شرکت های ساختمانی نبوده است.شما بسادگی میتوانید نتایج بدست آمده از طراحی سایت ها را از شرکت های ساختمانی موفق پرس و جو کنید و تاثیر طراحی سایت ساختمانی برای شرکت خود جویا شوید.بسیازی از شرکت های ساختمانی دارای وب سایت هستند که از بخش نمونه کار ها میتوانید وارد وب سایت های ساختمانی بشید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

البته کسب موفقیت و رسیدن به اهداف به زمینه ای نیازمند است که میبایست به مسائل روز و دانش طراحی سایت و رعایت اصول بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجور گر آگاه باشید

شرکت و کارشناسان میهن وب گستر همواره با آگاهی داشتن به این امر و علم طراحی سایت روز دنیا میتواند راه مناسبی برای شرکت ساختمانی و معماری شما برای رسیدن به اهداف بلند مدت شما باشند.

دلایل موفقیت و سربلندی سایت های ساختمانی

با طراحی سایت ساده و قدیمی امکان افزایش تعداد مشتریان و افزایش فروش شرکت های ساختمان از طریق راه اندازی سایت و بازار یابی اینترنتی میسبر نمیشود.

شاید تنها دلیل موفقیت و پیروزی وب سایت های ساختمانی رعایت اصول سئو و طراحی سایت هایشان برای موتورهای جستجو می باشد.زیرا به سادگی روشن اگر وب سایت های ساختمانی ایجاد شده را کاربران اینترنتی با عبارات مثل بببببب یا مصحولات .... جستجو جو کنند و وب سایت شما در انتهای لیست جستجو ها در صفحات دوم باشد بدون شک شما قادر نخواهید بود مشتریان جدیدی را جذب کنید.زیرا طبق یک نتیجه گیری از کاربران اینترنتی نشان میدهند 90 درصد کاربران فقط صفحات اول لیست های جستجو شده را مشاهده می نمایید.

شرکت میهن وب گستر به شما تضمین میدهند با رعایت موارد سئو وب سایت شما و با حفظ آخرین متد های طراحی سایت روز دنیا میتواند شمارا در این راه به موفقیت برساند.زیرا متخصصین شرکت میهن وب گستر مجوزهای لازم  دانشگاهی و جهانی در اصول بهینه سازی و طراحی سایت و آشنایی با الگوریتم های جست و جو گر را میباشند که میتوانند به بهترین شکل طراحی بهینه تری را برای شما به ارمغان بیاورند.

 هزینه های طراحی سایت ساختمانی: 

هزینه طراحی وب سایت ساختمانی و راه اندازی آن بستگی به نوع امکانات مورد نظر شما برای وب سایت دارد.تعرفه طراحی سایت شرکت میهن وب گستر  با توجه به ارزش کاری و زمان محاسبه شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد.

برای کسب اطلاع  از هزینه طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران : 77476631-021  

آدرس ایمیل : info@mihandesigner.ir



:: برچسب‌ها: سایت ساختمانی,طراحی وب سایت ساختمانی,طراحی سایت ساختمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

گروهی از سایت ها که بطور آنلاین و یا آفلاین به مسائل آموزشی در حیطه ها و زمینه های مختلف می پردازند، وب سایت های آموزشی می باشند.

طراحی سایت آموزشی انواع مختلفی دارد که برای نمونه می توان به طراحی سایت برای موسسات آموزشی، اساتید، سایت های آموزش رایگان و آموزش به صورت دریافت مبالغ، آموزش های کودکان، آموزش در موضوع کاری خاص، سایت های ارائه مقالات به صورت رایگان و مبلغی و ... اشاره کرد.

طراحی سایت آموزشی اغلب اوقات، با توجه به موضوع، متنی و نمایشی می باشند و باید گرافیک خاص خود را که شامل خوانایی مطالب و نوشته ها در آن است را داشته باشند، و بدون اینکه صفحات را شلوغ نمایند امکانات را به نمایش امکانات بگذارند.

با داشتن یک سایت حرفه ای و خوب، پزشکان ، معلمان ، اساتید مدارس و آموزشگاه ها و ... می توانند،  ارتباط مناسبی با مخاطبین، دانشجویان و دانش آموزان خود برقرار کنند.

شرکت میهن وب گستر توانسته است با طراحی های خاص خود در زمینه طراحی وب سایت های آموزشی، تجربیات و تخصص فراوانی را در این زمینه کسب نموده و در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

در صورتی که یک وب سایت آموزشی بخواهد مخاطبین خود را به صورت هدفمند پیدا نماید، باید یک سایت قدرتمند در موتور جستجوگر گوگل داشته باشد. در صورتی که وب سایت در نتایج گوگل برای جستجوی کلمات هدف خود، رتبه  بالایی به دست آورد، قادر است به راحتی و با کمترین هزینه به نتیجه خود برسد. طراح سایت می تواند این کار  را با داشتن یک وب سایت حرفه ای و طراحی آن بر مبنای سئو و موتورهای جستجوگر و تکنیک های اجرایی سئو به خوبی به انجام برساند. طراحی اختصاصی وب سایت بر اساس آخرین الگوریتم های گوگل از مهمترین تخصص های شرکت میهن وب گستر می باشد.

با توجه به موضوع سایت ، گرافیک و قالب آن باید به شکلی صحیح و حرفه ای برنامه ریزی شود.  مطالب سایت باید به صورت واضح برای مخاطبین و بازدید کنندگان قابل مشاهده باشد. با داشتن یک سایت ضعیف و معمولی در قالب سایت و امکانات، فرار کاربران از سایت به راحتی اتفاق می افتد. بنابراین طراحی یک سایت آموزشی باید به درستی و رعایت اصول سایت های آموزشی انجام پذیرد تا باعث فرار کاربرانی که وارد سایت می شوند نگردد.

در سایت و در زیر مطالب باید بخش هایی برای ارتباط و نظردهی کاربران در نظر گرفته شود تا کاربران از به روز بودن سایت آگاه شوند. از دیگر مواردی که در امکانات سایت باید در نظر گرفته شود، سیستم دسته بندی مطالب بر اساس موضوع و تاریخ می باشد.

سایت های آموزشی که در زمینه فروش مقالات و فایل های آموزشی فعالیت می کنند، باید یک سیستم پرداخت و سفارش ساده و مناسب کاربر داشته باشند. 

شرکت میهن وب گستر با تخصص کامل در زمینه طراحی سایت های آموزشی و ارتقای رتبه آنها در گوگل و بهینه سازی سایت شما در خدمت درخواست دهندگان سایت های آموزشی می باشد.

 هزینه های طراحی سایت آموزشی: 

با توجه به طراحی سایت آموزشی و پیاده سازی آن و امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود، هزینه های مختلفی در نظر گرفته شده است.  تعرفه طراحی سایت آموزشی شرکت میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده می شود و به صورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران : 02177476631

آدرس ایمیل : info@mihandesigner.ir



:: برچسب‌ها: سایت آموزشی,طراحی آموزشی,سایت آموزشی,طراحی سایت آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

 


طراحی سایت بازرگانی مهمترین اموری که در ابتدای تاسیس یک شرکت بازرگانی باید مورد توجه قرار بگیرد، طراحی وب سایت برای شرکت و افراد مرتبط با امور بازرگانی می باشد. یک وب سایت برای شرکت بازرگانی به عنوان دروازه ای بدون مرز جغرافیایی و مکانی و بدون محدودیت زمانی می تواند عمل کند. وب سایت شرکت بازرگانی به عنوان یک مغازه برای شرکت می باشد!

با توجه به نوع فعالیت شرکت،  طراحی سایت بازرگانی و پیاده سازی آن انجام می شود. با توجه به نوع کار شرکت بازرگانی، چند زبانه بودن وب سایت ، گرافیک و قالب کلی سایت، امکانات و ویژگی های کلی سایت اجرا می گردد.

ماجول هایی که یک شرکت بازرگانی در وب سایت شرکت خود باید داشته باشد عبارتند از امکاناتی مانند نمایش خدمات، محصولات و کالاها، راه های ارتباطی و فرم های ثبت سفارش، پرداخت های آنلاین، سیستم ارسال اس ام اس برای مشتریان و ... .

 طراحی سایت بازرگانی

با توجه به نیاز شما و تجزیه و تحلیل دقیق فعالیت شما، شرکت میهن وب گستر ، با بهره گیری از تجارب و دانش فراوان در زمینه طراحی سایت شرکت های بازرگانی در خدمت شما می باشد. با بهره گیری از طراحان و گرافیست های مجرب در زمینه طراحی اختصاصی وب سایت بازرگانی، این شرکت می تواند دغدغه شما را در مورد طراحی سایت برطرف سازد.

دیده شدن توسط مشتریان و بازدیدکنندگان، آنهم بصورت هدفمند، از مهمترین نکاتی است که یک شرکت بازرگانی برای طراحی سایت باید در نظر داشته باشد. 80 درصد این نیاز با طراحی استاندارد بر مبنای سئو و گوگل برطرف می شود چرا که حدود 80 درصد بازدیدکنندگان وب سایت ها، از طریق گوگل به یک وب سایت راهنمایی می شوند. پس بهتر است که وب سایت بازرگانی شما در کلمات هدف، مانند نام محصولات و خدمات تجاری بازرگانی در رتبه های بالای گوگل قرار داشته باشد. این موضوع سبب رشد هدفمند کاری شما و مشتریان می گردد.

از دیگر خدمات قابل ارائه و رایگان شرکت میهن وب گستر در طراحی سایت بازرگانی، تجزیه و تحلیل وب سایت و کلمات کلیدی شما در گوگل می باشد. از جمله وظایف شرکت میهن وب گستر در طراحی وب سایت بازرگانی شما، توجه به پیشرفت رتبه سایت  و استفاده  بهینه سازی وب سایت و سئو خواهد بود.

ویژگی سایت های بازرگانی

مزیت بازاریابی جهانی برای یک شرکت بازرگانی از مهمترین ویژگی هایی است که یک سایت بازرگانی می تواند داشته باشد. مخارج یک شرکت بازرگانی از طریق بدست آوردن مشتری در قسمت های مختلف جهان و واردات و صادرات کالا بدست خواهد آمد.

استفاده از ویژگی مهم وب سایت ها، برای رسیدن به این هدف مهم می باشد که در آنها، برای مبادلات و معاملات خود محدودیت مکانی نداریم. با طراحی یک سایت بازرگانی می توانیم مشتریان خود را در سرتاسر جهان پیدا کنیم و آنها را نسبت به کار خود جذب نماییم.

با طراحی سایت برای شرکت های بازرگانی، زمان و محدودیت زمانی از بین خواهد رفت و مشتریان در هر زمانی می توانند از طریق وب سایت، با ما ارتباط برقرار نمایند و محصولات ما را خریداری کرده و یا آنها را سفارش دهند.

قطعاً این ویژگی ها برای یک شرکت بازرگانی موجبات افزایش فروش و جذب مشتریان زیادی را در سرتاسر کشور و حتی جهان فراهم خواهد کرد. ما می توانیم وب سایت خود را مجهز به چند زبان زنده دنیا کنیم تا با کشورها در ارتباط مستقیم باشیم و از این طریق ارتباط مؤثر تری با مشتریان خود در آن کشور ها برقرار نماییم و آنها نیز به راحتی بتوانند از خدمات و محصولات ما آگاهی داشته باشند. 

هدف از داشتن سایت بازرگانی چیست

افزایش بازار هدف داخلی و خارجی از اهداف مهم شرکت های بازرگانی برای طراحی سایت، می باشد. دسترسی به بازاریابی اینترنتی در سطح جهانی  از طریق وب سایت برای شرکت های بازرگانی امکان پذیر است و آنها می توانند با مشتریان خود در خارج از ایران ارتباط  مؤثری داشته باشند.

امروزه از طریق وب سایت، بسیاری از شرکت های بازرگانی به راحتی خدمات و معاملات خود را انجام می دهند و با مشتریان به صورت مجازی ارتباط برقرار می کنند. طراحی سایت حرفه ای بسیاری از این شرکت ها را که در ابتدای راه، ناشناخته بوده اند را در عرصه بازرگانی معرفی کرده و اعتبار بخشیده است.

برای رسیدن به این هدف، رعایت موارد مهمی در طراحی سایت مانند بهینه سازی سایت و موارد اصولی طراحی سایت و حتی قالب سایت الزامی می باشد.

از طریق شرکت طراحی سایت میهن وب گستر، شما می توانید به این مهم دست پیدا نمایید. شرکت میهن وب گستر با توجه به سابقه درخشان خود در زمینه طراحی سایت می تواند بهترین سایت بازرگانی را برای شما طراحی نماید و باعث معرفی شما در دنیای اینترنت به گونه ای بهینه سازی شده شود.

دلایل موفقیت سایت های بازرگانی

قرار گرفتن نام شرکت ها در زمینه کلمات کلیدی مانند " شرکت بازرگانی " و " بازرگانی جهانی " و " خدمات بازرگانی " از دلایل اصلی موفقیت برای وب سایت های بازرگانی، و... می باشد. در این صورت شما شاهد رونق فوق العاده تجارت خود خواهید شد. تماس ها با شرکت بازرگانی شما افزایش خواهد یافت و اسم شرکت شما در زمینه بازرگانی بر سر زبان ها خواهد افتاد.

وب سایت قوی و طراحی شده با اصول و متد روز دنیا ، از اصول مهم برای رسیدن به این هدف می باشد تا در کلمات کلیدی  در رتبه های بالای لیست قرار بگیرید.

برای رسیدن به این هدف فقط یک راه علمی وجود دارد: " بهینه سازی وب سایت

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با داشتن طراحان حرفه ای سایت و آشنا به علم روز طراحی سایت و استفاده از زبان های برنامه نویسی روز دنیا، برای شما اقدام به طراحی سایتی حرفه ای می نماید. و با توجه به رعایت تمام اصول بهینه سازی در طول زمانی اندک شاهد شکوفایی تجارت خود در زمینه کاری خود خواهید بود. لطفا نتایج بدست آمده توسط شرکت میهن وب گستر را در بخش بهینه سازی سایت مشاهده نمایید. کسب این نتایج هرگز اتفاقی نیست!

ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتریان و جلب رضایت مشتریان از نکات مهم برای ادامه داشتن رونق کسب و کار، می باشد. در این صورت تبلیغات و بازاریابی های مختلف، ثمره ای مفید و البته حلال برای شما نخواهد داشت.

 هزینه های طراحی سایت بازرگانی: 

تعرفه طراحی سایت بازرگانی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت شرکتی شرکت میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران : 77476631-021  

آدرس ایمیل:   info@mihandesigner.ir



:: برچسب‌ها: بهینه سازی وب سایت,طراحی وب سایت بازرگانی,وب سایت بازرگانی,وب بازرگانی,طراحی سایت بازرگانی ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

بسیاری از مهندسین در شروع فعالیت کاری خود، نیاز به طراجی سایت مهندسی معرفی و بازاریابی برای طرح های خود دارند. برای بدست آوردن تجربه کافی در کار خود، نیازمند این می باشند که از آنها در پروژه های عمرانی و مهندسی استفاده شود، تا با بدست آوردن تجربه های کافی، بتوانند در آینده پروژه های مد نظر خود را انجام دهند.

امروزه در دنیای ارتباطات که بسیاری از مردم در دنیا تحقیقات و جست و جو های مورد نظر خود را از طریق اینترنت انجام می دهند، ما به شما مهندسین محترم که در زمینه های مختلف فعالیت دارید، سفارش می نمایم، اگر در ابتدای راه می باشید و یا اگر پیشرفت کرده اید اما می خواهید در راه خود پیشرفت بیشتر ی داشته باشید و کسب موفقیت کنید، برای خود و نمایش ایده ها و سابقه های کاری خود اقدام به راه اندازی و طراحی سایت مهندسی نمایید.

با طراحی سایت مهندسی می توانید ویژگی ها و مزایای فوق العاده زیادی برای خود ایجاد نمایید و توانایی های خود را از طریق وب سایت به جامعه معرفی نمایید. در زیر تعدادی از مزیت ها بیان شده است:

  • معرفی پروژه عمرانی
  • معرفی ایده های مهندسی
  • ارائه سابقه کاری
  • فروش طرح های عمرانی و مهندسی
  • ارائه مقالات مهندسی
  • همکاری در پروژه های مهندسی و عمرانی
  • قسمت مشاوره مهندسی

 طراحی سایت مهندسی توسط متخصصین شرکت میهن وب گستر

بهترین انتخاب شما برای طراحی سایت های مهندسی، شرکت طراحی سایت میهن وب گستر می باشد. شما می توانید با همکاری شرکت ما به راحتی در دنیای مجازی و اینترنت اقدام به معرفی خود نمایید، و نمونه کار های خود و پروژه هایی که توانایی انجام آنها را دارید، در اختیار کارفرمایان قرار دهید.

معرفی شما به موتور های جست و جو مهمترین نکته در بازاریابی اینترنتی می باشد که باید به گونه ای انجام پذیرد که نام وب سایت شما در جست و جوی واژگانی که در ارتباط با زمینه کاری شما هستند، در ابتدای لیست قرار گیرد تا شما بتوانید بازدید کننده و مخاطب بیشتری داشته باشید و همچنین بتوانید این کاربران را به صورت هدفمند تری پیدا کنید. برای نمونه فرض نمایید در واژه " نمونه کار های مهندسی عمران " در ابتدای لیست موتور جست و جو گر گوگل قرار داشته باشید. در طول یک روز شاید حدود هزار بار این عبارت با زبان فارسی مورد جستجو قرار گیرد، و در صورت پیدا شدن نام شما در لیست ابتدای گوگل، موفق می شوید که آمار بازدید خود را بالا ببرید و قطعاً به این وسیله جذب مشتریان بیشتری خواهید کرد.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر به علت آشنایی کامل با الگوریتم های امتیاز دهی موتور های جست و جو و البته رعایت اصول حرفه ای طراحی سایت، وب سایت شما را بعد از طراحی به صورت رایگان بهینه سازی نموده تا در جست و جوی واژگان مورد نظر در لیست جستجو گر گوگل در رتبه های اول دیده شوید.

این نکته از اهداف و مزیت های شرکت ما نسبت به شرکت های طراحی سایت دیگر می باشد. زیرا رضایت مشتریان و البته پیشرفت و ارتقاء سطح شغلی آنها از اهداف مهم شرکت طراحی سایت میهن وب گستر می باشد. در غیر اینصورت شرکت ما در هدف خود شکست خورده است و از کار خود رضایت نخواهیم داشت. شما می توانید با مراجعه به بخش بهینه سازی سایت سابقه درخشان شرکت طراحی سایت میهن وب گستر را مشاهده نمایید و سپس ما را برای طراحی وب سایت خود انتخاب کنید.

ویژگی های سایت مهندسی

ویژگی قابل ملاحظه ای که در طراحی سایت های مهندسی باید در نظر گرفت، داشتن امکانات تخصصی مناسب با طرح ها و پروژه های مهندسی می باشد. یک وب سایت مهندسی باید دارای بخش ها و امکانات متنوع و متناسب با طرح های مهندسی باشد. 

علاوه بر این اطلاعات و محتوا در این سایت ها باید به گونه ای نمایش داده شود که مخاطبین به راحتی آنها را مطالعه نمایند، و برای پیدا کردن اطلاعات، گیج و گمراه نشوند. 

یک وب سایت مهندسی باید بتواند به خوبی به معرفی یک مهندس در دنیای اینترنت بپردازد، زیرا در صورت معرفی مناسب و کامل از ایده ها و پروژه های وی، او می تواند از نظر دریافت پروژه های گوناگون از کارفرمایان، به موفقیت خوبی دست پیدا نماید.

این موفقیت حاصل نمی شود مگر به وسیله بهینه سازی وب سایت و رعایت موارد حرفه ای طراحی سایت، زیرا به این وسیله است که وب سایت به طور واضحی برای موتور های جست و جو قابل دیدن خواهد بود و موتورهای جست و جو می توانند بازاریاب خوبی برای ما در اینترنت و دنیای مجازی باشند.

هدف از داشتن سایت مهندسی چیست؟

بزرگترین و مهمترین هدف مهندسین و شرکت های مهندسی از طراحی سایت، معرفی خود و نمایش پروژه ها و نمونه های کاری به عموم مردم می باشد. زیرا قاب وب سایت می تواند ویترین مناسبی برای نمایش پروژه های بزرگ عمرانی و مهندسی به کاربران و مخاطبان باشد.

رفت و آمد برای دیدن نمونه های کاری که توسط یک مهندس و یا شرکت مهندسی انجام گرفته است، سخت می باشد. همچنین برای خود مهندس نیز رفت و آمد برای نشان دادن پروژه های کاری به کارفرمایان سخت می باشد. برای حل این مشکل است که یک سایت مهندسی طراحی می شود تا بتوان با کمک آن تمام پروژه ها را از طریق یک عکس و یا فیلم در نمایش عموم قرار داد. حتی می توان با توجه به طرح های مهندسی، آنها را به صورت فایل و نمایش سه بعدی نشان داد.

داشتن دانش طراحی سایت حرفه ای و آشنایی به علوم روز طراحی سایت، برای داشتن یک وب سایت مهندسی الزامی می باشد.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با سابقه طولانی و داشتن طراحان سایت حرفه ای، می تواند بهترین سایت مهندسی را برای شما طراحی نماید، که تمام مسائل مربوط به یک سایت مهندسی و همچنین اصول بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد.

دلایل موفقیت سایت مهندسی

اگر بخواهیم در طراحی سایت مهندسی خود موفق باشیم، باید موارد زیر را حتما رعایت نماییم:

  • اصول حرفه ای طراحی سایت
  • بهینه سازی سایت

با توجه به اینکه موتور های جست و جو گر بهترین ابزار برای تبلیغات در اینترنت و بازاریابی اینترنتی می باشند، ما باید وب سایت خود را به طور بهینه به آنها معرفی نماییم.

با توجه به مطالب و لینک های یک سایت، وب سایت های جست و جو گر به هر سایت امتیازاتی می دهند. موتور های جست و جو در صورتی که کلمات کلیدی در چندین وب سایت مشترک باشند، وب سایتی را که امتیازات بیشتری دارد، در صدر لیست قرار می دهند.

برای رسیدن به این رنک بالا، باید بهینه سازی سایت را رعایت نماییم تا بتوانیم سایت خود را به صدر این لیست برسانیم.

در این صورت قطعا دارای بازدید کننده زیادی در زمینه فعالیت خود خواهیم بود.

 شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با توجه به سابقه درخشان در زمینه بهینه سازی سایت ها برای موتور های جست و جو و همچنین رعایت اصول حرفه ای طراحی سایت، بهترین انتخاب شما برای طراحی سایت مهندسی می باشد.

 هزینه های طراحی سایت مهندسی  

هزینه طراحی سایت مهندسی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت مهندسی شرکت میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران: 77476631-021  

آدرس ایمیل  info@mihandesigner.ir :



:: برچسب‌ها: سایت مهندسی,طراحی وب مهندسی ,طراحی سایت مهندسی,وب سایت مهندسی ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

طراحی سایت شخصی

داشتن یک وب سایت شخصی تحت دامنه اینترنتی مخصوص فرد، برای کسانی که لازم به داشتن سایت شخصی هستند، چندین برابر مفید تر از شبکه های اجتماعی و وبلاگ هایی هستند که می توانند معرفی کننده افراد باشند.

از جمله ویژگی هایی که یک شخص با طراحی سایت شخصی می تواند به آنها دست پیدا کند نمایش مشخصات، رزومه فردی، اطلاعات تماس، داشتن گالری تصویر و فیلم، نمایش تخصص ها و یا خدمات قابل ارائه، نوشتن پست ها و مطالب با امکان دسته بندی و ده ها امکان دیگر می باشد.

طراحی سایت شخصی متخصص میهن وب گستر

طراحی سایت شخصی از چند جهت قابل بررسی می باشد:

  • قالب و گرافیک زیبای سایت از مهمترین نکاتی می باشد که یک سایت شخصی با آن درگیر است. با توجه به روحیات، تخصص ها و اهدافی که فرد مطابق با آنها درخواست طراحی سایت خود را داده است باید گرافیک و قالب سایت شخصی را در نظر گرفت. شکل قالب می تواند با توجه به عکس فرد و یا زمینه کاری وی باشد.
  • بحث امکانات وب سایت دومین نکته ای است که در طراحی سایت شخصی باید به آن دقت شود. مواردی مانند نمایش مشخصات فرد، پست ها و مطالب دسته بندی شده بر اساس موضوع و تاریخ، گالری های مختلف مانند عکس و فیلم و صدا و ...  می تواند در سایت شخصی قرار بگیرند. امکانات باید با توجه به هدف طراحی به سایت اضافه گردند.
  • دیده شدن سایت توسط کاربران از نکات دیگری می باشد که در طراحی وب سایت های شخصی باید مورد توجه قرار گیرد، یعنی پیدا کردن بازدید کننده برای سایت. در این زمینه مهمترین نکته ای که باید در طراحی وب سایت  مد نظر قرار داده شود، بحث سئوی سایت و بهینه سازی وب سایت برای گوگل می باشد. از جمله مواردی  که در طراحی سایت شخصی باید در نظر گرفته شود، طراحی استاندارد سایت بر اساس آخرین الگوریتم های موتور جستجوگر گوگل و ساخت قسمت های مفید برای سئوی داخلی می باشد.

شرکت میهن وبگستر با تجربه ی فراوان در طراحی سایت های شخصی به اصطلاح Personal میتواند علاوه بر طراحی، مشاوره ی کاملی در این زمینه به شما ارائه دهد.

ویژگی های سایت شخصی 

گرافیکی جذاب و متناسب با شخصیت کسی که آن وب سایت برای او طراحی می شود، از  ویژگی های مهمی است که یک وب سایت شخصی باید داشته باشد. موارد و حالت ها و زمینه کاری که بر اساس آن وب سایت برای یک شخص ایجاد شده است، باید با یک دید کلی در آن بیان شود؛ که این امکان پذیر نخواهد شد مگر با داشتن یک طراح حرفه ای سایت و یک گرافیست ماهر.

تمام موارد سلیقه ای و شخصی را باید در طراحی وب سایت های شخصی  با توجه به اصول  بهینه سازی سایت، سازگار نمود و در صورت امکان، آنها را پیاده سازی کرد. زیرا سبب جذب مخاطبان خاص آن وب سایت شخصی خواهد شد.

باید توجه نمود که در این گونه وب سایت ها امکانات اضافی را باید حذف نماییم  و در صورتی که به ابزاری در سایت نیاز می باشد، آن را اضافه نماییم.

امکانات و ویژگی های که در یک وب سایت شخصی باید وجود داشته باشد شامل موازد زیر است:

  • دسته بندی ساده مطالب و معمولا یک سطری
  • بخش اخبار
  • بخش مقالات
  • بخش نمونه فعالیت ها
  • بخش تماس و نظرات

با وجود این امکانات و ویژگی ها می توان یک سایت شخصی و بهینه داشت.

هدف از داشتن سایت شخصی چیست 

هدف اصلی از ایجاد یک وب سایت شخصی معرفی یک شخص و یا تخصص  شخصی یک فرد، مانند هنر یا کار او می باشد.

اشخاص برای معرفی خود و ارتباط با مخاطبین خود در دنیای اینترنت نسبت به ایجاد این وب سایت ها اقدام می نمایند.

به عنوان مثال یک عکاس و یا هنرمندی که برای عرضه هنر و کار خود ویترین و مغازه ای در اختیار ندارد، می تواند با طراحی یک وب سایت شخصی، هنر، کار و شخصیت خود را به صورت مجازی معرفی نماید.

شخص در صورت معرفی موفق و دیده شدن فراوان، بعد از مدتی می تواند از طریق وب سایت برای خود درآمدزایی نیز داشته باشد و برای خود ایجاد اشتغال نماید و یا حتی آفرینش های خود را به فروش برساند.

با توجه به مواردی که بیان شد، معرفی و ارتباط با مخاطبان هدف اصلی وب سایت های شخصی می باشد که طراحی سایت های شخصی با این هدف برنامه ریزی می شود.

دلایل موفقیت سایت های شخصی 

دیده شدن، بازدید فراوان و داشتن مخاطبان زیاد از دلایل موفقیت بسیاری از وب سایت های شخصی می باشد.

برای موفق شدن در این زمینه یا باید مانند بسیاری از بازیگران و خوانندگان که اقدام به طراحی سایت شخصی برای خود می نمایند، دارای هواداران و طرفداران بیشمار باشید، و یا اینکه بتوانید خود را در جامعه مجازی با روش های حرفه ای طراحی سایت و اصول بهینه سازی سایت، به طور گسترده معرفی نماید.

حتی در صورتی که بازدید کنندگان بیشماری داشته باشید اما اصول بهینه سازی سایت را ر اصول بهینه سازی سایت را رعایت ننمایید، وب سایتی دیگر با استفاده از شهرت شما و با استفاده از اصول طراحی سایت و بهینه سازی، وب سایت خود را ارتقا داده و برای شما دردسر ساز شود.  ممکن است وب سایتی

توصیه ما به شما رعایت موارد بهینه سازی وب سایت و اصول حرفه ای طراحی سایت می باشد. با رعایت این موارد می توانید رتبه صفحات سایت خود را بالا برده و خیلی راحت با تبلیغات اندکی در بالای لیست موتور های جست و جو قرار گیرید.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با توجه به داشتن طراحان حرفه ای سایت و رعایت موارد بهینه سازی سایت، و با توجه به سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت های شخصی و... می تواند وب سایتی عالی و مطابق با شخصیت و سلیقه شما و البته اصول حرفه ای روز دنیا به شما ارائه دهد

 هزینه های طراحی سایت شخصی 

هزینه طراحی سایت شخصی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت شخصی شرکت میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران : 77476631-021  

آدرس ایمیل :   info@mihandesigner.ir



:: برچسب‌ها: سایت شخصی,طراحی وب شخصی,طراحی سایت شخصی,طراحی سایت,وب سایت شخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

با توجه به تعدد و افزایش شرکت های خودرو سازی و رقابت شدید بین آنها، خودرو سازان باید به فکر جذب مشتریان زیاد برای خود طراحی سایت خودرو باشند؛ البته مشتریانی وفاداری که بعد از استفاده از خودروی تولید شده ی شرکت، آن را به سایر افراد نیز سفارش نمایند. بجز بازاریابی مفید و رعایت اصول ارتباط با مشتری و جذب آنان، در دنیای امروز باید به فکر داشتن فروش از طریق اینترنت و ارائه خدمات و راهنمای مشتریان از طریق اینترنت بود. زیرا با توجه به دسترس بودن اینترنت برای همگان، باعث آسانی کار برای مشتریان خود به وسیله طراحی سایت خودرو برای شرکت های خودرو سازی خواهیم شد. که قطعا باعث جذب مشتریان بیشتر برای ما خواهد شد.

حتی مسئله طراحی سایت خودرو را نیز می توان برای نمایشگاه های فروش اتومبیل و نمایندگی های فروش خودرو نیز بکار برد و شاهد افزایش فروش در زمینه فروش محصولات و خودرو ها و قطعات یدکی باشیم.

امکاناتی که از طریق طراحی سایت خودرو در اختیار ما برای برقراری ارتباط با مشتری قرار خواهد گرفت، متعدد می باشد و حتما از طریق این امکانات که در سایت در اختیار مشتریان قرار خواهیم داد، درصد فروش ما را چندین برابر خواهد نمود.

تعدادی از این امکانات را که یک وب سایت برای شما در زمینه خودرو می تواند فراهم کند به شرح ذیل می باشد.

  1. نمایش خودرو های محصول
  2. بخش قطعات یدکی خودرو
  3. سفارش خودرو: قسمتی برای سفارش دادن خودرو های سفارشی
  4. خرید خودرو: بخشی برای خرید خودرو از مشتریان
  5. فروش خودرو: بخشی برای فروش خودرو های داخل انبار یا نمایشگاه
  6. ارتباط با مشتری
  7. آدرس نمایندگی ها
  8. اخبار تولید ماشین های جدید و فناوری های جدید در زمینه خودرو سازی

طراحی سایت خودرود بهترین گزینه برای معرفی خودرو

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر در تمام زمینه های تجاری تجربیاتی را که همراه با علمی ترین روش های طراحی سایت نوین می باشد، برای طراحی سایت خودرو سازی به کار می گیرد، تا تجارت شما رونق بیشتری نسبت به گذشته پیدا نماید. که این امر مستلزم جذب مخاطب و مشتریان بیشتر نسبت به کسب و کار ما خواهد بود.

البته نکته مهم در اینجا داشتن سایتی بهینه می باشد که باعث افزایش رنک پیج ما در موتور های جست و جو شود؛ یعنی در صورت سرچ و جست و جو کلماتی مانند:

  • فروش خودرو
  • خرید خودرو
  • نمایندگی محصولات خودرو
  • شرکت های خودرو سازی
  • و حتی نام شرکت یا نمایشگاه خودروی شما

در لیست نتایج حاصله، نام شرکت شما در بین موارد ابتدایی لیست باشد، تا شما بازدید کننده بیشتری را برای خود جذب نمایید.

شرکت میهن وب گستر بعد از طراحی سایت شما، این امر را در دستور کار خود قرار داده است و وظیفه خود می داند که باعث پیشرفت و ارتقاء وب سایت شما در اینترنت شود. تمام این مراحل را بدون هزینه اضافی به طور کامل و با آموزش رایگان برای شما انجام خواهد داد، تا شما نیز در دنیای مجازی بتوانید مشتریان فراوانی را جذب نمایید.

هدف ما ارتقاء شغلی شما ست؛ پیشرفت شما نیز پیشرفت ما خواهد بود.

ویژگی های سایت خودرو :

ویژگی مهمی که باید در طراحی وب سایت خودرو در نظر داشته باشیم، این می باشد که محصولات شرکت خودرو سازی را با عکس های متنوع و همچنین با توضیحات کامل از امکانات خودرو، در قابی جذاب به کاربران معرفی نماییم.

زیرا این کار باعث جذب مشتریان نسبت به خرید آن محصول خواهد شد.

مسلما یک مشتری اگر قصد خرید محصولی را داشته باشد، تحقیقات زیادی درباره آن خواهد نمود، در صورتی که ما از طریق توضیحات و معرفی محصول، تمام سوالات یک مشتری را پاسخ دهیم، و همچنین معایب و مزایای یک خودرو را به طور کامل به مشتری توضیح دهیم و امکان مقایسه ای خودرو ها را با هم ایجاد نماییم، میتوانیم در ترغیب مشتری نسبت به خرید یک خودرو اثر داشته باشیم و یا حتی تمام مشتریان را نسبت به خرید یک خودرو خاص ترغیب نماییم.

همچنین می توانیم ویژگی از جمله خرید اینترنتی برای محصولات خود در طراحی سایت در نظر بگیریم و باعث سهولت حال مشتریان خود شویم.

هدف از داشتن سایت خودرو چیست

هدف اصلی خودرو سازان و نمایندگی های فروش خودرو از طراحی سایت خودرو، معرفی محصولات خود از طریق اینترنت به مشتریان می باشد. معرفی کامل محصولات به همراه توضیحات از قبیل:

  • امکانات خودرو
  • قیمت خودرو
  • ویژگی های خودرو
  • رنگ بندی خودرو
  • و...

از جمله این توضیحات می باشد که باعث می شود مشتریان به راحتی از طریق مطالعه آنها، درباره محصولی که قصد خرید آن را دارند تحقیق نمایند و در صورت جلب نظر، آنرا خریداری نمایند.

مسئله مهمی که باید آن را در طراحی سایت خودرو در نظر بگیریم، اصول حرفه ای طراحی سایت و موارد بهینه سازی سایت می باشد که باعث جذب مشتریان و کاربران بیشتر به وب سایت ما خواهد شد.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر باتوجه به داشتن اصول حرفه ای کاری، رسیدن موفقیت وب سایت شما در دنیای اینترنت را از وظایف خود دانسته است، و هدف شرکت میهن وب گستر را هدف پیشرفت و ارتقاء تجاری مشتریان تعریف نموده است.

شما با انتخاب شرکت میهن وب گستر با توجه به سابقه درخشان این شرکت در زمینه طراحی سایت، حتما به موفقیت خواهید رسید.

دلایل موفقیت سایت های خودرو :

مهمترین دلیل موفقیتی که در طراحی سایت خودرو می تواند اتفاق بیفتد، داشتن تعداد زیادی بازدید کننده از وب سایت می باشد، که با هدف مشخص در زمینه خودرو تحقیق نموده اند.

برای این منظور وب سایت ما باید در کلمات کلیدی مثل:

  • خرید خودرو
  • فروش خودرو
  • خدمات خودرو
  • قیمت خودرو
  • نمایندگی خودرو
  • شرکت خودرو سازی
  • و...

در رتبه بالای در لیست موتورهای جستجوگر در سرچ اینگونه واژه ها باشد.

زیرا بسیاری از مردم در جهان امروزه خریدهای خود را از طریق اینترنت انجام می دهند و همچنین تحقیق های خود را برای خرید کالا های متنوع از طریق بستر اینترنت و موتورهای جستجوگر انجام می دهند.

ما در صورت جذب این کاربران می توانیم بازار فروش خود را افزایش داده و به افزایش فروش شرکت خودرو سازی خود کمک نماییم.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با آشنایی کامل نسبت به مسائل بهینه سازی سایت می تواند بهترین انتخاب شما برای طراحی سایت خودرو باشد. شما می توانید دلیل این گفته های ما را در بخش بهینه سای وب سایت و جدول نتایج بدست آمده، مشاهده نمایید و گفته های ما را تصدیق نمایید. همچنین نمونه های کاری شرکت میهن وب گستر در طراحی سایت خودرو را در قسمت پایینی این صفحه می توانید مشاهده نمایید.

هزینه های طراحی سایت خودرو:

تعرفه طراحی سایت خودرو و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت شرکتی شرکت میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد.

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران : 77476631-021

آدرس ایمیل : info@mihandesigner.ir



:: برچسب‌ها: سایت خوردو,طراحی وب سایت خودرو,طراحی سایت خودرو,طراحی سایت ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

طراحی سایت خبری

با داشتن یک طراحی سایت خبری حرفه ای افراد شخصی، روزنامه ها، مجلات، خبرگزاری های سراسری و محلی قادر می باشند که فراتر از حیطه کاری و زمانی خود بگذارند. داشتن یک وب سایت خبری به این معنا می باشد که بدون داشتن محدودیتی در مکان و زمان، می توانید خبرهای خود را در فضای اینترنت منتشر نمایید.

یکی از انواع طراحی سایت که باید با توجه به جزئیات کار خبری طراحی شود، طراحی وب سایت خبری و یا طراحی سایت خبرخوان می باشد. یک سایت خبری کامل باید دارای امکاناتی باشد مانند داشتن جستجو، نمایش دسته بندی خبر ها، ثبت و مدیریت راحت خبرها ، نمایش متن ها و اطلاعات و عکس ها بطور بهینه و واضح برای مشاهده مخاطبین سایت خبری ، ایجاد نظرسنجی ها، نمایش اطلاعات آماری روزانه، هفتگی و ماهیانه و ...

از دیگر امکاناتی که می توان در یک سایت خبری داشته باشید می توان به مواردی مانند داشتن اتاق های گفتگو، بخش های مختلف نمایش اخبار مانند اخبار پربازدید و ویژه، یادداشت های سردبیر و نوشته های روزانه اشاره کرد.

وب سایت های خبری نیز از راه تبلیغات بنری، لینکی و پاپ آپی به اشتغال زایی مشغول می باشند. از دیگر عواملی که برای صاحبان وب سایت منبع درآمد هستند، می توان به ریپورتاژ ها اشاره کرد.

اصول طراحی سایت های خبری بر اساس نوع فعالیت و موضوع سایت، متفاوت می باشد. اگر وب سایت را بر اساس موضوع خاصی طراحی می کنید، قالب آن نیز باید در ارتباط با آن موضوع، ایجاد و طراحی شود. طراحی سایت خبری که در ارتباط با شهر یا استان خاص می باشد، نیز با توجه به آن منطقه باید انجام شود.

بهتر است که گرافیک سایت تا حد امکان سبک و گیرا باشد. خبر ها و متن ها به شکل واضح نشان داده شود. سرعت نمایش وب سایت و خبر باید بسیار بهینه انجام پذیرد. در نهایت در وب سایت خبری، امکانات باید بطور درست و کار شده در قالبی خاص و منحصر به فرد طراحی شوند.

شرکت میهن وب گستر قادر است با تحلیل وب سایت های خبری موفق و با در نظر گرفتن امکانات کاملی از سایت های موفق در این عرصه در موضوعات مختلف خبری و دادن مشاوره کامل در این زمینه، شما را در طراحی سایت خبری چندین گام جلوتر ببرد.

طراحی سایت خبری مورد استفاده مجلات و خبرگذاریها

دیده شدن سایت از طریق موتورهای جستجوگر و نرخ ایندکس شدن و دیده شدن بالا توسط گوگل مهمترین اصل در طراحی سایت حرفه خبری می باشد. زیرا اگر یک وب سایت خبری بازدید کننده نداشته باشد، طراحی سایت از بین رفته می باشد.

بهینه سازی سایت

یک وب سایت خبری وقتی موفق می شود که به شکل استاندارد طراحی شده باشد و اصول سئو در آن رعایت گردد تا قادر باشد در نتایج گوگل در موضوعات مختلف رتبه بالایی را به دست آورد و در صورت ثبت خبر جدید به سرعت توسط گوگل خوانده شود.

یکی از تخصص های اصلی شرکت میهن وب گستر طراحی سایت خبری مطابق با استاندارد های سئو و بهینه شده برای گوگل می باشد. ما با تحلیل کامل وب سایت های موفق و طراحی سایت های قدرتمند در خدمت شما هستیم.

ویژگی سایت خبری

از مهمترین ویژگی یک وب سایت خبری می توان به انتشار اخبار روز و خبرهای روزانه و یا هفتگی اشاره کرد. اخبار و اطلاعات در یک سایت خبری باید به گونه ای در اختیار کاربران قرار داده شوند تا آنها را مشتاق به خواندن ادامه خبر کنند. برای جذب بیشتر مخاطب می توانیم با ایجاد بخشی از خلاصه خبر در قسمت پایین تیتر خبری، توضیح مختصری از آن خبر را به کاربران ارائه دهیم.

همچنین باید اخبار منتشر شده ما دارای تاریخ و زمان انتشار باشد. درج این ویژگی برای اخبار می تواند زمان به روز رسانی وب سایت خبری ما را به مخاطبان نمایش دهد.

مواردی که در طراحی سایت خبری حتما باید رعایت شود عبارتند از: موارد SEO ، نوع نگارش و رنگ بندی متن ها زیرا در سایت های خبرگزاری مطالعه محتوا به صورت مداوم و طولانی مدت انجام می گیرد. رعایت این موارد در وب سایت های خبری که قصد دارند آمار بازدید خود را بالا ببرند، مهم می باشد.

شما وقتی در طراحی سایت خبری خود موفق می شوید که موارد زیر را رعایت کنید :

توجه به ویژگی مهم درج اخبار، مفید بودن اخبار ارائه شده، صادقانه بودن اخبار و همینطور پرهیز از انتشار اخبار کذب، و رعایت موارد گرافیکی. با رعایت کردن این موارد می توانید کاربران زیادی را به سایت خبری خود جذب نمایید.

 

هدف از داشتن سایت های خبری چیست؟

طراحی سایت خبری برای خبرگزاری ها و روزنامه ها و مجلات هر کشور با این هدف صورت می گیرد که بتوانند برای خود مخاطبان اینترنتی جذب کنند زیرا امروزه اینترنت در بین مردم گسترش فراوانی داشته و برای هر فعالیتی از آن استفاده می شود.

در آمد زایی بیشتر برای وب سایت و تبلیغات مؤثر، سعی در جذب کاربران از اهداف وب سایت های خبری می باشد.

البته انتشار اخبار برای مردم جهان، و در جریان گذاشتن آنها درباره امور جاری کشور و دنیا مهمترین هدف هر خبرنگار و وب سایت خبری می باشد.

با توجه به پر مراجعه بودن اخبار روز دنیا و هدف داشتن بازدید کننده بیشتر برای وب سایت خود افراد اقدام به طراحی سایت خبری برای خود می کنند.

البته نکته مهم این می باشد که با توجه به تعداد زیاد وب سایت های خبری در هر کشور، برای رسیدن به صدر لیست جست و جو کلمات کلیدی مانند خبرگزاری، باید وارد رقابتی طولانی شویم؛ البته اگر راه را به طور صحیح شروع نماییم و اصول و قواعد اولیه را از ابتدا رعایت کنیم، مسلما در گام نخست می توانیم بسیاری از رقبا را از میان برداشته و جلو برویم.

با توجه به سابقه درخشان در طراحی سایت در زمینه های مختلف و نتیجه بدست آمده فوق العاده عالی در زمینه بهینه سازی وب سایت ها برای کلمات کلیدی در موتور های جست و جو، شرکت طراحی سایت میهن وب گستر می تواند در شروع این گام نخست، قدمی بزرگ برای شما بردارد.

لطفا نتایج بدست آمده شرکت میهن وب گستر را در بخش بهینه سازی وب سایت و طراحی سایت های موفق ما را مشاهده نمایید و دلیل گفته های ما را تصدیق نمایید.

دلایل موفقیت سایت های خبری

در طراحی یک سایت خبری دلایل زیادی برای موفقیت وجود دارد، اما مهمترین این دلایل موارد زیر می باشند:

  • انتشار اخبار صادقانه
  • رعایت زیبایی و تمیزی قالب
  • متناسب بودن نوع نگارش و رنگ فونت ها
  • پرهیز از انتشار اخبار کذب
  • طراحی حرفه ای سایت
  • بهینه سازی سایت در کلمات کلیدی
  • بروز رسانی مستمر

با رعایت تمام موارد بالا می توانیم به موفق ترین وب سایت خبری در کشور و حتی با درج اخبار به زبان لاتین، در دنیا تبدیل شویم.

با استفاده از شرکت های معتبر طراحی سایت می توانیم به تمام موارد بالا دست پیدا نماییم. البته دلیل اعتبار و موفقیت این شرکت ها را باید در نتایج بدست آمده توسط آنها، جست و جو و مطالعه کنیم.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با هدف رضایت مندی مشتری و پیشرفت مشتریان خود، در زمینه کاری مربوط، اقدام به تاسیس شرکت طراحی سایت نموده است و مطمئن باشید این گفته ما یک شعار تبلیغاتی نبوده و نخواهد بود.

هزینه های طراحی سایت خبری:

هزینه طراحی سایت خبری و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه طراحی سایت شرکتی شرکت میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد.

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران : 77476631-021

آدرس ایمیل: info@mihandesigner.ir



:: برچسب‌ها: سایت خبری,وب سایت خبری,طراحی سایت خبری ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

با طراحی سایت فروشگاهی در دنیای امروز پیدا کردن محصولات و کالاها در زمینه های مختلف از طریق اینترنت کار بسیار آسانی شده است !!!

به دلیل اشتغال فراوان و یا ترافیک زیاد و راحتی بیشتر مشتریان و متقاضیان محصولات، ترجیح می دهند که خرید حضوری کمتری داشته باشند و سعی می کنند کالای مورد نیاز خود را از طریق اینترنت جستجو و خریداری نمایند.

امروزه یکی از حیاتی ترین نکات در بازار، طراحی فروشگاه اینترنتی برای صاحبان مشاغل و فروشندگان می باشد. تمامی این افراد باید با طراحی فروشگاه های اینترنتی و داشتن یک سایت فروشگاهی، برای سهمی در بازار داشته باشند.

طراحی سایت فروشگاهی و سایت خرید و فروش کالا و اجناس، از جمله تخصص های اصلی شرکت میهن وب گستر می باشد.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی امری حیاتی برای مشاغل

مهمترین نکته ای که باید مدنظر داشته باشید این است که سایت فروشگاه شما، یک ویترین 24 ساعته و بدون محدودیت مکانی می باشد.

ویژگی های سایت فروشگاه اینترنتی:

نمایش محصول، سیستم جستجو و سیستم خرید محصولات از ویژگی های عمومی یک فروشگاه اینترنتی می باشد.

ویژگی اصلی برای نگه داشتن کاربران و مشتریان داشتن یک سیستم نمایش محصول به شکلی جذاب و یک سیستم خرید جامع و روان می باشد.

نکته مهمی که در طراحی فروشگاه اینترنتی باید رعایت شود، طراحی بهینه سازی سایت برای موتور جستجوگر گوگل و دیگر موتور های جستجوگر میباشد. زیرا اگر یک فروشگاه پیشرفته و کامل باشد اما کاربری نداشته باشد، سودی برای صاحبان آن نخواهد داشت.

کامل بودن و استاندارد بودن وب سایت بر اساس سئو و گوگل از ویژگی های اصلی یک فروشگاه اینترنتی می باشد که سبب می شود کاربران به فروشگاه بیایند و بعد از این مورد نگه داشتن کاربران با استفاده از امکانات جذاب و کامل باید مد نظر قرار داده شود.

از ویژگی های دیگری که سایت فروشگاهی باید داشته باشد و در طراحی سایت باید مورد دقت قرار گیرد می توان به نمایش محصولات مشابه، پرداخت آنلاین، داشتن سیستم حراجی، سیستم تگ و ارتباط بین صفحات، دسته بندی کامل و سطح به سطح، داشتن فیلدهای کامل برای محصول، امکان مقایسه فیلدهای مختلف محصولات، جستجوی پیشرفته بر اساس فیلدهای محصولات در دسته بندی های مختلف، نمایش سوالات متداول و سیستم پشتیبانی و ارتباط با واحدهای فروش و مالی و ... اشاره کرد.

هدف از داشتن فروشگاه اینترنتی چیست ؟

امروزه پیدا کردن بازارهای جدید و مشتریان جدید یکی از مهمترین نکاتی می باشند که فروشندگان محصولات به آنها دقت دارند.

در عصر حاضر بزرگترین راه حل برای تمامی فروشندگان در زمینه های مختلف، بازاریابی اینترنتی می باشد که با داشتن ویژگی هایی مانند کم هزینه بودن و داشتن یک ویترین دائمی مورد توجه قرار گیرد و حتی سبب می شود فروشندگان از داشتن یک مکان فیزیکی بی نیاز گردند.

داشتن یک وب سایت قوی، تنها هزینه اصلی بازاریابی به روش اینترنتی می باشد. اما این هزینه فقط در صورتی می تواند جوابگوی اهداف باشد که به صورت هدفمند و درست انجام پذیرد.

اگر نمایش محصولات و خرید تنها هدف یک سایت باشد، این وب سایت با شکست رو برو می شود. هدف اصلی سایت باید ابتدا آوردن کاربران و مشتریان به فروشگاه اینترنتی باشد و بعد از آن به نمایش محصول و فروش آنها بپردازد.

نتیجه اینکه هدف اصلی و مهم در طراحی سایت فروشگاهی، بدست آوردن بازار اینترنتی فروش محصولات از طریق بازاریابی اینترنتی از جمله گوگل و شبکه های اجتماعی و بنرهای تبلیغاتی می باشد. داشتن یک ویترین دائمی از محصولات، خدمات فروشگاه و فروش محصولات از اهداف بعدی سایت فروشگاهی می باشد.

شرکت میهن وب گستر با ارائه راهکارهای علمی حرفه ای و تجربی موفق بازاریابی از طریق اینترنت و نیز طراحی اصولی و حرفه ای فروشگاه بر اساس نیاز شما و تجربیات خود، می تواند شما را در رسیدن به اهداف داشتن فروشگاه اینترنتی یاری رساند.

دلایل موفقیت فروشگاه های اینترنتی :

طراحی و داشتن یک سایت فروشگاهی با کمک و بهره گیری از سیستم های وبلاگی و یا نرم افزار های سایت ساز، کاری راحت و کم هزینه می باشد، اما موفق شدن سایت به این سادگی ها که تصور می کنید نمی باشد.

همانگونه که قبلاً بیان کردیم، ویژگی اصلی یک فروشگاه اینترنتی در مرحله اول، استاندارد بودن برای سئو و گوگل می باشد. بعد از آن آمدن کاربر به سایت و سپس نگه داشتن کاربر در سایت می باشد آن هم به کمک یک سیستم کامل فروشگاهی و خرید امکان پذیر می شود.

به طور خلاصه فروشگاهی اینترنتی موفق است که کاربران به آن بیایند و با اعتماد به سایت، از آن خرید نمایند.

امروزه فروشگاه های اینترنتی موفقی مانند دیجی کالا، با پیاده سازی این روش توانسته اند کاربران را از این طریق جذب و به فروش محصولات خود در زمینه لوازم دیجیتال بپردازند.

شرکت میهن وب گستر با بررسی و تحلیل فروشگاه های بزرگ و موفق و پیاده سازی چنین فروشگاه هایی که همگی در زمینه کاری خود موفق بوده اند، و با در اختیار گذاشتن این دانش برای مشتریان طراحی سایت خود به صورت رایگان، شما را برای داشتن فروشگاه موفق یاری می رساند.

طراحی اصولی و حساب شده یک سایت، مهمترین نکته در موفقیت فروشگاه می باشد که در این زمینه، شرکت میهن وب گستر با تجربه های موفق بسیار زیاد در خدمت شما می باشد.

امکانات پیش فرض طراحی فروشگاه های اینترنتی

  1. طراحی اختصاصی بر اساس نیاز و مطابق با سلیقۀ کارفرما
  2. قسمت نظرات کاربران در رابطه با هر محصول، خبر، مقاله و...
  3. قسمت تبلیغات بنری و عکسی و فلشی
  4. ثبت نامحدود منوهای تو در تو در سایت
  5. طراحی div base و فشرده سازی صفحات جهت بالا بردن سرعت فروشگاه اینترنتی
  6. مراعات کردن تمامی نکات امنیتی و تضمین غیر قابل هک بودن سایت فروشگاه اینترنتی
  7. قسمت تماس با ما و ارسال پیغام به ایمیل‏های مدیر سایت
  8. قسمت گالری تصاویر با داشتن امکان تعریف آلبوم و عکس‏های نامحدود
  9. ایجاد صفحات نامحدود برای سایت
  10. سئوی قدرتمند و کدنویسی استاندارد مطابق با آخرین الگوریتم های گوگل
  11. قسمت اسلاید تصاویر هدر سایت و با افکت های زیبا
  12. قسمت مدیران و سطح دسترسی آنها
  13. فهرست کلمات کلیدی سایت برای هر صفحه جداگانه جهت سئوی قوی‏تر
  14. تنظیم کدهای آمار سایت به صورت پویا و امکان استفاده از چند کد آماری در سایت
  15. قابلیت اضافه نمودن محصولات به صورت نامحدود
  16. قابلیت طبقه بندی محصولات به صورت کاملا داینامیک
  17. قابلیت جستجوی پیشرفته محصولات بر اساس فیلدهای مورد درخواست
  18. قابلیت اتصال به سیستم فیلد پویا مانند سایت دیجی کالا
  19. لینک تارنمای فروشگاهی به شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک، توییتر، اینستاگرام
  20. امکان ارائۀ پیش فاکتور به مشتریان در لحظۀ پرداخت
  21. قابلیت پرداخت آنلاین با بانک های پاسارگاد و ملت و ...
  22. پشتیبانی فنی و آموزش رایگان پنل مدیریت و آموزش سئو حرفه ای بصورت رایگان
  23. ایجاد سازگاری بین وب سایت با تحلیلگر گوگل آنالیتیکس و وب مستر تولز جهت تحلیل آماری فروشگاه و در نهایت ارتقای آن در موتورهای جستجوگر
  24. طراحی پاسخگو و واکنش گر در صورت تقاضا

هزینه های سایت فروشگاه اینترنتی :

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی وب سایت فروشگاهی شرکت فناوری اطلاعات میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد.

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید

نمونه پروژه های طراحی فروشگاه اینترنتی را میتوانید از بخش نمونه کار مشاهده فرمایید.

خط اختصاصی تهران : 77476631-021

آدرس ایمیل : info@mihandesigner.ir



:: برچسب‌ها: سایت فروشگاهی,وب سایت فروشگاهی,طراحی وب سایت فروشگاهی,ساخت فروشگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

طراحی سایت شرکتی

با داشتن یک وب سایت حرفه ای با طراحی سایت شرکتی، شرکت ها و موسسات تجاری می توانند رزومه شرکت،  کالا ها و محصولات یا خدمات خود را بدون محدودیت مکانی و زمانی، معرفی نمایند.

از اصلی ترین مسائلی که میتوان از طریق وب سایت شرکتی به آن دست یافت، پیدا کردن بازارهای هدف از طریق بازاریابی اینترنتی می باشد و لازمه  آن داشتن یک سایت حرفه ای و کار شده است.

اگر وب سایت شرکت با توجه به استانداردهای سئو و گوگل طراحی شود، شرکت یا موسسه می تواند در مدت زمانی کوتاه به اهداف بازاریابی اینترنتی هدفمند خود برسد. یکی از مهمترین انواع طراحی سایت، طراحی سایت شرکتی می باشد که طراحی آن باید با توجه به نوع کار، تجارت شرکت و توجه به بازارهای هدف و در نظر گرفتن کلمات کلیدی و کلمات هدف آن شرکت و موسسه صورت پذیرد.

ظاهر تارنمای یک شرکت باید به گونه ای باشد که مشتریان هدف خود را راضی نگه دارد. داشتن یک گرافیک مناسب و زیبا، و توجه به جزئیات آن می تواند در اعتماد سازی مشتریان به آن شرکت تاثیر فراوانی داشته باشد. امکانات باید در قالب سایت طوری قرار گیرند که اهداف اصلی شرکت را در مسیر درستی در مقابل کاربر قرار بدهند.

سایت شرکت ساختمانی آبادگران نمونه ای زیبا از شرکت ساختمانی می باشد.

اما توجه به حضور در صفحه اصلی گوگل روی کلمات کلیدی و بهینه سازی وب سایت تاکید اصلی یک سایت شرکتی، می باشد. با طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی شده برای گوگل امکان حضور در صفحه اول و لینک های بالای گوگل، میسر می شود. استفاده از طراحی های آماده و سایت های کپی مسلماً نمی تواند در این راه به شرکت کمک نماید. قدم اول برای تحول شرکت از طریق بازاریابی اینترنتی، هزینه کردن درست بر روی طراحی سایت به صورت اختصاصی و حرفه ای می باشد.

طراحی سایت شرکتی

شرکت فناوری اطلاعات میهن وب گستر با تجربه فراوان و بسیار موفق در طراحی سایت شرکتی در خدمت شما عزیزان می باشد.

ویژگی های سایت شرکتی:

" معرفی یک شرکت " در دنیای اینترنت از ویژگی اصلی یک سایت شرکتی، می باشد. علاوه بر این در طراحی سایت شرکتی باید نمونه های محصولات و یا خدماتی که به مشتریان و مردم ارائه می شود، دیده شود.

اگر طراحی سایت برای شرکت ها توسط متد های روز انجام شود و موارد بهینه سازی سایت در امر معرفی کلمات کلیدی یک وب سایت شرکتی رعایت شود، آن شرکت می تواند به مهمترین ویژگی طراحی سایت برای خود دست پیدا نماید.

در معرفی شرکت ها می توانیم بخشی به عنوان معرفی مدیران و بخش های مختلف شرکت اضافه نماییم، که انجام این کار سبب می شود کاربران و مشتریان اعتماد بیشتری نسبت به وجود شرکت در دنیای واقعی نمایند، و معرفی بدین شکل می تواند هدف و ویژگی معرفی یک شرکت را در دنیای مجازی ارتقاء بخشد و سبب بهینه شدن این ویژگی مهم برای شرکت ها، مخصوصا شرکت های تجاری شود.

نمایش مواردی از قبیل:

  • محصولات
  • درباره ما
  • خرید آنلاین
  • خدمات
  • تماس با ما
  • تماس آنلاین

می تواند از دیگر ویژگی های مهم برای یک سایت شرکتی باشد که حتماً باید در طراحی سایت آن ها را مدنظر داشته باشیم.

هدف داشتن یک سایت شرکتی چیست :

معرفی شرکت و بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش و درآمد زایی از سایت، مهمترین اهدافی هستند که یک شرکت از طراحی وب سایت برای خود دنبال می نماید.

البته اهداف دیگری نیز وجود دارند مانند اهداف زیر:

  • ارائه خدمات و فروش به صورت اینترنتی
  • آسان شدن کار خرید و یا دریافت خدمات برای مشتریان
  • معرفی محصولات ( رنگ، نوع، اندازه، قیمت و...)
  • معرفی خدمات
  • تجارت سودآور
  • دریافت تبلیغات و درآمد زایی از سایت
  • رسیدن به مفهوم برند سازی برای یک شرکت
  • کم کردن نیرو های کاری با استفاده از ایجاد بخش های متنوع الکترونیک
  • صرفه جویی در کاغذ و البته کاغذ بازی های اداری

این اهداف در کنار هم نیز می توانند هدف یک شرکت از طراحی سایت شرکتی باشند.

دلایل موفقیت سایت های شرکتی :

رعایت کردن مواردی که در بالا بیان شد سبب موفقیت یک سایت شرکتی می گردد.

از جمله این موارد می توانیم به رعایت مواردی مانند بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو و اعتماد سازی برای مشتریان و... اشاره کرد.

شما به موفقیت لازم در دنیای اینترنت دست نخواهید یافت اگر در طراحی سایت شرکتی خود این موارد را در نظر نداشته باشید و آنها را رعایت نکنید.

برای رسیدن به موفقیت در طراحی سایت، شرکت میهن وب گستر برای شما دوستان برنامه خاص در نظر دارد. با استفاده از متد جدید و طراحان حرفه ای سایت که آشنا به تمام اصول بهینه سازی سایت، و الگوریتم های امتیاز دهی موتور های جست و جو می باشند. انتخاب شرکت طراحی سایت میهن وب گستر برای سایت شرکتی خود، می تواند دلیل موفقیت باشد.

کافی است نمونه پروژه ها و موفیقت های بدست آمده توسط شرکت طراحی سایت میهن وب گستر را در بخش نمونه کار، مشاهده نمایید.

 هزینه های طراحی سایت شرکتی : 

هزینه طراحی سایت شرکتی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت شرکتی میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران: 77476631-021  

آدرس ایمیل:   info@mihandesigner.ir



:: برچسب‌ها: طراجی سایت شرکتی,شرکت طراحی سایت,وب سایت شرکتی,طراحی وب سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus
 

 درباره میهن وب گستر :

میهن وب گستر یکی از تخصصی ترین شرکت های طراحی سایت در ایران است که خدمات طراحی وب سایت، بهینه سازی سایت ,ارائه فضای میزبانی و ثبت دامنه های بین المللی را همگام با تکنولوژی روز دنیا ارائه می نماید.

تاریخچه شرکت : 

گروه طراحی سایت میهن وب گستر با هدف افزایش کاربرد اینترنت در توسعه کسب و کار مشاغل و افراد تاسیس شده است. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ با محوریت طراحی و راه اندازی سرورها و همچنین طراحی سایت های اچ تی ام ال و استاتیک آغاز نمود. در سال ۱۳۸۹ فعالیت طراحی سایت میهن وب گستر در انجام پروژه های طراحی وب سایت ، به ویژه سایتهای داینامیک رشد چشمگیری پیدا کرد. با توجه به ارتقا کاربرد اینترنت در تجارت شرکتها و اصناف مختلف و رقابت در ارائه محصولات و خدمات از طریق اینترنت ، طراحی سایت میهن وب گستر بهینه سازی سایت را به خدمات خود اضافه نمود. در همه سایت هایی که توسط ما طراحی می شوند قوانین سئو  رعایت شده و تکنیکهای بهینه سازی اعمال می شود  و این مهم منجر به بازده حداکثری سایت های طراحی شده توسط ما در جذب مخاطب و در نتیجه رونق کسب و کار مشتریانمان شود.

دفاتر :

در حال حاضر گروه طراحی سایت میهن وب گستر یکی از فعالترین مجموعه های طراحی  سایت در تهران است. هر چند با توجه به نوع فعالیت و ماهیت جهانی اینترنت این مجموعه خود را به بخش جغرافیایی خاصی محدود ننموده و اقدام به راه اندازی دفاتر نمایندگی در استان های آذربایجان غربی و گلستان نموده است, و همینطور که در بخش نمونه کارها مشاهده می کنید ما در محدوده بزرگی ارائه خدمات نموده ایم.

چشم انداز : 

ارائه خدمات تخصصی، بهینه و مستمر در زمینه فناوری اطلاعات و سیستم های تحت وب که از یک سو نیازها و خواسته های سازمانها و شرکتهای تجاری ایرانی را به بهترین وجه برآورده می سازد و از سوی دیگر هماهنگ با رشد و تحولات تکنولوژیکی روز دنیا  پیش می رود.

اهداف شرکت : 

  • بکارگیری جدیدترین فناوری ها در زمینه ی طراحی سایت سیستم های مدیریت محتوا
  • بکارگیری جدیدترین راهکارها در زمینه بهینه سازی وب سایت، افزایش ترافیک سایت و ارتقاء رتبه بندی در موتورهای جستجو
  • ارائه مشاوره و خدمات متنوع در زمینه بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی و فروش از طریق اینترنت
  • حضور فعال در انجام پروژه ها در زمینه طراحی و تولید نرم افزارهای کاربردی تحت وب
  • ارتقاء مداوم سطح علمی و توانایی فنی شرکت برای انجام پروژه های ملی و بین المللی
 خط مشی شرکت طراحی سایت میهن وب گستر
  • ایجاد اطمینان و جلب رضایت مشتریان 
  • ارتقاء دانش فنی مشتریان از طریق مشاوره و آموزش 
  • ارتقاء مداوم کیفیت و تنوع خدمات 
  • ارتقاء سطح مهارت, توانمندی و دانش نیروی انسانی شرکت
  • ارتقا سطح مشارکت و روحیه همکاری کارکنان شرکت 
  • تقویت روحیه مشتری مداری در تمامی مراحل کاری
  • ارائه امکانات متعدد فناوری های تحت وب با تمرکز بر کاربردهای تجاری همچون افزایش فروش محصولات و خدمات مشتریان

خط مشی ما بر مبنای کرامت انسانی، اعتماد متقابل و كار گروهی هدفمند استوار است و همواره در تلاش برای رقابت، آزمایش، ارزیابی مجدد و بهبود استانداردهای حرفه ای خود می باشیم.

مشخصات سرویس های میزبانی در میهن وب گستر :

Dedicated Hosting in Germany

HARD SSD drives - RAM 128 G - CXS Security - WHM / CPANEL - LITESPEED - CLOUDLINUX

IRAN Hosted FARASO :

RAM 32 G - CXS Security - DIRECT ADMIN - CLOUDLINUX

International Domain Registration :

Resello -ResellerClub



:: برچسب‌ها: شرکت طراحی سایت,طراحی وب سایت,شرکت وب سایت,شرکت ساخت سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

 

سوالات متداول طراحی وب سایت میهن وب گستر :

در این بخش لیست کلیه سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید و یا سوالاتی که توسط شما مطرح شده است ، پاسخ داده شده و سعی شده است که با پاسخی کامل و روشن ، شبهات و ابهامات شما را رفع کرده و با اطمینان خاطر و دیدی روشن نسبت به همکاری با میهن وب گستر جهت طراحی و راه اندازی وب سایت خود اقدام نمایید .

ضمنا در صورتیکه سوال و یا پاسخ مد نظر خود را در لیست ذیل نیافتید ، با ما مطرح کرده و کارشناسان در اسرع زمان پاسخ شما را خواهند داد . با کلیک بر روی عنوان هر سوال ، پاسخ مربوطه نمایش داده خواهد شد :

 چرا وب سایت ؟

در دنیای امروز و تجارت نوين، وجود وب سايت نقش بسيار مهمی در موفقيت شما دارد. در عصر اطلاعات و ارتباطات، مخاطبين و رقيبان شما فقط به اندازه يک کليک با شما فاصله دارند. هم اکنون در دنيا صدها ميليون نفر از اينترنت استفاده مينمايند. زمينه فعاليت شما هر چه ميخواهد باشد، مسلما شما هرگز نميتوانيد به سادگی از اين جمعيت صرفه نظر کنيد.

امروزه شرکت ها و موسساتی در فعالیت های تجاری خود موفق ترند که اطلاع رسانی آنها به حد کافی بوده و در بین مردم شناخته شده تر باشند . اولین راهی که برای رفع این مشکل به ذهن میرسد تبلیغات است. تبلیغات نتایج قابل قبولی در پی دارد اما نیازمند صرف هزینه های زیادی است. آیا حاضر به پرداخت هزینه های همیشگی مالی آن هستید؟

اينترنت فضاي نامحدود و بي‌انتهايي است. در اين مكان شما بدون واسطه با ميليون‌ها انسان در سراسر جهان در ارتباط هستيد .بنابراين چنانچه در اين فضا به تبليغ و معرفي خدمات و محصولات خود بپردازيد مطمئنا نتيجه بهتري خواهيد گرفت. همچنين هزينه تبليغات در اينترنت بسيار پايين تر از ساير رسانه‌هاي مجازي مي باشد، ورود به دنياي اينترنت آزاد و ارائه خدمات در آن بسیار ارزان‌تر است.

مطمئنا بسياري از شركت‌ها و سازمان‌ها براي معرفي محصولات و خدمات خود انواع كاتالوگ، بروشور و ... چاپ و منتشر ميكنند. هزينه اينگونه تبليغات بالا است. همچنين امكان اعمال تغييرات در آنها وجود ندارد. بطور مثال چنانچه آدرس يا تلفن دفتر كارتان تغيير كند، اصلاح و آگاه نمودن همه مخاطبان امكان‌پذير نيست. در حاليكه اينترنت فضاي متعلق به امروز و فرداست و اعمال تغييرات در آن سريع و ساده است.

شما با ايجاد يك وب سايت ميتوانيد شرح خدمات، كليه نمونه‌كارها، كاتالوگها و مشخصات محصولات خود را بدون نگراني در خصوص حجم اطلاعات ارائه شده، در اين فضاي مجازي قرار دهيد و در صورت بروز هرگونه تغييرات، فوراً اطلاعات خود را بروز رساني نمائيد.

مزایای طراحی و راه اندازی وب سایت چیست ؟

وب سایت شما می تواند بزرگترین ابزار تبلیغاتی، عرضه خدمات و محصولات و معرفی شما به مشتریانتان باشد. طراحی سایت  متناسب با فعالیتهای شما می تواند مزایای زیادی برای شما در پی داشته باشد :

مشخصات کالا و خدمات شما به سهولت قابل دسترسی، مشاهده و جستجو خواهد بود و امکان ارزیابی و مقایسه نظرات مشتریان را در اختیار سایر کاربران سایت خود قرار داده اید. مطمئنا" نظرات سایر مشتریان برای آنان حائز اهمیت خواهد بود و آنها را برای خرید جنس خاصی از فروشگاه شما تشویق می کند.

هزینه و تعرفه طراحی سایت به مراتب پایین تر از ایجاد یک فروشگاه فیزیکی است. هزینه خرید یک فروشگاه واقعی حداقل ۱۰۰ میلیون تومان است در صورتیکه قیمت وب سایت از یک صدم مبلغ فوق هم کمتر می باشد.

نمایشگاه محصولات شما بر خلاف یک فروشگاه واقعی به صورت ۲۴ ساعته قابل دسترسی است، هزینه زمانی و مالی بسیار کمتری برای شما دارد، شما مالیات پرداخت نمی کنید و قبض آب و برق برای شما فرستاده نمی شود!

موتورهای جستجو در اینترنت به طور رایگان، اشخاصی که کالا یا خدمات مشابه خدمات شما را جستجو می کنند را به سایت شما راهنمایی می کنند.

بازدیدکنندگان و مشتریان شما، منحصر به یک منطقه یا شهر نخواهند بود.

مشتری برای دفعات بعدی بیشتر به فروشگاه آنلاین شما مراجعه می کند، چون فاصله مشتری تا آنجا فقط چند کلیک است و بر اساس طبقه بندی فروشگاه شما می تواند به راحتی جنس مناسب خود را انتخاب کند.

هزینه تبلیغات در اینترنت و معرفی وب سایت شما نسبت به سایر رسانه ها به مراتب ارزانتر می باشد. فراموش نکنید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را اعلام و مدام آنرا یادآوری نمایید.

بسیاری از افراد بر این عقیده اند که محصولات و خدمات ما مشتریان خاص خود را دارد و یا نیازی به معرفی آن به تمام جهان نداریم. بسیار خب، شما کمی در مورد گسترش هر روزه اینترنت پرس و جو کنید و به بررسی تجارتهای نمونه و رقبای خود در اینترنت بپردازید. مطمئنا" تغییر عقیده خواهید داد! شرکتهایی در امر تجارت خود موفق هستند که در تلاش برای گسترش رقابت باشند. در گذشته تمام اهرمها در اختیار فروشنده بود حال آنکه امروزه اهرمهای کنترلی در دست مشتریان است، برای توسعه تجارت خود ناگزیر به توسعه روشهای سنتی مبتنی بر روشهای روز هستید.

اگر محصولی تولید می کنید که طیف وسیعی از نسل جوان از آن استفاده می کنند مثلا یک کتاب، کم کم وبلاگ ها و سایت هایی درباره محصول شما مطلب می نویسند و باعث معروف تر شدن آن می شوند بدون اینکه حتی روح شما هم خبر داشته باشد!

اظهار نظر در محیط شبکه برای همه آسان تر از گفتگوی تلفنی یا نوشتن نامه است. پس خیلی بیشتر با مشتریان خود در تماس خواهید بود.

تجارت الکترونیک در جهان یک موضوع کاملا جاافتاده است. اما در ایران بعلتهای گوناگون از جمله نبودن کارت های اعتباری این مورد هنوز برای مردم امری نا آشناست. ولی حداکثر تا دو سال آینده اوضاع در ایران، به نحو چشمگیری تغییر خواهد کرد. اما اگر بخواهید نقطه شروعتان آن روز باشد، دیگر به سختی به پای کسانی که امروز در حال فعالیت اند خواهید رسید. پس همین امروز برای برپایی سایت خود اقدام کنید.

به این نکته توجه کنید که شرکتهای رقیب نیز بیکار ننشسته اند و برخی در این راه از شما پیشی گرفته اند، پس با مطالعه و مشاوره در صدد ایجاد استراتژی خاصی برای بازاریابی و جذب مشتریان خود باشید، باید بتوانیم فعالیتهای خود را به گونه ای سامان دهیم که جلوتر از رقبای خود باشیم و بتوانیم سهم بیشتری از بازار را بدست آوریم.

وب سایت شما معرف آنلاین خدمات و محصولات شما می باشد، یک کاتالوگ آنلاین، پایگاه محصولات و یا خدمات شما بر خلاف یک فروشگاه واقعی و بدون هزینه های مالی جانبی به صورت ۲۴ ساعته قابل دسترس برای همگان در سراسر دنیا می باشد .

هزینه طراحی وب سایت، تبلیغات در اینترنت و معرفی وب سایت شما نسبت به سایر رسانه ها مانند رادیو ، تلویزیون و مجلات، بیلبردها به مراتب ارزانتر می باشد. فراموش نکنید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را پیاپی یادآوری نمایید .

شما علاوه بر تلفن و آدرس پستی یک پل ارتباطی مهم دیگر نیز با مشتریان خود دارید.

و سایر مزایا :

ارتباط مستقیم و دو طرفه با کاربران و مخاطبان. - هزینه های نسبتاً کم راه اندازی وب سایت. - به روز رسانی اطلاعات به راحتی انجام می گردد. - قابلیت فراگیری عام در سراسر دنیا را دارد. - ماندگاری طولانی. - قرار دادن حجم زیادی از اطلاعات . - قابلیت طراحی مجدد. - ابزار ارتباطی ما بین مراکز گوناگون. - مطلع شدن کاربران از آخرین تغییرات در خدمات و محصولات شما. - در دسترس بودن ۲۴۷ (۲۴ ساعت شبانه روزي و ۷ روز هفته)

راحل راه اندازی وب سایت چیست ؟

انتخاب نام مناسب براي سایت

ثبت نام وب سایت یا ثبت دامنه و اجاره فضا جهت بارگزاری اطلاعات وب سایت 

هدف گذاری ، بررسی رقبا و تحلیل لطلاعات شرکت  طراحی قالب گرافیکی وب سایت 

برنامه نویسی بخشهای مورد نظر 

تست و راه اندازی اولیه

تحلیل آماری وب سایت 

آموزش بخشهای مدیریتی وب سایت 

پشتیبانی وب سایت

براي انتخاب نوع سرويس Web Hosting چه معيارهايي را بايد در نظر بگيرم ؟

ميزان فضا را متناسب با حجم سايت ( فايلها ، بانک اطلاعاتي و ... ) انتخاب نمائيد، در صورتي که سايت شما بازديد کننده هاي زيادي دارد يا در آينده ترافيک بالايي خواهد داشت به پهناي باند ( Bandwidth ) اختصاص يافته توجه نمائيد، به Resource هاي اختصاص يافته به Hosting Plan مورد نظرتان برحسب نوع طراحي و برنامه نويسي سايت خود توجه نمائيد و زبان هاي برنامه نويسي که در سايت خود استفاده نموده ايد در Hosting Plan مورد نظرتان پشتيباني شود، سازگاري سايت با سيستم عامل سرويس Hosting مورد نظرتان و ...

 

تفاوت هاست ويندوز با هاست لينوکس چيست ؟

بين ويندوز و لينوکس از نظر فني تفاوتهاي زيادي وجود دارد ، اما جدا از مباحث فني آنها از مهمترين تفاوت ميان اين دو سيستم عامل در سرويس هاي Web Hosting اين است که در سرويس هاي Hosting لینوکس از Script ها ، بانک هاي اطلاعاتي ، نرم افزار ها و بطور کلي امکانات بيشتري پشتيباني مي شود.

شما جهت برقراري امنيت سايت ها و سرور ها چه اقداماتي را انجام داده است ؟

براي برقراري امنيت سايت ها و سرورها اقدامات مختلفي انجام مي گيرد که برخي از آنها عبارتند از: استفاده از انواع فايروال هاي سخت افزاري و نرم افزاري ، مونيتورينگ سرورها ، بروز رساني سرور ها و نرم افزار ها ، کنترل پورت ها و پروتکول ها ، کنترل سطح دسترسي ها و ...

چرا باید طراحی وب سایت خود را به میهن وب گستر بسپارم ؟

این مساله که همیشه افرادی هستند تا سرویس های یکسانی را با هزینه های مختلف ( قیمت پایین تر یا بالاتر) ارائه میدهند در تمامی صنایع ، اصناف و زمینه های شغلی وجود دارد. ما نیز به تصمیم شما در مورد انتخاب مجری وب سایت تان ، احترام میگذاریم . هر شخصی و شرکتی با توجه به میزان تجربه و تخصص خود ، هزینه های مختص به خود را دارد و بدیهی هست که به تناسب هزینه پرداختی ، کیفیت طراحی و پشتیبانی نیز بهتر خواهد بود . این بدیهی ترین قانون تجارت هست. اما تجربه کاری ، که میهن وب گستر ما پس از اجرای تعداد بسیار زیادی طراحی وب و گرافیک ، با تکنیک های مختلف و در طی چندین سال بدست آورده ابزار مطمئن تری در به نتیجه رساندن اهداف تجاری آنلاین شما خواهد بود.

آیا میتوان طراحی وب سایت را از شما اما هاست را از محل دیگری خرید کنم ؟

بله ، ما با وجود اینکه در زمینه ارائه خدمات هاستینگ بطور مستقیم فعالیت نداریم ، اما قادر هستیم تا سرویس میزبانی مناسب را برای شما تامین نماییم. شما نیز امکان تهیه هاست بطور دلخواه خود از محل دیگر را خواهید داشت. فقط با توجه به نوع وب سایت ، فضای میزبانی می بایست امکاناتی را داشته باشد که کارشناسان ما در این زمینه به شما مشورت مناسب خواهند داد. البته بدیهی هست که تا اتمام پروژه طراحی و تسویه حساب اطلاعات نزد ما محفوظ خواهد ماند .

آیا میهن وب گستر از وب سایت هایی که طراحی کرده ، پشتیبانی خواهد کرد ؟

بله ، این بدیهی و وظیفه ما هست و ما با اطمینانی که به کیفیت طراحی خود داریم ، با اطمینان خاطر پشتیبانی وب سایت های خود را بعهده خواهیم گرفت که شامل پشتیبانی اولیه ، همانطور که در قرار داد تعریف میشود ، خواهند شد. برای انجام پشتیبانی های خاص نیز میتوان بصورت جداگانه طی قرار دادی مجزا چنین سرویسی را ارائه کرد.

من به طرح وب سایتی که برایم آماده کرده اید ، علاقه ای ندارم ، چکار باید کرد ؟

محتوای سایت ، بازار هدف و کاربران ، یک طرح گرافیکی بصورت فایل تصویری آماده شده و در یک جلسه برای شما نمایش داده میشود. نقطه نظراتی که در این جلسه مطرح میشود سبب تغییرات احتمالی در ساختار گرافیک طرح اولیه خواهد بود. حتی گاهی نیاز به تعویض کامل طرح اولیه می باشد. تا زمانی که طرح گرافیکی به تایید طرفین نرسد ، پروسه طراحی وب سایت شروع نخواهد شد. بعداز تایید طرح و اجرایی شدن پروژه ، تغییر در طرح جز در قسمتهایی که به ساختار لطمه نزند ، امکان پذیر نیست و در صورت لزوم هزینه آن برای اجرای مجدد لحاظ خواهد شد. در نهایت رضایت شما شرط خواهد بود

آیا میتوانیم از عکس ها و دیگر مطالب من در سایت استفاده کنید ؟

مطمئنا و براحتی می توان هر تعداد عناصر گرافیکی مورد نظر شما را در طراحی سایت منظور کرد حتی شما می توانید از صوت و فیلم هم در وب سایت خود استفاده نمائید .

باآغاز فعالیت اقتصادی جدید ، آیا می توانید یک وب سایت را توسعه دهید ؟

ما به اهمیت یک حضور مستمر در وب کاملا واقف هستیم. ما با کمک شما و در محدوده بودجه شما یک وب سایت جذاب را برای کسب و کار شما توسعه می دهیم و به تدریج با پیشرفت و توسعه کار شما آن را ارتقا خواهیم داد.

هزینه طراحی وب سایت من چه میزان خواهد بود ؟

هزینه طراحی و توسعه یک وب سایت بستگی به عوامل متعددی شامل تعداد صفحات، نحوه طراحی گرافیکی و قدرت آن، محتوای صفحات، تکمیل بودن اطلاعاتی که شما ارائه می کنید، وجود تجارت الکترونیک، استفاده از تکنولوژی انیمیشن فلش، و برنامه نویسی های پایگاه داده و عوامل دیگر بستگی دارد. لطفا جهت برآورد هزینه و زمان طراحی وب سایت مد نظر خود فرم سفارش پروژه را تکمیل و ارسال نمایید .

طراحی وب سایت من در چه مدتی انجام می شود ؟

پس از زمان بندی پروژه شما توسط ما و ارائه کلیه محتوای لازم برای برپایی وب سایت بسته به نوع و گستردگی فعالیت شما برای فعالیت های کوجک از 3 تا 5 روز زمان لازم است. سایت های دارای قسمت های تجارت الکترونیک و با دارای فعالیت های خاص که مستلزم برنامه نویسی گسترده هستند زمان بیشتری لازم خواهند داشت. در صورتیکه برای طراحی سایت خود عجله دارید هر چه سریعتر با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت خواسته های شما را به نحو مطلوب انجام دهیم.

برای داشتن یک وب سایت باید از چه خدماتی استفاده کنم ؟

برای هر وب سایت کلا به چهار نوع سرویس احتیاج خواهید داشت : ثبت دامنه ، اجاره فضای میزبانی وب ، طراحی و اجرای وب سایت و تبلیغات که بر حسب درخواست شما کلیه موارد مزبور را برای شما انجام خواهیم داد و شما را راهنمایی خواهیم کرد تا به بهترین نحو مشتریان و بازدیدکنندگان را به سایت خود راهنمایی کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید.

آیا شما می توانید وب سایت من را نگهداری کرده و آنرا توسعه دهید ؟

بله ! ما اینکار را برای اکثر مشتریانمان انجام می دهیم و از اینکه می توانیم آنها را در رسیدن به اهدافشان یاری دهیم خوشحالیم. اگر نگهداری سایت شما توسط طراح اصلی آن انجام شود بسیار مفید خواهد بود، مشکلات کمتری داشته و بنابراین هزینه کمتری را متحمل خواهید شد. اگرجه حتی اگر می خواهید آنرا خودتان بروزرسانی کنید ما این امکان را برای شما فراهم خواهیم کرد.

چگونه می توانیم به ردیابی بازدید کنندگان وب سایت بپردازم ؟

اگر از سرویس های میزبانی وب ما استفاده کنید به آمار سایت خود در کنترل پنل اختصاصی دسترسی خواهید داشت که دارای اطلاعات کاملی از تعداد بازدید کنندگان، موقعیت جغرافیایی آنها، مدت زمان استفاده آنها از سایت، صفحات خوانده شده و غیره می باشد.

چه دامنه هایی را می توان ثبت کنم ؟

برای هر دامنه می توانید از پسوند های مختلفی استفاده کنید که رایج ترین آنها عبارتند از : org ,net ,com دیگر پسوندهای موجود عبارتند از : biz , info , ws , ir , co.ir , net.ir , org.ir , gov.ir , ac.ir , id.ir. که هر کدام با توجه به نوع فعالیت و یا سلیقه شما انتخاب می شود . به عنوان مثال دامنه com. برای شرکتها و یا فعالیتهای تجاری است و یا net. برای شبکه ها و org. برای سازمانها و gov. برای دولتها و وابسته هایشان می باشد . پس از انتخاب و بررسی اینکه دامنه ( Domain ) مورد نظر شما آزاد است و توسط شخص دیگری ثبت نگردیده است می توانید با ارسال سفارش ثبت دامنه به شرکت ما ، دامنه مورد نظر را برای خودتان به مدت دلخواه ثبت کنید. اگر دامنه دلخواه خود را پیدا کرده اید ، فرصت را حتی یک دقیقه از دست ندهید. ما دامنه دلخواهتان را برایتان و به نام خودتان ثبت میکنیم. هزینه ثبت دامنه ها با پسوند های مختلف متفاوت بوده و در عین حال شما می بایست به نوع آن توجه کنید.

آیا برای ثبت دامنه حتما باید میزبانی آنرا را هم خریداری کرد ؟

خیر. شما برای خریداری دامنه مجبور به خریدن سرویس میزبانی وب نمی باشید ولی در زمانی که نیاز به طراحی وب سایت دارید میبایست حتما میزبانی فضا را هم تهیه نمائید.

میزبانی وب یا Web Hosting چیست ؟

میزبان یک وب سایت فضایی را روی یک کامپیوتر سرور فراهم می کند که داده ها و سايت شما روی آن قرار می گیرد تا بوسیله کلیه افراد در سرتاسر جهان قابل دسترسی باشد. هنگامیکه یک شخص آدرس وب سایت ( دامنه ) شما را در مرورگر کامپیوترش وارد می کند ، مرورگر به دنبال محل کامپیوتری که با آن آدرس ثبت شده ، می گردد و سپس این کامپیوتر میزبان است که فایل ها را برای کامپیوتر شخص می فرستد تا وی بتواند به اطالاعات مورد نظرش دسترسی پیدا کند.

آیا میتوان بیش از یک دامنه را روی یک پلان میزبانی وب قرار داد ؟

اگرچه پلانهای میزبانی وب فقط برای هاست کردن یک نام دامنه طراحی شده، لیکن شما می توانید با استفاده از سرویس دامنه مجازی (URL Forwarding) دومین های دیگری را به فضای هوست شده خود، اشاره کنید.

سیستم مدیریت وب سایت میهن وب گستر چیست ؟

این سیستم جوملا بوده و داینامیک. بدین معنا که امکان مدیریت وب سایت در هر سطح و نوعی توسط مدیریت و بصورت مستقل قابل انجام هست و مدیریت وب سایت به هیچ وجه نیاز به دانستن علم برنامه نویسی نخواهد داشت برعکس وب سایت استاتیک که جهت بروزرسانی میبایست کاربر برنامه نویس باشد و زمان زیادی جهت افزودن و یا ویرایش تغییرات مد نظر کند . بعبارتی در هر لحظه از شبانه روز که مدیریت اراده کند قادر به افزودن و ویرایش مطالب و یا تغییر در تنظیمات وب سایت می باشد .

وب سایت ایستا (Static) چیست ؟

وب سایت هایی متشکل از چند صفحه که فاقد کد نویسی و پایگاه داده می باشد را به اصطلاح وب سایت استاتیک می نامند. این دسته از وب سایت ها قابلیت مدیریت محتوا نداشته، و می بایست توسط شرکت یا طراح سایت، مورد تغییر و اصلاحات قرار گیرد.
این گروه از سایت ها برای شرکت هایی مناسب است که تغییرات در آنها کم و به ندرت انجام میگیرد.

اهمیت داشتن یک وب سایت چیست ؟

در عصر ارتباطات ، اینترنت و صفحات وب از جمله مهمترین ابزار ارتباطی انسان در هزاره سوم به شمار می رود.از مهمترین ویژگی های وب که لزوم استفاده از آن را بیشتر نمایان می سازد می توان به چند مورد اشاره کرد که عبارتند از:

۱) فراگیر بودن صفحات وب و مخاطبان آن: هزاران نفر در سراسر جهان می توانند از وب سایت شما بازدید نمایند.این به معنای ارتباط شما با سرار جهان است.

۲) هزینه های پایین نسبت به سایر ابزارهای ارتباطی: هزینه ای که برای طراحی یک وب سایت متوسط صرف می گردد به مراتب پایین تر از هزینه های استفاده و نگهداری از سایر وسایل ارتباطی مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه، مجلات و … می باشد. حتی پرخرج ترین وب سایت ها که در اینترنت وجود دارند در مقایسه با کارکرد و خدماتی که ارائه می دهند به صرفه می باشد.

۳) به روزرسانی وب سایت: شما می توانید به آسانی و با آموزشی ساده و مقدماتی وب سایت خود را در هر ساعت از شبانه روز به روز کنید. این به معنای دسترسی مخاطبان شما به اطلاعات و اخبار جدید است.

۴)صرفه جویی در زمان و هزینه ها برای دست یابی به اطلاعات مورد نظر خود. دیگر لازم نیست برای خرید کالا، ثبت نام در دانشگاه، خرید روزنامه و مواردی از این دست زمان و هزینه صرف کنید. کافیست به اینترنت وصل شده و بسیاری از کارهای خود را از این طریق انجام نمایید.

طراحی یک وب سایت ایستا (Static) را توضیح دهید ؟

طراحی گرافیک و قالب سایت: در مرحله اول طرح گرافیکی وب سایت طراحی شده و روی سایت میهن وب گستر جهت مشاهده قرار می گیرد. راه اندازی و آپلود: در مرحله دوم پس از تایید طرح گرافیکی، اطلاعات ارسالی از سوی کارفرما در سایت قرار گرفته و سایت راه اندازی می گردد.آپلود سایت بنا به نظر مشتری توسط میهن وب گستر یا خود کارفرما قابل انجام می باشد.
شما با چه سیستمی طراحی انجام میدهید؟!

وردپرس - جوملا - CMS اختصاصی - فروشگاه سازها - cms اختصاصی و ...



:: برچسب‌ها: سوالات طراحی سایت,اصول طراحی سایت,طراحی سایت,سوالات متداول طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

Rules

 

 

 

 

 

 

کاربر گرامي ، ميهن وب گستر بر روي رعايت قوانين بسيار سخت گير بوده و سرويس دهي بدون اختلال به کاربران خود را ، از هر چيز ديگر مهم تر ميداند . لذا از شما خواهشمنديم قبل از ثبت نام و خريد سرويس ، حتما قوانين زير را مطالعه نماييد .

شرايط سرويس
  کليه کاربران سرويسهاي ميهن وب گستر و کليه اشخاص پس از تهيه هر يک از سرويسهاي آسيا سازان، موظف به رعايت کامل شرايط سرويس ميهن وب گستر مي باشند. ماهيت اين شرايط براي تضمين رعايت حقوق ساير کاربران اينترنت و تطابق با قوانين حاکم بر محيط سرويس دهندگاني است که شرکت مبهن وب گستر از سرويس آنها استفاده مي کند. اين شرايط جامع و کامل نبوده و ميهن وب گستر حق اضافه، حدف يا تغيير بندهاي آنرا در هر زمان و بدون اطلاع قبلي پس از انتشار آنها در وبگاه www.mihandesigner.ir براي خود محفوظ مي دارد ،

قوانيني که در صفحات سفارش وجود داردحکم قوانين اين صفحه را دارد ؛ و نيازي به درج در اين صفحه ندارد. هرگونه شکايت و گزارش در مورد تخطي کاربران از اين شرايط مي بايست از طريق ايميل يا فکس به صورت کتبي به ميهن وب گستر اعلام گردد.

1- استفاده از سرويس ها براي انجام فعاليت هايي از قبيل Denial of Service ممنوع مي باشد

2- انتشار مطالب و محتواي ضد اخلاقي، سوء استفاده، توهين به شخص يا اشخاص و ... ممنوع مي باشد.

3- ارسال ايميل هاي حجيم تبليغاتي (Spam) ممنوع مي باشد.

4- وارد کردن مشخصات و شماره تماس صحيح، زمان ثبت نام الزامي است.

5- نصب هر برنامه اي که باعث بالا بردن بيش از حد بار Cpu ، Ram يا ديگر منابع سرور و هاست ونمایندگی هاست و همچنین سرویس  مستر ریسلر شود ممنوع مي باشد. در هر شرايطي اگر سايت شما بيش از حد به سرور فشار بياورد ابتدا اخظار و سپس سرويس دهي به سايت شما بصورت کامل قطع خواهد شد.

6- در صورت تمديد نکردن بموقع سرويس هاست،ثبت دامنه و خدمات ديگر جز پنل پيامک, ميهن وب گستر مي تواند سرويس شما را غيرفعال يا حذف کند و براي فعال سازي يا بازگرداندن بک آپ (در صورت موجود بودن) هزينه ي فعال سازي دريافت مي شود.

7- رسيد، شماره فيش يا شماره پيگيري با تاريخ پرداخت را تا پايان سرويس نزد خود نگهداريد.

8- هاست هاي بيش از 200 مگابايت 48 ساعت زمان تست دارند در صورت عدم رضايت پول هاست کامل برگشت داده ميشود.

9- ميهن وب گستر در قبال امنيت و سلامت رمز هايي که براي ورود به بخش مديريت يا کنترل پنل (سي پنل، سايت هاي طراحي شده و ...) سايت بصورت اتوماتيک يا دستي ساخته و براي کاربر ارسال مي شود هيچ مسئوليتي ندارد. اگر احساس مي کنيد رمز از امنيت کافي برخوردار نيست لطفا آن را تغيير دهيد.

10- پشتيبان گيري از کليه ي سايت ها بصورت دوره اي 3ماهه انجام مي گيرد. استفاده از نسخه هاي پشتيبان فقط براي مشکلاتي که از سمت ما صورت مي گيرد رايگان مي باشد. در صورت درخواست مشتري براي بازگرداني نسخه ي پشتيبان هزينه ي بازگرداني دريافت مي شود.

11- مشتري نبايد بيش از فضاي اختصاص يافته خود مصرف نمايد . مواردي که موجب اشغال شدن فضا مي شود عبارتند از :

( حجم فايل هاي upload شده به سرور ، حجم ايميل هاي رسيده، حجم بانک هاي اطلاعاتي برنامه )
مشتري نبايد بيش از حجم تخصيص يافته براي تبادل اطلاعات را مصرف کند. مواردي که موجب مصرف حجم تخصيص يافته مي شوند ، عبارتند از (ارسال فايل به سرور ، دانلود برنامه از سايت ، ارسال و دريافت ايميل )

مشتري مي تواند حداکثر 1 درصد ظرفيتCPU سرور را مصرف کند. برنامه هائي که محاسبات سنگين دارند ظرفيت زيادي از CPU را مصرف ميکنند. مصرف بيش از حد ظرفيت CPU موجب کند شدن سرور و ديگر وب سايت هاي ثبت شده در آن مي شود در صورت نياز به چنين برنامه هايي ، سرويس اجاره سرور اختصاصي پيشنهاد مي گردد .

12- مشتري در هر روز حداکثر مي تواند 200 ايميل ارسال و300 ايميل دريافت نمايد ،. ارسال بيش از اين مقدار در جامعه بين المللي به عنوان SPAM (هرزنامه ) شناخته شده و باعث غير فعال گرديدن سايت مشتري مي گردد و براي فعال شدن مجدد سايت ، مشتري موظف به پرداخت 10هزار تومان جريمه براي بار اول و در صورت تکرار ، هربار براي فعال سازي 100 هزار تومان هزينه دارد.

در صورت تمايل تا ارسال 500 ايميل در روز از هاست يك گيگ به بالا استفاده نماييد.

12- در صورتي که مشتري با حذف شاخه هاي اصلي هاست موجب از کار افتادن وب سايت خود شود ، با اخذ 10 هزار تومان هاست بازيابي خواهد شد و باز گرداني اطلاعات به صورت اختياري 50 هزار تومان هزينه دارد. .

هسته اصلي نرم افزار طراحي سايت برنامه متن باز جوملا ميباشد.

13- کاربران متعهد مي شوند تمامي قوانين جاري کشور جمهوري اسلامي ايران را رعايت نمايند. همچنين با توجه به قرار داشتن سرورهاي ميهن وب گستر در کشورهاي امريکا و کانادا کاربران متعهد به رعايت تمامي قوانين مرتبط با اينترنت در کشورهاي آمريکا ، کانادا مي باشند و عدم آشنايي کاربران با اين قوانين رافع مسئوليت آنها نخواهد بود. به طور کل سرويسهاي ميهن وب گستر مي بايست در جهت مقاصد قانوني استفاده گردد. انتقال، نگهداري يا انتشار هر گونه اطلاعات يا داده که مخالف هر قانون اجرايي باشد يا مستقيما به تخلف از قانون خاصي کمک کند ممنوع است. اين مورد مي تواند شامل مواد زير باشد (البته محدود به مواد زير نيست)

1- قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپي رايت بدون مجوز

2- استفاده غير مجاز از علائم تجاري ديگران

3- استفاده غير مجاز از لوگو هاي ديگران

4- اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم يا کشور

5- انتشار اکاذيب عليه ديگران

6- کلاه برداري هاي اينترنتي و هرگونه عاملي که موجب فريب بازديدکنندگان شود

7- سايتهاي فعال در زمينه HYIP ويا داراي سيستم هرمي

استفاده غير قانوني از سرور و شبکه:

مختل كردن امنيت سيستم يا شبكه ممنوع است و در صورت بروز چنين مسائلي ميهن وب گستر حق پيگرد قانوني و شکايت از متخلف به مراجع قانوني را محفوظ مي دارد. نمونه هايي از اختلال در امنيت سيستم يا شبكه شامل موارد ذيل مي شود: دسترسي يا استفاده غير مجاز از داده ها، سيستم يا شبكه، از جمله هر گونه تلاش براي جستجو، اسكن يا آزمايش آسيب پذيري يك سيستم يا شبكه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر كاربر، ميزبان يا شبكه، شامل: تلاش بري دسترسي به اطلاعات نامه هاي الكترونيكي، تلاش عامدانه براي پر كردن فضاي يك سيستم، تلاش براي تغيير و يا حذف اطلاعات وب سايتها بدون مجوز از مالکان آنها و ...

ويروسها و سير فعاليتهي تخريبي :

استفاده از سرويسها يا تجهيزات ميهن وب گستر براي ايجاد يا ارسال ويروسها، كرمها يا تروجان هاي اينترنتي ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش براي ايجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است.

مسائل جنسي :

استفاده از سرويس هاي ميهن وب گستر براي نگهداري، ارسال، نمايش، انتقال، تبليغ يا هر عمل مشابه بر روي داده هاي مرتبط با مسائل جنسي به هر شکل ممنوع است.

حريم شخصي و اطلاعات محرمانه :

به طور کلي محيط اينترنت به همان ميزان ساير محيط هاي ارتباطي مانند پست، دورنگار و تلفن براي انتقال اطلاعات محرمانه امنيت دارد. در کليه اين محيطها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همين دليل ضمن آنکه ميهن وب گستر تمام تلاش خود را براي ايجاد محيطي امن براي نگهداري و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه مي نمايد، با اين حال از جانب احتياط از کاربران خود مي خواهد که هميشه ارتباطات آنلاين اينترنتي خود را نا امن فرض نمايند. ميهن وب گستر هيچ گونه مسئوليتي در رابطه با امنيت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهاي خود نمي پذيرد.

کاربران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرويس تهيه شده مي باشند همچنين مي بايست به حقوق ساير کاربران ميهن وب گستر احترام بگذارند. ميهن وب گستر حق تعليق يا قطع دائم سرويس کاربراني که به صورت خواسته يا ناخواسته موجب اختلال در سرويس ساير کاربران مي گردد را براي خود محفوظ مي دارد. ضمنا کاربر حق هيچ گونه اعتراضي را نخواهد داشت

اقداماتي که ميهن وب گستر در صورت تخطي از اين شرايط انجام مي دهد :

تخطي از هر يک از شرايط درج شده در اينجا موجب تعليق سرويس مي شود. ميهن وب گستر تنها تشخيص دهنده تخطي از شرايط مندرج مي باشد.ميهن وب گستر حق قطع سرويس بدون هيچ اخطار قبلي و يا اجتناب از سرويس دهي را براي خود محفوظ مي دارد. زماني که ميهن وب گستر از تخطي يک کاربر از شرايط مندرج اطلاع پيدا مي کند نسبت به بررسي فني و يا حقوقي موضوع اقدام خواهد کرد در اين زمان ممکن است براي جلوگيري از ادامه تخلف سرويس کاربر به صورت موقت قطع گردد. پس از تکميل بررسي ها ميهن وب گستر بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازي، تعليق يا قطع سرويس خاطي خواهد بود همچنين ميهن وب گستر در صورت لزوم حق پيگرد قانوني متخلف را نيز براي خود محفوظ مي دارد. هر گونه عملي که در اينجا به آن اشاره نشده باشد ولي از نظر قوانين جاري کشور ايران ، آمريکا ، انگليس و اتحاديه اروپا خلاف باشد نيز تخلف از شرايط خدمات محسوب مي گردد. ميهن وب گستر هيچگونه وجهي به کاربران متخلف از شرايط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعاي خسارت يا هزينه مدت باقيمانده سرويس پرداخت نخواهد نمود. همچنين کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به ميهن وب گستر خواهد بود

تغييرات در محصولات و خدمات ميهن وب گستر :

ميهن وب گستر مجاز است در هر زمان که لازم باشد نسبت به حذف، اضافه، ارتقا، تعويض، تغيير و يا تغيير در تنظيمات هرگونه برنامه، نرم افزار، داده، سخت افزار، تجهيزاتي که به واسطه آنها به کاربران سرويس مي دهد، اقدام نمايد. اين تغييرات ممکن است بر روي عملکرد برنامه هاي شخصي کاربران و محتويات سايت آنها تاثيرگذار باشد. در اين حالت کاربر مسئول سازگار کردن مجدد برنامه خود با تغييرات جديد مي باشد و ميهن وب گستر هيچگونه مسئوليتي در اين رابطه ندارد.

برنامه هاي جانبي :

ميهن وب گسترهميشه سعي بر انتخاب و تهيه بهترين برنامه هاي مورد نياز جهت سرويس دهي به کاربران خود را دارد با اين حال هر يک از اين برنامه ها ممکن است داراي اشکالات و نواقصي باشند که ميهن وب گستر مسئوليتي در اين رابطه نخواهد داشت علاوه بر اين ممکن است برنامه مذکور کليه نيازهاي يک کاربر را برطرف نکند. مسئوليت استفاده از اين برنامه ها بر عهده خود کاربر است.

ضمنا ميهن وب گستر هيچ تضميني در رابطه با نصب شدن يک برنامه خاص که توسط ميهن وب گستر ارائه نشده است را نمي دهد.

فورس ماژور:

ميهن وب گستر هيچ گونه مسئوليتي در رابطه با مشکلات حقوقي و غير حقوقي دامنه و يا دامنه ها ، قطعي ارتباط اينترنت جهاني و يا داخلي ، مشکلات سراسري در اينترنت جهاني و يا داخلي ، حملات و خرابکاري ها ، مشکلات فني ايجاد شده به واسطه اشتباه و يا ضعف عملکرد کاربر و به طور کل هر گونه اختلال ايجاد شده به واسطه شخص کاربر ، موارد فورس ماژور مانند بلاياي طبيعي، جنگ، شورش، آشوب اجتماعي، انفجار، اعتصاب، محدوديتهاي قانوني، دولتي ، حکومتي و بين المللي و مسائل حقوقي خارجي مانند تحريم ها ، مسائل حقوقي داخلي مانند محدوديت ها و دستورات و بخشنامه هاي دولتي را به عهده نمي گيرد و تا زمان رفع مشکل، ميهن وب گستر هيچگونه تعهدي نخواهد داشت و در اين موارد هيچگونه وجهي به کاربران تحت هر عنوان مانند ادعاي خسارت يا هزينه مدت باقيمانده سرويس پرداخت نخواهد نمود.

روشهاي پرداخت:

کليه هزينه هاي مندرج در وب سايت به صورت ريال يا تومان است همچنين کليه صورت حسابها بر مبناي تومان ايران صادر مي گردد. پرداخت ها به ميهن وب گستر به يکي از اشکال زير صورت مي گيرد:

واريز به حساب هاي معرفي شده در وب سايت يا در صورت حساب هاي صادره

کليه پرداختها پس از تاييد توسط امور مالي ميهن وب گستر در پرتال کاربران، در اکانت کاربر ثبت خواهد شد. در صورت عدم ثبت پرداخت در پرتال مذکور، کاربر مسئول پيگيري مي باشد. در صورتي که عدم پيگيري توسط کاربر موجب قطع سرويس يا حذف آن گردد، مسئوليتي براي ميهن وب گستر ايجاد نخواهد شد.

هزينه کليه سرويس ها صرفا به يکي از طرق بالا به صورت کامل و در ابتداي دوره اخذ خواهد شد. ميهن وب گستر مي تواند تا زمان تسويه حساب کامل ارائه سرويس را به تعويق بياندازد.

تمديد :

کليه کاربران مي بايست قبل از پايان دوره سرويس نسبت به تمديد سرويس خود اقدام نمايند. در غير اينصورت پس از پايان دوره هيچ گونه اعتراضي مبني بر قطع سرويس و يا حذف آن پذيرفته نمي باشد.

ميهن وب گستر قبل از پايان مدت قرارداد سعي خواهد نمود تا از طريق ايميل يا تلفن به مالک سرويس اطلاع دهد ولي عدم انجام اين اطلاع رساني به هر دليل موجب ايجاد هيچگونه حقي براي کاربر نخواهد شد.

تغيير در قيمت :

ميهن وب گستر مجاز به تغيير در قيمت سرويس هاي خود به هر دليلي مي باشد و تغيير در قيمت در صورت حساب دوره بعد تمامي کاربران شامل کاربران کنوني و آينده منظور خواهد شد.

بازگشت پول :

ميهن وب گستر تحت هيچ شرايط پول پرداخت شده براي يک محصول و يا خدمت را باز نمي گرداند و هرگونه ضمانت کتبي و شفاهي در اين زمينه باطل مي باشد. تنها سرويس ميزباني(هاستينگ بالاي 200مگ) به علاوه ( پنل پيام کوتاه نقره اي به بالا ) ميهن وب گستر داراي48 ساعت مهلت بازگشت وجه مي باشد و مشتري موظف مي باشد در طول اين مهلت سرويس هاستينگ خود را بصورت کامل مورد بررسي و آزمايش قرار دهد و در صورت عدم رضايت از سرويس به هر دليل طي 48 ساعت از تاريخ سفارش اقدام به لغو سرويس هاستينگ خود نمايد تا پس از کسر کسورات مندرج در سايت مبلغ پرداختي مشتري به وي عودت داده شود. بديهي مي باشد که پس از گذشت اين مهلت به هيچ عنوان و دليل سرويس هاست سی پنل و هاست پربازدید قابل لغو نبوده و هيچ مبلغي به کاربر عودت داده نخواهد شد. همچنين طبق توضيحات درج شده در بخش "افزايش موجودي" کاملا دقت فرماييد بعد از پرداخت هر گونه مبلغي از طريق اين بخش, بدليل شارژ اتوماتيک پنل کاربري مشتري, مبلغ پرداختي به هيچ عنوان قابل عودت نميباشد.در رابطه با انواع ديگر سرويس هاي ميهن وب گستر مانند ثبت دامنه با توجه به ماهيت آنها قابل لغو و عودت وجه نبوده و مشتري موظف مي باشد قبل از سفارش و پرداخت به طرق مختلف از ويژگي هاي سرويس مطلع گردد و پس از تکميل سفارش هيچ گونه امکان بازگردادن وجه وجود ندارد و مسئوليت اين مورد به عهده مشتري خواهد بود.

تبصره 1:

در صورتي که کاربر يک و يا چندين از بند از قوانين اين شرايط سرويس را رعايت ننمايد بخش مرتبط با مهلت يک هفته اي عودت وجهه موجود در بند بالا لغو گرديده و هيچ مبلغي به هيچ عنوان به کاربر عودت داده نخواهد شد



:: برچسب‌ها: شرکت طراحی سایت ,قوانین شرکت ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cyrus

 

تعرفه دامنه علاوه بر دسترسي و مديريت كامل در بخش اعضاي میهن وب گستر, شامل تغییر دی ان اس، تغییر مشخصات مالکیت ، قفل یا باز کردن حالت انتقال و ...داراي كنترل پنل جداگانه در سایت ریسلو و قابل ارائه به مشتريان شما يا مسئولين فني ثبت دامنه نيز ميباشند، اين كنترل پنل امكان تغيير اطلاعات و دي ان اس را نيز دارد و به همراه رمز ورود از بخش اعضا قابل دريافت است.

شرکت میهن وب گستر تعرفه دامنه را با قیمت مناسب به نام متقاضی ثبت نموده و کلیه دامین ها دارای کنترل پنل کامل تحت وب می باشند. شما می توانید از طریق کنترل پنل خود دامین ها را به راحتی و به صورت کاملا آنلاین در چند دقیقه با مشخصات دلخواه خود ثبت نمایید. همچنین شما می توانید از طریق تلفن و هماهنگی با بخش فروش هم دامنه خود را ثبت نمایید . هزينه ثبت هر نام با توجه به شناسه آن و مدت زمان ثبت (يك تا پنج سال) مشخص می گردد.

برای جستجو یا ثبت, تمدید دامنه مورد نظر,و مديريت DNS ها از منوی های بالای سایت :

ثبت دامنه >> ثبت و جستجوی دامنه. را کلیک فرمایید.

 لیست هزینه های,ثبت و تمدید دامنه های بین المللی به شرح زیر است:



:: برچسب‌ها: ثبت دامنه, ساخت دامنه , تمدید دامنه ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()